Demonul

1.3K 72 3
                                    

"Pe cel slab în credinţă primiţi-l fără să-i judecaţi gândurile"

Demon: Lucifer... Diavolul? Oh, SIGUR îl știi...

Katerine: MAI TRĂIEȘTI PROXY? AHAHAH!

Demon: O clipă, băieți! Scăpați de ele!

Demonii: Acum!

Demon: Unde am rămas?

Proxima: Tocmai plecam...

Demon: Nu vrei sa știi mai multe despre el?

Proxima: Parca ai zis ca nu știi unde e, deci nu ai cum sa știi de el!

Demon: Da, asa am zis, dar tot Iadul suna de el si ce simte săracul...

Proxima: Cum așa?

Demon: Păi că plange nopți întregi din nu stiu ce motive... Ca blestema ziua cand s-a îndrăgostit de o muritoare.

Doar aceste simple cuvinte au facut-o pe Proxima sa se bucure imens... Demonul știa asta, asa ca a continuat:

Demon: Îți dai seama? Inima lui de demon? Sa simta dragoste? Singura lui dragoste era chinul oamenilor...

Proxima: Și de ce îmi spui mie toate astea?

Demon: Ai dreptate... Nu ma ajuta cu nimic. O spun asa, sa te mai gândesti ce parte alegi, poti fi sclav in Rai sau Regina in Iad. Tu alegi, acum... Poti sa pleci, e cam tarziu pentru tine si părinții tai si-or face griji.

Proxima: Am... bine. Pa, mersi pentru ca ai scapat de fetele alea...

Demon: Pentru nimic, îmi place sa aud lumea strigand de disperare. Si, sa te mai gândești la ce ti-am spus.

Proxima: Dacă Lucifer mai trece pe aici... Sa îmi spui... Te rog...

Demon: Da, poti sa ma vizitezi de fiecare dată când simți nevoia!

Proxima: Pa!

Demon: Adio, copilă!

Proxima se întoarse acasa. Minți ca a stat mai mult cu prietenele ei si a uitat de ceas, nu voia sa afle mama ei de problema cu fetele. Se duse direct in camera, era fericita si adormi cu zâmbetul pe buze. Fericirea asta a ei, pe care Lucifer nu o putea înțelege...

Lucifer: Ce s-a întâmplat cu ea? Mă face curios...

Luni, dupa ore, la pregătire domnu voia sa vorbeasca ceva cu ea. Nu erau decât ei acasă...

Domnu: Proxima?

Proxima: Da, domnu.

Domnu: Văd ca te comporți altcumva. Îți e rău?

Proxima: Nu...

Domnu: Sau poate te-ai îndrăgostit...

Proxima: Ce domnu! Nu!

Domnu: Da, am zis si eu așa. Mai toate fetele își fac iubiri la liceu.

Proxima: Da! Ele! Eu nu...

Domnu : Chiar nu îți place de nimeni?

Proxima: Nu!

Domnu: Nici daca te intreb a doua oară?

Proxima: Ăm... Bine... Poate este cineva pe care îl îndrăgesc, dar nu a-ți intelege daca v-aș spune.

Domnu: Ei haide, multe fete se îndrăgostesc de bărbați mai in vârstă...

Proxima: Ce tot vorbiți acolo domnu! Mie imi place de cineva care nu există!

Domnu: Ă!?

Lucifer: Oare e un personaj fictiv? ... Oare este cineva dintr-o carte? De la televizor? Prieten imaginar?

Fata Diavolului (1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum