„Takže ty a Dallas?" přišla ke mě a mé skříňce Ashley. „Jo, problém?" nezaujatě jsem ji odpověděla a dál dávala učebnice do skříňky. „Tak hele Camík je můj. To on spal semnou a ne ty s ním." „Vážně mi chceš vyhrožovat? Vždyť se na nic nezmohneš, tak nedělej frajerku ty náno. A pokud teď dovolíš, půjdu za Camem" odstrčila jsem ji a šla k východu školy.
„Ahoj" zamávala jsem na všechny. „Ahoj!" odpověděli mi. „Dneska máme trénink příjdeš se podívat?" zeptal se mě Cam. „Jo jasně, v kolik?" „V sedm" „Dobře" objala jsem ho.
Potom, co jsem přišla domů jsem hodila věci na postel a šla si napustit vanu. Šla jsem si ještě do kuchyně pro jeden řádek čokolády a šla zkontrolovat teplotu vody. Svlékla jsem se a jen, co jsem tam stačila ponořit jednu nohu se ozval zvonek. „Panebože, to si ze mě někdo dělá srandu ne?" omotala jsem okolo svého těla ručník a doufala, že tam nebude stát třeba policajt nebo úchyl.
Ani jeden to naštěstí nebyl. „Sekne ti to, ale lepší by to bylo bez ručníku" skousl si ret. „Jdeš dovnitř?" „Jo, aby mi tě sousedi neokoukali" vešel a dal mi pusu. „Co děláš?" zeptal se. „Co bych asi tak mohla dělat když jsem v ručníku?" založila jsem si ruce na prsou a lehce se usmála. „Jdeš do vany?" pozdvyhl obočí a zajiskřili mu oči. „Chytrej, dostáváš zlatýho bludišťáka!" zatleskala jsem mu a on si mě přitáhl k němu blíž a objal mě. „A nechtěla by si společnost?" dal mi pusu do vlasů. „Mmmm, ani ne" vymotala jsem se z jeho sevření a utíkala do koupelny, kde jsem hupsla do vany plné pěny. „Ale notak! Prosím!" udělal psí oči a sedl si na kraj vany. „Co mám s tebou dělat" protočila jsem očima a trošku se uskromnila. „Juhuuu!"
„Pojď ke mě" usmál se a nastavil náruč. Pomalu jsem se přesunula a lehla si k němu. Jeho ruce obkreslovaly moje boky. „Vidíš, změnil jsem se" „Změnil" „Beth?" otočila jsem abych mu viděla do tváře. „Came?" „Miluju tě" řekl a spojil naše rty. „Taky tě miluju" řekla jsem mezi polibkem a zase naše rty spojila.
ČTEŠ
FORGET [Cameron Dallas]✔️
FanfictionNebudu vám tady nic psát, jestli to chcete vědet, tak si to přečtěte♥️