•Idiot!•

4.1K 165 10
                                    

Fuuu, je to tady. Stojím před Cameronovým domem a odhodlávám se zazvonit. Co mu mám vlastně říct? 'Hele kámo, tys mě povedl?' To je asi moc. Sakra já nevím!

Z hluboka jsem se nadechla a natáhla ruku je zvonku a stlačila ho. Doba, kterou jsem čekala než mi někdo otevře se zdála být nekonečná.

„Ahoj lásko." zprudka se otevřely dveře a v nich stál Cameron s úsměvem na tváři.

Přišel ke mě blíž s chtěl mi dát pusu, ale jen jsem ucukla a jeho pusa spočinula na mé tváři. Nepochopitelně se na mě podíval.

„Musíme si promluvit." řekla jsem sebevědomě.

Cameron jen kývl a hlavou naznačil abych šla dovnitř. Automaticky jsem se rozešla k jeho pokoji.

Sedla jsem si na postel a Cameron za sebou zavřel dveře.

„Tak..?" naznačil abych mluvila.

„Byl jsi o víkendu na nějaké párty?" zeptala jsem se narovinu bez nějakých okecávaček. Bylo na něm vidět jak ho moje otázka zaskočila, ale pohotově zpátky nahodil sebevědomý pohled.

„Ne." On mi vážně lže??!

„Proč mi lžeš?!" zvýšila jsem lehce hlas.

„Já ti nelžu!" zvýšil hlas i on.

„Lžeš! Viděla jsem instastory Ashely. Dávala tam video z párty, kde jsi byl zachycen i ty! Nebo to snad byl tvůj klon, který objímal Grace a snažil se jí dostat do kalhotek přes sladký slůvka a líbání?!" zvedla jsem se z postele a přistoupila k němu blíž.

„Fajn byl jsem to já a co jako?! Byla jsi někde v prdeli a já se potřeboval jít někam pobavit!" rozhazoval rukama div mě neuhodil.

„Děláš si prdel?! Kurva jestli si to neuvědomuješ, tak jsi ..teda byl jsi ve vztahu, kde se tohle netoleruje a můžeš se jít pobavit s klukama na pivo, ale ne že využej situace, kdy tvoje přítelkyně odjete a ty půjdeš objíždět další holky!" začala jsem trošku hysterčit. To snad nemyslí vážně, idiot!

„Takže mi jako dáváš kopačky?! Kurva vždyť to skoro nic nebylo!"

„Jo dávám! Nic nebylo? Doprdele Camerone laskavě si uvědom, co chceš! Vyspal ses s ní?"

„Nedáváš protože já je dávám tobě! Jo v ten večer jo, jednou!"

„Nojo, já zapomněla, že pan děvkař Dallas nedostává kopačky, ale dává protože by to jeho ego neuneslo! Ty seš takovej zasranej idiot!" obešla jsem ho a zprudka otevřela jeho dveře od pokoje.

Na chodbě stáli jeho rodiče, kteří měli pusu dokořán. Jen jsem je obešla a kuňkla tiché „Dobrý den". Bože ať už jsem z toho domu venku!

Tohle celé je jako zlá noční můra! Prohrábla jsem si vlasy a šla na autobusovou zastávku. Rozhodla jsem se, že totiž nepůjdu přes celé město v tomhle stavu.

FORGET [Cameron Dallas]✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat