„Ségra, co děláš odpoledne?" zeptal se mě brácha hned po mém příchodu domů. „Opůl 5 jdu ven." zandala jsem boty do botníku. „Takže ti nebude vadit když příjdou kluci a budoutadyspát." poslední slova řekl tak rychle, že jsem musela hodně soustředit abych mu rozumněla. „Můžeš to říct normálně já ti hlavu neutrhnu. Jo klidně ať tu spí." uchechtla jsem se a šla do svého pokoje.
„Sakra to už je tolik?!" vylítla jsem z postele ke skříni a začala se v ní přehrabovat.
Sakra, sakra, sakra! Zase nestíhám! Pomyslela jsem a vyběhla z pokoje rovnou k botníku. „Zas nestíháš?" uchechtl se brácha a založil si ruce na hrudi. „Nojo nojo." protočila jsem očima a zavazovala jsem si tkaničky. „Čau Beth." „Ahoj Beth." „Čauko." pozdravili mě kluci, kteří se nademnou začali bavit jako můj brácha. „Čus kluci. Hele opatrně, nic neproveďte a zachvíli jsem doma." mávla jsem na ně, popadla klíče a vyběhla do deštivého počasí. „Doprdele, to si ze mě už někdo dělá prdel ne?!" rozčilovala jsem se když na mě začali padat kapky deště a já neměla kapucu ani deštník. Rychle jsem šla na autobusovou zastávku, kde jsem se schovala a počkala na příjezd autobusu.
„Ehm, ahoj." kuňkla jsem pozdrav a sedla si naproti Cameronovi. „Promiň, že jdu pozdě." prohrábla jsem si vlasy. „Ahoj, v pohodě. Sluší ti to." zvedl kotky do úsměvu. „Jo, děkuju." „Dobrý den, co to bude?" přišla servírka a asi bych jí teď měla děkovat protože nás zachránila do trapného ticha samozřejmě jsem si nemohla všimnout, že se ptá spíše Camerona než mě. „Dvě vanilkové latté, děkujeme." řekl prostě. Asi viděl můj obličej, který patřil slečně. „Dobře, hned to bude." usmála se tak moc až jsem se bála, že ji vypadají všechny zuby.
„Takže..?" začala jsem do trapného ticha. „Nejdřív chci, abys věděla, že tě hrozně moc miluju a nechci-" „Camerone k věci." skočila jsem mu do řeči. „Tady jsou ty dvě latté." položila před nás kafe přičemž na Cameronově kelímku bylo napsané telefonní číslo. Uchechtla jsem a podívala se na slečnu, která už od našeho stolu odcházela. Cameron se na mě nechápavě podíval. Jen jsem kývla na kelímek, který následně otočil a když spatřil, co je na něm uchechtl se a protočil očima. Podívala jsem se jejím směrem když ona stála za barem a nemohla z Camerona spustit oči. Fajn musím uznat, že už mi to její čumění a velký výstřih žere mozek. „Nic jsem s ní neměl. Tentokrát. Spal jsem s ní když jsem byl ve druháku, vždycky to byla jen jednorázovka na párty a tím to haslo. Před prázdninama se odstěhovala a teď mi napsala, že je tady na návštěvě a chce se vidět. Neodepisoval jsem jí, ale našla si mě a čekala na mě před barákem když jsme šel na to doučování. Neměl jsem na výběr s ní nejít. Myslel jsem, že už jí to za tu dobu přešlo a bude se chovat normálně dokonce se na tebe i ptala a pak to na mě zkusila. Bohužel si to zrovna viděla a vyvodila si z toho, že s ní něco mám. Nemám a nebudu mít. Miluju tebe." ukončil svůj monolog a chytl mě za ruku kterou jsem držela kafe. „Kdybych to neviděla, řekl bys mi to nebo bys zatloukal? Navíc jak ti můžu věřit?" pokládala jsem otázky na které jsem chtěla vědět odpověď. „Řekl, ale ne hned. Klidně ti ukážu zprávy od ní. Prosím, dej mi ještě jednu šanci. Slibuju, že ti neublížím a nebudu lhát." naléhal a vytahoval mobil. „Nechci ti procházet zprávy. Věřím ti." ujistila jsem ho. „Fakt?" rozzářili se mu oči. „Ano." „Děkuju ti. Miluju tě!" řekla nadšením. „Jo, hlavně už nemůžu ani vidět ty svůdný pohledy servírky." protočila jsem očima a zasmála se. „Ty moje žárlivko, pojď sem." začal se smát a natáhl ruce na znamení abych si přesedla k němu. „Teď už ví, že ti patřím." zamumlal ještě před tím než mi dal pusu. Usmála jsem se a objala ho přičemž jsem pohledem vyhledala servírku. Nebylo to tak těžký když na nás celou dobu koukala. Mrkla jsem na ní a dala Cameronovi pusu na tvář. „Já tě viděl." zasmál se. „Musím jí ukázat, že to číslo nebudeš potřebovat." zasmála jsem se a ukázala na číslo na kelímku. „Ty si trdlo moje." přitáhl si mě do objetí a dal mi pusu do vlasů.
💬
Tak jak se vám líbí díl? Pište komentáře❤️ moc se omlouvám, že včera nevyšel ještě jeden díl, ale odpoledne nás odstřihli od elektriky a nejde do teď😅
Děkuju za krásné komentáře, jste skvělý!❤️
ČTEŠ
FORGET [Cameron Dallas]✔️
FanfictionNebudu vám tady nic psát, jestli to chcete vědet, tak si to přečtěte♥️