•Párty•

10.4K 270 0
                                    

Cameron: Čau, dneska párty u Nashe. :) Pokud chceš přijď v 7!:)
Tak tuhle zprávu jsem fakt nečekala, ale je hezký, že mě pozval. Dala jsem mu jen zobrazeno a dál to neřešila.
Crr Crr! zvonek. Neochotně jsem vstala z postele a došla dolů ke dveřím. Ani mě nepřekvapilo, kdo tam stál. Ell. Už je tady jak doma. Ale beru to pozitivně, aspoň mám společnost. Naši totiž vetšinu čas tráví v práci a vrací se večer takže spolu prochodíme pár vět a s 12letým klukem si pokecám tak maximálně o GTA a minecraftu. „Neuvěříš co se stalo" Ell začala máchat rukama div mi nevypíchla oči. „Dallas tě pozval na párty u Nashe?" založila jsem ruce na hrudi a sledovala její výraz. „Jak to víš?" zvedla jedno obočí a nahodila svůj výraz. „Taky mě pozval" začala jsem se hrozně smát protože její pohled byl k nezaplacení. „Aha. No nevadí. Připrav se, jdeme!" zavelila Ell. „Co blázníš? Nikam mě nedostaneš. Zvlášť ne k Dallasovi" začala jsem odporovat a šla do svého pokoje. „Nezájem. Pozval tě sám velký Cameron. Tak zvedni ten svůj línej zadek a jdi se strojit nebo chceš snad jít v tomhle?" projela si mě pohledem a sedla si na postel. „Mě. Tam. Nedostaneš." mezi slovy jsem dělala pauzy, aby to Ell pochopila pořádně protože rozhodně nechci jít na párty, kde bude Dallas a Grier to za prvý a za druhý nemusím vidět jak se cicmají s každou druhou.

„Zabiju tě" řekla jsem Ell když jsme stály před domem Griera z kterého se ozívala fakt hlasitá hudba

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

„Zabiju tě" řekla jsem Ell když jsme stály před domem Griera z kterého se ozívala fakt hlasitá hudba. Když jsme vešly dovnitř tak si nás hnedka Grier všiml a nezapomněl drknout do Dallase.

„Chci další!" zakřičela jsem na barmana a podala mu panáka. „Ne už ne! Beth, postav se! Jdeme domů!" snažila se mě Ell zvednou ze židle. „Ještě nééé, prosííím" zaškemrala jsem, ale nefungovalo to. Ell mě táhla k východu, který byl přes celý barák a za tu cestu jsem stačila zahlídnout dost zajímavý věci.
Vyšli jsme ven a udělalo se mi o trošku líp. Přece jen ten čerstvej vzduch dělá divy. S Ell jsme došli k nám domů a potichu šli ke mě do pokoje, kde budeme spát. Nenamáhali jsme s hygienou jelikož jsme byli rády, že ze sebe dostaneme ty šaty. Slyšela jsem, jak mi mobil oznámil novou zprávu. Nenamáhala jsem se podívat kdo nebo co mi píše. Pokud nevolá tak tak do rána počká. Během minuty, co jsem lehla jsem usnula ani nevím jak.

FORGET [Cameron Dallas]✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat