„Neee!" zamručela jsem když zazněl zvuk budíku. Vypla jsem ho a převalila se na záda a vstřebávala to, že musím vstát a jít do školy. Po nějaké době přemlouvání jsem vstala a šla udělat ranní hygienu a namalovat se. Poté jsem přešla k šatníku a vybrala si.
Připravila jsem si učení na dnešní den a naházela ho do tašky. „Dobrý ráno" popřála jsem našim, kteří seděli u jídelního stolu což se moc často nestává. „Dobré ráno" pozdrav mi opětovali. „Chceš odvézt do školy?" zeptal se mě taťka a napil se ze svého hrníčku. Hádám, že měl kafe protože táta prakticky nic jinýho kromě kafe a piva nepije. „Asi ne, pojedu na longboardu. Ale děkuju" dala jsem mu pusu na tvář. „Aby ti to nebylo líto" řekla jsem mamce a dala jí taky pusu na tvář. „Tak se mějte, zatím!" rozloučila jsem se s rodičema a vzala si z chodby longboard. „Ať se daří!" stihla zakřičet ještě mamka než jsem zabouchla vchodové dveře.
Nastoupila jsem na longboard a vyrazila do školy. Mám hrozně ráda jízdu na longboardu protože na všechno zapomenu a jen se kochám krajinou. Miluju to.
Ani jsem se nenadála a už jsem přijížděla ke škole. Nemohla jsem si nevšimnout Camerona, Nashe, Shawna, Johnsona, Gilinskyho a spousty dalších fotbalistů a pomalu k nim šla i Ell. Když si mě všimla, tak mi zamávala a všichni z jejich kroužku se na mě otočili. Cameron na mě kývl hlavou abych jela tam. Rozjela jsem se jejich směrem a už jak Ell viděla, že jedu k nim tak roztáhla ruce na obejmutí.
„A Dallas zase za pět" položila učitelka písemku před Camerona s naštvaným výrazem. „Dallasi, začněte něco dělat nebo propadnete. Nejlepší by bylo doučování." řekla mu učitelka a oběma rukama se zapřela o Cameronovu lavici. „Ne pančelko, já to zvládnu" „To už si říkal pětkrát Camerone a jestli nezačneš zlepšovat svoje známky tak tě nechám propadnout" říkala vážně a celá třída poslouchala jejich rozhovor. „Matematika jde Andersonové, takže ta tě bude doučovat že Beth?" podívala se na mě. „Paní učitelko já..nevím" snažila jsem se z toho vyvlíknout, ale věděla jsem, že mi to nepomůže. „Žádný odmlouvání"
„Tak co to doučování?" přišel ke mě Cameron a dal si ruce do kapes od kalhot. „Dneska ve 4 u mě" řekla jsem mu. „Okej, děkuju" usmál se. Usmála jsem se nazpátek a věnovala se dál svému mobilu.
ČTEŠ
FORGET [Cameron Dallas]✔️
Fiksi PenggemarNebudu vám tady nic psát, jestli to chcete vědet, tak si to přečtěte♥️