"Prietenia este un început, iubirea este o continuare, prietenia în iubire este o stare, iar iubirea este consecinţa."
Proxima a mers la biserică în ziua aia. Se simți mai puternică asa că se hotărî sa meargă si duminica următoare.
Lucifer: Ce face fata mea credincioasă?
Proxima: Lucifer! Nu mai vreau sa am de afaceri cu tine! Eu sunt credincioasă acum!
Lucifer: Deci pana acum nu ai fost? Ai fost de a mea, nu? Te-am pierdut...
Proxima: Exact!
Lucifer: Ce proastă ești.
Proxima: Ce?
Lucifer: Ce ai auzit. Bine, te las, daca simți din tot sufletul tău ca nu mai ai nevoie de mine?
Proxima: Da!
Lucifer: Niciodată?
Proxima: Da! Ce nu înțelegi?
Lucifer: Îți promit... Ca dacă vreodată ma vei mai chema... Nu voi veni în veci! Suferă singură... Să vedem dacă Creatorul este o alinare mai buna! El nici nu știe ce e durerea!
Lucifer disparu si odată cu el si o parte din Proxima, dar o uita repede. Se hotărî ca de acum nu mai are nevoie de el, deci se culca.
Astăzi... O noua zi frumoasă, dar și un început de școală. Proxima se pregăti si pleca spre școală. Curtea era plina de oameni, când deodată își zari prietena: Carina!
Apropiindu-se de ea, Katerine o trage către gașca fetelor ,,cool''.Katerine: Ea e fata de care vă vorbeam!
Valentine: Chiar ai fost prinsă în casa aia bântuită?
Proxima: Aha...
Ale: Cum naiba! Poate mergem si noi odată!
Valentine: Vrei să mori? Ești proastă sau ce?
Kamelia: Tăceți dracului, vreau să știu daca e adevărat și nu minte!
Katerine: Cum sa mintă idioato! Am fost și eu cu ea! Dacă nu ma credeți, mergem toate!
Proxima : Nu! N-am chef de asta înca o dată...
Kamelia: Înseamnă că minți.
Proxima : Eram să mor! Dar în fine, crezi ce vrei, e fix părerea ta! Katerine, eu ma duc mai încolo bine?
Katerine: Unde pleci! Că îndata începe deschiderea!
Proxima: Ah, daaar-
Ale: Haide cu noi! Unde sa mergi!
Carina stătea acolo și se uita spre Proxima. Oare se schimbase? Oare o părăsi? Oare a greșit ea cu ceva? Hm...
Aurora, fosta prietena a Proximei, s-a dus și a îmbrățișat-o pe Carina, ademenind-o și pe ea in trucurile ei, ca un fel de Lucifer 2.La finalul zilei, Carina o aștepta pe Proxima afară. Se gandi ca poate acum vor putea vorbi făra sa le deranjeze nimeni, însă Aurora veni si nu se lasă pana nu o convinse pe ea că degeaba așteaptă, deoarece Katerine e de acum cea mai buna prietenă a Proximei...
Dupa ce disparu dupa colț, ieși Proxima, singură. O așteptă pe Carina cateva minute căci un profesor a oprit-o sa vorbeasca ceva cu ea, iar Carina a zis ca o va aștepta...nu o vazu nicaieri , asa că plecă...
Am făcut ceva gresit? Am supărat-o cu ceva? Sau ce, de a plecat?
Era asa complicat, dar poate trai si fara ea pana la urmă. Pași cu această fraza in minte pe poarta scolii, iar in depărtare le vede: Carina si Aurora, ținându-se de mână...
CITEȘTI
Fata Diavolului (1)
SpiritualDacă iubești demonii și tot ce ține de supranatural, nu mai caută altundeva. Cartea aceasta îți va satisface toate gândurile. Lucifer, cel mai puternic demon al Iadului, face un pact cu Creatorul pentru a încheia Armageddonul, dar puțin știa Creator...