O petrecere...

1.2K 60 11
                                    

„Dragostea nu face rău aproapelui: dragostea deci este împlinirea Legii.”

Proxima: Lucifer? Tu ești?

   Umbra misterioasă se desprinse de pe perete și-și luă forma umană.

Lucifer: Proxima... mai sunt 6 zile până la ziua ta...

Proxima: Da.

Lucifer: Spune-mi, care e cea mai adâncă dorință a ta! Ceva la care ai visat mereu.

Proxima: Ă, nu știu...

Lucifer: Nu asta mi-ai spus când Creatorul te-a făcut sa uiți de iubire.

Proxima: Eu de unde să știu ce am spus atunci? Nu eram eu, Proxima aia.

Lucifer: Da, știu...

Proxima: A ta care e?

Lucifer: Ce-i cu a mea?

Proxima: Ți-ai dori ceva? Din tot adâncul inimii?

Lucifer: Am acel ceva în fața mea.

Proxima: Ei haide! Înainte sa ma iubești, ce îți doreai?

Lucifer: Înainte tot tu îmi lipseai, doar ca aveam să aștept milenii și secole până să te naști. Însă în tot acest timp, în care eram chinuit și singur în Iadul meu... Îmi lipsea...

Proxima: Creatorul?

Lucifer: Nu el, ci Raiul...

Proxima: Raiul? Îți mai place locul ăla după câte s-au întâmplat?

Lucifer: Nu neapărat. Acolo nu simțeam focurile astea veșnice ce îmi înnegresc pielea, sau mirosul de cărbune și suflete chinuite. Acolo nu se aud țipetele sfâșietoare ale oamenilor și nici roșul asta care îmi arde ochii, nu este vreo limită si pot zbura pe cer, în schimb aici este doar negru, foc, durere. Într-un fel îmi lipsește pacea de acolo, era liniște și nu simțeam durerea veșnică, ca aici...

Proxima: Ah... te înțeleg... Dar daca Creatorul ți-ar cere sa vii înapoi, ai accepta?

Lucifer: Nu! ... sau... nu știu! Ah... nu pot să-ți spun acum!

Proxima: Dar ce ai face daca eu aș ajunge în Rai?

Lucifer: .............

Proxima: Așa m-am gândit și eu... îmi e frică sa nu ma urăști pentru asta în viitor.

Lucifer: Pe bune, acum esti iar credincioasă? Vrei să ne certăm din nou?

Proxima: Nu! Chiar nu intenționam asta! Doar că.. E așa ciudat. Iadul e îngrozitor și Raiul pare plictisitor. În Iad aș fi fericita cu tine, și în Rai aș fi tristă. Totuși nu mi-ar placea să îl dezamăgesc pe Creator, dar și pe tine te iubesc. Nu știu nici eu ce sa fac Lucifer! Sunt-

Lucifer: Taci Proxima! Mereu ai sa fi asa si nu ai sa te schimbi! Nici tu nu știi ce vrei sigur! Eu am știut în toți acești ani că iubirea mea pentru tine e sincera, și am suferit atât numai să aud cum îmi spui te iubesc și tu nu poți să hotărăști dacă îl iubești mai mult pe Creator sau pe mine!

Proxima: Lu-

Lucifer: Nu! Taci! Așa sunteți voi oamenii! Indeciși! Pierduți! De aceea aveți nevoie de noi! Fără noi ați fi niște târâtoare fără minte!

Proxima: Dar-

Lucifer: Nu, Proxima! Cheamă-mă când îți vine mintea la cap! și dispăru.

Proxima: Lucifer prost! Te urăsc! Nici nu era motiv de ceartă! Idiotule! Sper ca ma auzi încă! O faci acum chiar înainte de ziua mea! Am sa..., si început să plângă, neputincioasă.

Fata Diavolului (1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum