4 || Lørdag;)

2.4K 70 9
                                    

Emmas synsvinkel

Klokken var lige nu halv elve og jeg lå bare med min telefon i sengen. Idag var det Lørdag så jeg orkede ikke rigtig noget lige nu.
Jeg var ret hyper, men følte min krop vejede et ton.
Jeg lå bare med dynen trukket helt op til halsen, mens jeg snappede med de venner jeg ikke havde. Ahah!
Alle sov så jeg snappede bare lidt med Felix fra min klasse.
Han blev ved med at skrive jeg var 'fucking lækker' og sådan noget, så tilsidst syntes jeg bare han blev for meget og slettede ham som ven. Felix er en KÆMPE fuckboy eller pænere sagt en stor player der helt sikkert har været i bukserne på alle i vores klasse.
Undtagen mig.
Jeg gider ikke sådan nogen drenge.
Jeg gik ud på forsiden af snap igen og så Freya have åbnet min snap!
YAY! Hun var vågen.
Jeg tog hurtigt et billede med blitz, og skrev 'godmorgen' over det. (Se der oppe^^)
Hun svaret med det samme, og vi snappede egenlig resten af formiddagen.
Jeg kedede mig tilsidst og slukkede min telefon.
Jeg gik hen til døren og skulle til at åbne den da min mobil brummede.
Jeg tog den op, og så MARCUS HAVDE SKREVET! Han skrev da tidligere han havde travlt!

Marcus:
Hey Emma!
Vi har endelig fået lidt pause og derfor skriver jeg nu. Og du ved sikkert ikke hvad jeg mener og det vil jeg også fortælle dig nu:))

Mig:
Fedt! Ja jeg vil gerne vide det, og også hvorfor jeg ikke måtte fortælle mine veninder om dig og Tinus Ahah!<3

Marcus:
Hvis jeg siger at Tinus rigtige navn er 'Martinus' kan du vel gætte hvorfor jeg har så travlt<3

Hvad! Skriver jeg med Marcus fra Markus og Martinius. Eller faktisk Marcus og Tinus?
Wow! Det havde jeg ikke set komme.
Hvis pigerne for det her at vide så..
ja så flipper de jo helt ud!

Mig:
Okay. Mine veninder er sygt store fans af jer, så.. skal jeg fortælle det? Tror de flipper fuldstændig ud, så.. hvad skal jeg gøre?:)

Det var pænt skrevet.
Jeg flippede måske også lidt ud, men mest fordi at det er mine bedsteveninders idol jeg skriver med.
Det var der jeg havde set Marcus!
Jeg vidste jo jeg havde set ham før!

Marcus:
Bare rolig søde.
Bare fortæl dem det stille og roligt, og IKKE give mit nummer så skal det nok gå Ahah!;))

Jeg prøvede at holde det kæmpe smil tilbage der var igang med at plante sig på mine læber. Kaldte han mig lige 'søde'?
Okay, det her går alt for hurtigt.
Jeg kender jo ikke engang ham eller.. faktisk. Olivia, Freya og Sofie har fyldt mig med facts om både Marcus og Tinus så jeg ved faktisk ret meget om dem. Wow! Jeg føler mig sej nu, men også ret stalker agtigt Ahah!

Mig:
Selfølgelig giver jeg ikke dit nummer. Er det ikke også derfor du 'tit' er i Oslo?
Vent! Hvornår kommer i her til igen?:o :0:0:0:0

Marcus:
Wow der var mange ':0' Ahah!
Jeg ved det ikke helt, tror først vi kommer om nogen måneder <3

Jeg lavede sad face for mig selv, og slukkede min telefon.
Nu kunne jeg gå nedeunder.
Jeg løb ned af trappen, og ind i stuen.
"Hey Emillowith!" Grinede jeg og kastede mig hen til ham.
"Hej E.M.M.A." Sagde han stift og grinede med.
Vi satte os ordenligt op, da min telefon brummede igen.
Enten var det Freya, Olivia eller Sofie der ville fortælle mig en ny nyhed omkring Marcus og Martinius, eller Marcus. Jeg tænkte mest det var Marcus ahah.
Jeg tog min telefon op af lommen, og jep! Jeg gættede rigtigt. Det var Marcus aha!

Marcus:
Emma? <3

Stod der. Emil rykkede sig hen til mig og stirret ned på min iPhone 7.
"Er det kæresten der skriver?" Spurgte han og grinede.
"Hold kæft." Snæret jeg og skyndte mig at svare.

Mig:
Jep? :))

Marcus:
Har lige fundet ud af noget!:0

Mig:
Hvad?! <3

Marcus:
Vi skal til Oslo om 2 måneder!:0

Jeg lavede store øjne og læste beskeden igennem igen.
Skulle Marcus fra Markus og Martinius her til Oslo?
Pigerne vil helt sikkert slæbe mig med til det, og så har jeg en undskyldning for faktisk at tage med.

Mig:
Ej hvor vildt!
Mine veninder har helt sikkert billetter! :o <3

Marcus:
Ja mega!
Selvom vi kun har skrevet i tre dage så er vi da ret tætte;))

Mig:
Ja faktisk. Men vi kan blive endnu tættere:)<3

Marcus:
Uh! Hvad tænker du dog på? <33

Mig:
Marcus jeg sender ikke nudes!:D<3

Marcus:
Ahah!
Har du snap? <3

Mig:
Jep! Jeg hedder Emmasaarup02<3

Marcus:
Har lige addet dig! Ikke tag dig af mit navn, men det er så fansene ikke kommer til at kende den:)

Jeg gik ind på snap, og så at han faktisk havde addet mig. Pigerne ville gå amok hvis de så jeg havde hans private snap og nummer.
Jeg svaret 'ja' og slukkede min telefon igen.
Jeg burde lige tage mig sammen, og føre mig klar. Jeg rejste mig forsigtigt op, og løb oven på igen.
Jeg lagde min telefon på mit natbord, mens jeg tog tøj på.
Det blev bare til en lyserød bluse, med snørebånd ved halsen, og noget rippet cowboy jeans.

(Mit Outfit^)Jeg tog hurtigt lidt makeup op på, og gik nede under

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

(Mit Outfit^)
Jeg tog hurtigt lidt makeup op på, og gik nede under.
Jeg havde lige aftalt at tage i centeret med pigerne. Mega PIGEHYGGE!
"Jeg smutter!" Råbte jeg inden jeg smækkede døren bag mig.
Jeg løb ned til busstoppestedet hvor bussen allerede holdt.
Jeg skyndte mig ind, viste mit rejsekort og satte mig helt ned bag i.
Det tager cirka 10 minutter i bus der ind, så imens sad jeg bare på Insta.

Bussen stoppede og jeg skyndte mig af. Jeg mødte Sofie, Olivia og Freya i et kæmpe kram inden vi gik ind og begyndte at shoppe. Eller.. pigerne gjorde det, jeg var her kun for hyggens skyld Ahah!
                             •••
             ______________
Dette kapitel er ikke rettet,  så nok derfor der måske er nogen fejl nogen steder!
Hvad tror i hendes veninder vil sige når hun fortæller at hun skriver med Marcus? Find ud af det i næste afsnit;)

Wrong number? || Marcus & Martinus Donde viven las historias. Descúbrelo ahora