Sinucidere

1K 55 3
                                    

,,Plânsul mi-a înroșit fața și umbra morții este pe pleoapele mele. "

Lucifer: Eram un înger...

Creatorul: Lucifer, arată bine lumea?

Lucifer: Arată pustie...

Creatorul: Încă nu am pus ,,piesele'' daca ma înțelegi.

Lucifer: ce piese?

Creatorul: trebuie sa punem niste ființe pe lumea asta... însă nu stiu cum sa arate...

Lucifer: Ca noi.

Creatorul: nu pot sa stau eu in locul asta...

Lucifer: nu la asta ma refeream... pune niste îngeri fara aripi! Dar sa fie la fel... sa nu se supere.

Creatorul se gândi si lucra mult pana sa faca ființa umană. Ieși ,,bine'' ... dar nu perfect. Creatorul nu voia piese perfecte... așa ca facu o ființă specială, care avea o fărâmă de Creator.

Creatorul: îți place Lucifer?

Lucifer: pot sa îi daruiesc si eu ceva?

Creatorul: deja am creat-o, nu e perfectă... dar seamana cu tine.

Lucifer tăcu.

Dupa câțiva ani pe pământ, omul se satură de singurătate si spuse: Creatorule? Ma simt atât de singur in lumea asta...

Creatorul: vrei sa-ti fac un om ca tine?

Omul: Nu... nu vreau alt om ca mine... vreau altceva... care să mă facă sa nu ma mai simt singur...

Creatorul: am sa văd...

In ceruri Creatorul nu înțelese ce sa facă. Îl avea pe Lucifer, care îi era ca un frate... dar nu înțelegea ce voia Omul.

Creatorul: Lucifer ! Nu știu ce sa fac! Cum adica se simte singur?

Lucifer: Creatorule... nu e nevoie neapărat de o copie la fel ca tine sa simți ca nu ești singur... uneori simți nevoia de ceva care tace... ceva blând. Adică trebuie o completare.

Creatorul: înțeleg asta, voi face mai mulți oameni!

Lucifer: Nu cred ca asta va rezolva problema. Ai nevoie de iubire uneori.

Creatorul: Există o altă iubire, față de cea dintre noi?

Lucifer: Nu știu Creatorule. Ce-ar fi sa descoperi asta?

Creatorul: Dar e atât de greu... nu înțeleg ce sa fac!

Lucifer: Tu ai creat lumea! Poți face o completare oricui!

Creatorul, gândindu-se mai bine la ce a spus Lucifer, a reușit sa creeze o ,,completare''.

Au trecut ani, ani si iar ani... cand dupa atâtea neamuri de oameni, lui Lucifer i se parea plictisitor ca se tot repeta lanțul.

Lucifer coborî pe pământ. A intrat in mintea unui om care era trist. Se pare că a fost înșelat și Lucifer îi înțelese mâhnirea. Lucifer a facut dreptate. Cand a aflat Creatorul s-a lasat urât...

Lucifer: DAR CARE-I PROBLEMA TA? EU STAU SINGUR AICI IN CER SI-S PAZIT... SI... SI OAMENII ĂȘTIA NU ȘTIU SA SE APARE! SA ARATE CA E SPECIAL FIECARE! DAR NU! EU TREBUIE SA SUFĂR!

Creatorul: Tu suferi? Ai tot Raiul si-

Lucifer: LASĂ-MA CU RAIUL TĂU! M-AM SATURAT DE TOATA PROSTIMEA ASTA!

Fata Diavolului (1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum