„Babyyy! Pujč mi už ten paddleboard prosím!" zakňučel Cam když už asi 20 minut seděl na břehu.
„Tak připlav ke mě!" zakřičela jsem na něj na zpět a vyplázla jazyk.
Cam se zvedl s trávy a šel do vody.
„Tak můžeš slézt?" řekl když připlaval ke mě.
„Nemůžu, já si tady totiž pěkně sednu a budu tu s tebou" sladce jsem se usmála a udělala mu místo.
„Líbí se ti tu?" zeptal se Cam. Opřela jsem se o jeho hrudník zády a on se zapřel rukama abychom nespadli.
„Strašně moc" usmála jsem se a užívala si pohodu, kdy nemusím na nic myslet.
„Pohádal jsem se s našima." vypadlo z najednou z čista jasna z Cama.
„Cože? Jakto?" posadila jsem se abych na něj líp viděla.
„Nepohodli jsme se kvůli škole. Říkali, že mi fotbal sice jde, ale že mi zabírá moc času kterej bych mohl využít na učení." byl nervozní když mi to říkal. Vím, že ho to trápí, ale nedokážu si ho představit se místo fotbalu učit.
„Fotbal je tvůj život zlato. Já tvoje rodiče chápu, chtějí abys měl dobrý výsledky ve škole a dostal se na dobrou vysokou, ale vidím jak tě ten fotbal naplňuje. Zkus si snima promluvit a třeba to přejde. A kdyby ne , tak tě budu doučovat" zasmála jsem se a chytla jeho ruku.
„Myslíš jako to doučování který skončilo líbačkou? S radostí nabídku přijímám." mrkl na mě a přitáhl si mě blíž k sobě.
„Tohle je ten úchyláckej Cameron, kterýho všichni známe!" začala jsem se smát.
Tatatááá! Po sto letech , i knoow!😬 Užívejte zbytek prázdnin✨ Snad se Vám díl líbíl! Nezapomeňte hodit koment❤️
ČTEŠ
FORGET [Cameron Dallas]✔️
FanfictionNebudu vám tady nic psát, jestli to chcete vědet, tak si to přečtěte♥️