1 || Fangirl?

4.2K 74 32
                                    

(Emma på billedet^)

*BIB BIB BIB!*
Jeg åbnede træt mine øjenlåg, og mødte lyset af solen der skar mig i øjnene.
"Nej ikke nu." Mumlede jeg træt, og trillede ned af sengen.
Jeg ramte hårdt det kolde træ gulv, men trillede bare videre med min dyne omkring mig.
Jeg rejste mig først op da jeg kom hen til min kommode.
Jeg åbnede den ene skuffe og fandt hurtigt et tøj, jeg lige orkede at tage på.
Det blev bare til en Adidas T-Shirt, og et par rippet jeans.

                              •••Jeg smuttede hurtigt over til mit makeup bord og fiksede lige min makeup, og redte mit hår

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

                              •••
Jeg smuttede hurtigt over til mit makeup bord og fiksede lige min makeup, og redte mit hår.
Jeg lod det bare hænge løst nede, da det lige var nemmest.

Jeg løb ned af trappen og ind i køkkenet hvor Emil og mor allerede stod.
"Hva' så tvilling." Grinede Emil og puffede til mig.
"Jamen godmorgen til dig også." Grinede jeg og puffede tilbage.
"Godmorgen søde, her." Sagde mor og rakte mig nogen penge.
"Thanks." Svaret jeg, og løb ud af døren, med et lille farvel inden jeg smækkede den.
Jeg gik over til skuret, og fandt min sorte cykel frem.
Jeg satte mig langsomt op på den, og cyklede mod skolen.
Jeg drejede ned af de forskellige veje end til jeg kom til skolen.
Jeg smilede da jeg så Freya, Olivia og Sofie stå der.
Jeg stillede hurtigt min cykel op af hegnet til børnehaven som var lige ved siden af, og løb over til pigerne.
"Halløjsa." Sagde jeg og overfaldte dem i et grubbekram.
"Hej." Svaret de i kor, og krammede med.
Efter lidt tid gik vi sammen ind i klassen, hvor alle allerede sad.
Clara fra parallelklassen kom spurtende ind og hen til vores bor.
"OMG! PIGER HAR I HØRT MARCUS OG MARTINUS NYE SANG!"
Råbte hun og hoppede. Ja.. de var fans.
Jeg har aldrig været fan af nogen, men jeg må da indrømme at de der Markus og Martinius, er nu ikke helt grimme, hehe.
"Ej! HAR DE!" Råbte Olivia, og tog hurtigt sin telefon op af lommen. De sad nu alle sammen og sang med på den sang, de først lige har hørt. Jeg forstår ikke de allerede kan huske teksten aha!
Jeg sad bare og kiggede lidt med på deres mobiler, da de sad og stalket dem lige nu.

"Godmorgen venner. Er i klar til Norsk?" Sagde/Spurgte vores Norsk lærer som lige var trådt ind i klassen.
Alle sukkede (inklusiv mig) og satte sig på sin plads.
Timen startede stille, og sluttede hurtigt. Jay! Frikvarter.
•••
Vi havde lige fået fri, og jeg sad på min cykel på vej hjem.
Jeg stansede hårdt op, da en mand bare lige pludselig gik over vejen.
Eller rettere sagt en dreng.
"Shit!" Råbte jeg, og hoppede af min cykel.
"Sorry girl." Svaret han og smilede.
Jeg rynkede brynene, og cyklede videre.
Girl? Wtf!
Jeg tænkte ikke mere over det før jeg allerede var hjemme. Jeg kastede min cykel ind i skuret eller.. jeg kastede den ikke, men skyndte mig ihvertfald ind med den. Jeg er slet ikke så stærk til at 'KASTE' min cykel aha!

"HOME!" Råbte jeg og lukkede døren bag mig. Jeg smed mine sko over til skoholderen, og traskede ind i stuen hvor Emil sad.
"Hvorfor er du så tidligt hjemme?" Spurgte jeg og kiggede over på tv'et der stod tændt.
"Vores lærer kom ikke, så vi fik lov til at gå." Svaret han og grinede. Det er Typisk deres klasse.
UPS! Jeg har fuldstændig glemt at fortælle om mig selv.
Altså.. jeg hedder Emma, hvis i ikke vidste det ahah! Jeg er 15, ligesom min tvillingebror Emil.
Jeg har bare et normalt teenager liv, så intet spændende der. Jeg er 'næsten' altid hyper, og er aldrig ked af det. Jeg kan ihverfald ikke huske hvornår jeg sidst blev trist aha!
Det var vel det om mig.. ikke særlig spændene men jeg er bare ikke lige den mest spændende person med det mest spændene liv.
                             •••
                ___________
Første kapitel, håber i kan lig den end til nu! Ret kort, men det var vare lige en start:)

Wrong number? || Marcus & Martinus Where stories live. Discover now