•Erupce•

4K 119 10
                                    

„Tak co vaši?" posadila jsem se naproti Camovi na mou postel. „Řekli mi, že bych si měl co nejdřív najít doučování nebo mi ho seženou oni sami a zakázali mi fotbal, ale na to seru. Fotbal je můj život a nevzdám se toho. Beth, potřebuju pomoc." vypadal fakt zoufale a máchal kolem sebe rukama. „Zlato já tě doučovat nemůžu moc dobře víš, že by ses nic nenaučil, nerada to říkám, ale fakt si budeš muset najít doučování." posmutněla jsem a sklopila oči na své ruce v klíně s kterýma jsem si hrála. „Kurva já na tebe spoléhal, prosím, nechci nikoho jinýho, bude si myslet, že jsem úplně vymletej a bude to trapný" prohrábl si své číro na hlavě. „Předemnou by ti to nebylo trapný?" uchechtla jsem se. „Ne ty mě znáš" zvedl koutky úst do mírného úsměvu. „Promiň" přesunula jsem se na jeho klín a dala mu sladkou pusu. „Hmm" zabručel a zabořil hlavu do mé hrudi.

RÁNO

Probudila jsem se na zvuk budíku, daaaamn já nezaspala! Slavte! Vstala jsem z postele a přešla k šatníku, kde jsem opět strávila nejvíce času. Nakonec jsem vyhrabala khaki košili a černé roztrhané džíny a k tomu všemu si vezmu adidasky. Voiulà!

Následně jsem se nasnídala a vyrazila na longboardu do školy jako za starých dobrých časů

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Následně jsem se nasnídala a vyrazila na longboardu do školy jako za starých dobrých časů. Jak mě tohle chybělo. Nechápu, jak jsem to mohla vyměnit za nudnou jízdu autem. No chápete to?

„Čauko" pozdravila jsem kluky a Ell, která stála u Nashe. „Čus, Čau, Ahoj" odpověděli mi všichni různýma pozdravama. „Počkej, co se to tu děje?" vyvalil oči Shawn a koukal na mě. Prohlídla jsem se jestli na sobě nemám nějakej bordel a nechápala jsem. „Co?" zeptala jsem se nechápavě a nasadila svůj nechápající výraz. „Ty. jsi. přišla. na. čas. a. ještě. jela. na longu." vyhláskoval slova velmi pomalu s dramatickou pauzou mezi nimi. „Ano" řekla jsem hrdě a usmála se jak z reklamy na štěstí. „Holka ty si musela vstávat tak v 5 abys to všechno stihla" uchechtl se Johnson. „Tak zas dobrý nee jako" začala jsem se smát.

„To snad není možný! To jsou nějaký erupce na Slunci a zasáhlo to jen vás dva nebo co?" máchal kolem sebe Matt rukama. Otočila jsem se a viděla jsem jak k nám přichází Cam. „Čau lidi, ahoj lásko" dal mi pusu a dal mi ruka na pas. „Co se vztekáš Matte?" zářivě se Cam usmál. „No jako nevím ,co se s váma dvouma děje, ale právě jste oba dva přišli včas do školy a tvoje holka přijela ještě ke všemu na longu" vysvětloval Matt fakt vtipně. Miluju jeho grimasy. „Jsme úžasný vidíš?" zasmál se Cam a dal mi pusu do vlasů. Jen jsem mykla rameny a smála se Mattovi dál.

„Jdem do třídy?" zeptala se Ell. Všichni jsme kývli a rozešli se k hlavnímu vchodu do školy.

FORGET [Cameron Dallas]✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat