"De poţi crede, toate sunt cu putinţă celui ce crede."
Proxima o ținea în brațe pe Katerine. Nimic nu se întamplă...
Lucifer: A, am uitat. Demonii mei nu au putere asupra oamenilor... Cum niciun suflet mort nu are.
Proxima: Hai să plecăm de aici Katerine!
Katerine:Da!
Lucifer: Așa repede? Haideee... De abia am început...
Proxima: Lasă-mă! Nu trebuia sa am încredere în tine! Auzi la el... Ceva nou...
Lucifer: Bine, te las să pleci... Dar pe ea o lași aici sa îmi mai bat joc puțin.
Proxima:Nu!
Lucifer: Atunci rămâi tu?
Proxima: MAI BINE EU DECÂT EA!
Lucifer:Fie!
Ușa s-a deschis și ambele fete au dat să fugă numai ca Proxima se trânti de un fel de zid invizibil.
Katerine: Haide Proxima!
Proxima: Nu pot sa ies...
Katerine: Oh nu! Voi suna la poliție!
Proxima: Nu! Sunt bine! Încearcă să spargi ușa din spate...
Katerine dispăru după această comandă.
Proxima: Gata... Cred că ai destul timp să îti bați joc de mine...
Lucifer: Nah, crezi ca e la fel daca știi deja trucul? spuse demonul stand întins pe o canapea veche și verde.
Proxima: Nu știu, tu să îmi spui.
Lucifer: Logic că nu e la fel! Să vedem ce putem face... Vrei sa ma săruți? zise zâmbind către Proxima.
Proxima: Ai înnebunit sau ce?
Lucifer:Da, mă gândeam că vei refuza... Atunci hai sa plecăm până când nu cheamă poliția sau ceva!
Proxima: Haide... dar când sa iasă pe ușa, un cui ruginit cu vârful îndreptat în sus o zgârie, si una din picăturile proaspete de sânge căzu pe pământ.
Proxima: Ah, la naiba!
Lucifer: Sânge cald... O, nu...
Proxima: Ce?
Lucifer și demonii lui au încetat să mai vorbească. Ochii lor s-au facut rotunzi și roșii, cu semne bizare si au inceput sa rostească o incantație.
Proxima: L-L-Lucifer? Ești bine?
Lucifer: Ah... Proxima... Hai sa ieșim repede de aici!
Proxima:Dar ce ți s-a întâmplat?
Lucifer: Nu conteaza! Haide!
Demonii inferiori: Stăpâne Lucifer! Nu trebuie sa îi răsplătiți sângele?
Lucifer: Mergi mai repede copilă! Du-te înapoi acasa, vin și eu...
Katerine: Proxima! Ai reușit să ieși!
Proxima: Da! Haide acasă la tine! Cred ca ceva e în neregulă aici!
Astfel la ora 2 erau înapoi acasa, fără sa stie părinții Katerinei. Au stat si au vorbit de experiența lor o vreme, pana au obosit si s-au culcat, totuși o întrebare încă mai stăruia în mintea Proximei ca o lumânare ce nu vrea încă sa se stingă: Ce era cu Lucifer?
CITEȘTI
Fata Diavolului (1)
SpiritualDacă iubești demonii și tot ce ține de supranatural, nu mai caută altundeva. Cartea aceasta îți va satisface toate gândurile. Lucifer, cel mai puternic demon al Iadului, face un pact cu Creatorul pentru a încheia Armageddonul, dar puțin știa Creator...