•Vana•

4.3K 148 14
                                    

U televize jsem nakonec usnula a probudli mě až rodiče, kteří přijeli z obchodu.

„Mňaam, to je jídla." řekla jsem polorozespale a začala hrabat v nákupních taškách.

„Tak když ses v tom začala tak hrabat, tak to můžes vybalit ne?" řekla mamka a opřela se o kuchyňskou linku.

„No víš, mě ti nějak začala bolet hlava..já si asi půjdu lehnout." chytla jsem se za hlavu, aby to vypadalo víc důvěryhodně a pomalu se snažila vypařit se z kuchyně.

„Jasný, bolení hlavy. Padej, ať už tě tady nevidím." flákla mě mamka přes zadek utěrkou a šla k taškách s nákupem.

Šla jsem teda do pokoje, kde jsem se vysvlíkla a rozhodla se, že si půjdu napustit vanu.

Do koupele jsem si hodila bombu a čekala než se rozpustí. Mezitím jsem se odmalovala a udělala si na hlavě drdlo abych si nenamočila vlasy.

Pomalu jsem vlezla do horké vody a lehla si.

„Miluju tenhle pocit." šeptla jsem si a vzala si z umyvadla mobil a pustila si písničky.

Jak já miluju takový relax. Kdy si prostě jen lehnu do horké vany, mám puštený písničky, zavřu oči a užívám si to, že jsem jen já.

Z vany jsem vylezla asi po hodině a půl když už začala stydnout voda a mě začala být zima.

„Mami?!" zakřičela jsem z kuchyně.

„Neřvi, mamka šla spát, bolela jí hlava." přispěchal taťka z obývaku.

„Ou, aha" odpověděla jsem jen a dala rajčata zpátky do ledničky.

„Jdeš semnou koukat na Rychle a zběsile?" zeptal se mě taťka a kulišácky se usmál. Miluju Rychle a zběsile!

„No že se ptáš!" do široka jsem se usmála a hrábla do skříňky pro popcorn.

„Nalej colu prosím." sladce jsem se usmála na taťku. Jen přikývl a rozešel de k ledničce.

„Můžu to pustit?" ujistil se taťka jestli jsem připravená.

„Yaas!" zasmála jsem se a do pusy si vložila hrstku popcornu.

Mimo horké vany, ale taky miluju večerní koukáni na Rychle a zběsile s mým taťkou. Jsme oba milovníci toho filmu a to nemluvím o tom, že se nám kolikrát povede podívat se na všechny díly.

FORGET [Cameron Dallas]✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat