,,Tot așa și noi, când eram nevârstnici, eram sub robia învățăturilor începătoare ale lumii. "
Yadiel: Proxima? De ce nu vrei sa vorbești cu mine?
Proxima: Te rog Yadiel....nu vreau sa vorbim despre asta acum...
Vincent: Yadiel, vrei să ne lași singuri?
Yadiel ieși supărat afară. Nu părea ca are sa se mai întoarcă.
Proxima: N-o sa mai vina înapoi...
Vincent: Mai mult ca sigur. Dar asta si intenționez. Acum spune-mi...
Proxima: CE? SUNT DESTUL DE DISTRUSĂ SI AȘA! SA ÎȚI MAI SPUN DESPRE-
Vincent: Nu trebuie! Lasă-ma sa termin... stiu ca Rox e de vina si numele ei naște mereu ură in tine... dar spune-mi ce simți tu pentru Yadiel este mai intens ca pentru ea?
Proxima: Da!
Vincent: Da?
Proxima: Cel puțin era... pana să apară ea.
Vincent: Eu zic... că ar trebui sa-l iubești mai mult pe Yadiel decat sa o urasti pe Rox, si astfel sentimentele se vor anula reciproc. Totul va reveni la normal. Sfatul meu este să nu îi acorzi atenție. Încearcă sa o faci invizibilă. Da, va fi greu primele zile...dupa te vei obișnui.
Proxima: Wow... nu stiu ce sa mai zic... mi-ai raspuns la toate întrebările...
Vincent: Nu chiar toate... dar ai suficinetul cât sa poți zâmbi din nou.
Proxima: Ce fel de subicete aduci tu Vincent?
Vincent: Proxima... hai sa vorbim de Yadiel puțin.
Proxima: Asta se numeste bârfă.
Vincent: Heh... Nu. Nu-l vorbim de rău. Facem un joc. Spui ce îți place la el si ce urăști.
Proxima: Bine, dar cu o condiție: faci si tu același lucru.
Vincent: Fie. Tu începi.
Proxima: Deci....ce îmi place la el....e.... atitudinea lui? Nu știu... are un fel de a fi diferit. Nu cunosc demonii, dar el e romantic, apărător, puternic... si arată bine... dar cu toate astea... ma enervează ca se supăra repede. Am avut o grămadă de coșmaruri despre cum se supăra el... mi se pare groaznic! Nu îmi place când suntem certați... îmi rupe inima. Nu stiu uneori daca tine la mine la fel de tare ca la început... parca era mai atrăgător atunci... nu fizic... ci pur si simplu... avea jocurile lui... dar probabil asa e... gata! Tu acum!
Vincent: Îmi place de Lucifer... mereu l-am invidiat. A fost cel mai mare înger... și probabil cel mai apropiat de Creator... dar care avea curajul sa-l înfrunte. L-am vazut mereu dispus sa faca orice pentru a ieși totul asa cum vrea el. Este puternic, da... dar nu fizic... ci spiritual. Nu vrei sa știi cât de inteligent acționează.
Proxima: Ba cred ca știu... am avut o problemă cu o olimpiadă.
Vincent: Heh... atunci știi ca el analizează fiecare detaliu, si nu m-ar impresiona ca el să câștige Armageddon-ul, pentru ca vezi tu... de cand Creatorul a facut omul si-a dat seama Lucifer ca omul se va întoarce împotriva lui... la fel ca el. Adica te rog... pana și eu aș vrea sa fiu de partea lui, si asta e ceva... pentru ca eu SUNT unul dintre îngerii în care Creatorul are cea mai mare încredere.
Proxima: Crezi ca această revoltă vine din apropierea maxima fața de Creator?
Vincent: Nici gând... vine probabil din lipsa de libertate. Lipsa de rău. Ai prea mult bine în Rai... nu zic ca nu e bun... dar totuși?
Proxima: Îmi place mult discuția asta cu tine... dar cum de îmi spui atâtea? Nu îți e frica?
Vincent: Nu. Te cunosc îndeajuns sa știu ca nu mai trăda în felul asta.
Proxima: Ai dreptate... eu nu sunt asa. Cât de atacată sa fiu, parca tot nu îmi vine sa atac înapoi.
Vincent: Vezi. Poate asta îi place lui Lucifer la tine. Si probabil se enervează si el când nu ești TU. Nu mai simti atât de multe pentru Rox și bucură-te de viață. Îndrăgostește-te si tu ca un copil normal. Mai lasă demonii.
Proxima: Haha! Ce amuzant! Am facut-o în trecut si nu a ieșit prea bine.
Vincent: Și ce te face sa crezi ca prezentul va fi diferit?
Proxima: Nu știu... poate fiindcă se bazează pe un viitor gândit de mine. Atâta timp cat cred în el, sunt în stare să-l modelez cum îmi doresc.
Vincent: Bine Proxima... mai vedem noi. Eu plec sa vad ce face Yadiel. Nu e bine sa lasi din ochi un demon ca el atâta timp.
Proxima: Ăm... Vincent?
Vincent: Da?
Proxima: Nu ma asteptam ca îngerii sa fie asa înțelegători... îi vedeam ca pe Creator: plictisitori și ascultători.
Vincent: Nu sunt câine Proxima, dar mulțumesc pentru gândul ăsta frumos. Poate problema nu e la Lucifer, ci la mentalitatea umană.
Si plecă pe geam spre camera lui si a lui Yadiel. Proxima se uită pe geam spre Vincent, dar nu mai vedea nimic decat o fereastra închisă. Își aținti privirea pe tavan, pe undeva, după care:
Proxima: Mentalitate? Asta a cam durut...
Între timp Yadiel în camera lui:
Yadiel: Dacă stai cu frati-miu las' ca vezi tu... pot juca si eu la fel.
CITEȘTI
Fata Diavolului (1)
SpiritualDacă iubești demonii și tot ce ține de supranatural, nu mai caută altundeva. Cartea aceasta îți va satisface toate gândurile. Lucifer, cel mai puternic demon al Iadului, face un pact cu Creatorul pentru a încheia Armageddonul, dar puțin știa Creator...