"Dar va zice cineva: Tu ai credinţă, iar eu am fapte; arată-mi credinţa ta fără fapte, şi eu din faptele mele îţi voi arăta credinţa mea. Tu crezi că unul este ?: Bine faci; dar şi demonii cred şi se cutremură... Dar vrei tu să'nţelegi, omule uşuratic, că credinţa fără fapte este moartă?"
Proxima dormea încă, indiferent de era Duminică si aproape ora 10. Și poate că ar fi dormit și mai mult dacă nu o trezi o voce bizară...
Creatorul: Dormi la ora asta? Cand ar trebui sa fi altundeva?
Proxima: Poftim? Cine e acolo?
Creatorul: Eu, sunt Tatăl tău.
Proxima: TATĂ?
Creatorul: Dah... Ar trebui sa fi la biserică! Ce faci aici? Ma ignori? Credeam ca te rogi... Ca esti diferită!
Proxima: Mi se face o farsă si nu inteleg eu ?
Creatorul: Ti se pare una?
Proxima: Poate daca as avea si niste explicații...
Atunci Creatorul se puse pe povestit.
Proxima: Armageddon?
Creatorul: Lupta veșnică ce se da între noi... Si am nevoie de tine...
Proxima: tot ce aud e o voce, de ce nu pot sa te vad?
Creatorul: Deja am facut destul. Nu vreau sa intervin asa adânc. Eu imi las oamenii sa decidă singuri ce le e bine pentru ei, dar se vede ca greșesc fara mine.
Proxima își lasa capul in jos.
Proxima: Chiar... Nu pot sa sufăr biserica...
Creatorul: Înțeleg ca preotii nu sunt niste ascultători buni si sunt doar niste oameni, ca nu fac minuni, însă, prin ei ajung cuvintele tale la mine.
Proxima: Dar Creatorule... Tu deja îmi stii pacatele... De ce trebuie eu sa spun altui om ce prostii am facut? Daca as putea alege eu omul as spune tot... Dar cum ma fortezi imi este imposibil. In plus, eu cred din orice loc m-as afla. Ma rog de oriunde as fii... De ce trebuie sa merg intr-un anumit loc sa fiu auzită? Sa ma simt bine?
Creatorul: Ah... Sunt niste detalii pe care nu ar trebui sa ti le dezvălui, nu tot din ce te roagă biserica sa faci e sfant si bun, însă este o cale catre credința. Bisericile nu sunt locuri pentru vandut lumânări sau rugaciuni, ci un loc unde credința e mai mare, unde sunt mai multi oameni îngerii mei devin mai puternici si lupta e mai ușoară...
Proxima: Acum mai are inteles!
Creatorul: păstrează alte întrebări pe mai in colo, acum am nevoie mare de tine... Te rog sa ma asculți si sa nu te lași influențat de...
Lucifer: Vad ca deja santajezi...
Creatorul: De când ești aici?
Lucifer: Mai bine zis de cat timp... De la inceput...
Creatorul: Cat timp va fi ziua vei dispărea nenorocitule!
Lucifer: de asta ma ascund in colțuri, de asta dorm sub paturi, de asta NU POT SA ÎȚI RĂPESC RESTUL OAMENILOR. Dar nu ma oprește lumina sa intervin prin alte căi...
Creatorul: Să nu-i faci rău Lucifer, e, o fată bună. Eu trebuie să plec acum. Adio fata mea...
Proxima: Chiar nu imi vine sa cred ca ești tu...
Creatorul: Fii cuminte...
Proxima: Da! Vă promit!
Lucifer: Pleacă lasule... Bine Proxima, ce vrei de la dragul tău Lucifer... Bani-
CITEȘTI
Fata Diavolului (1)
SpiritualDacă iubești demonii și tot ce ține de supranatural, nu mai caută altundeva. Cartea aceasta îți va satisface toate gândurile. Lucifer, cel mai puternic demon al Iadului, face un pact cu Creatorul pentru a încheia Armageddonul, dar puțin știa Creator...