"În lume necazuri veți avea; dar îndrăzniți. Eu am biruit lumea.”
Proxima, când a fost iar pusă în mină cu Larisa i-a dezvăluit totul. Larisa i-a zis sa fie atentă ca sunt camere de vederi în labirintul acela spre zid. Știa prea bine ca este o gaură, dar îi era frică să evadeze. Pe lângă asta Larisa îi dezvălui că hainele pe care le poartă îl ajută pe Patron sa știe unde sunt.
Proxima: Atunci nu vii cu mine?
Larisa: Nu, eu rămân aici.
Proxima: Mă poți ajuta cu ceva atunci?
Larisa: Spune.
Larisa si ,,Proxima'' s-au întors cand ușa se deschise. Larisa se opri fix dupa colț, caci dupa erau camere de vedere.
Un demon ajutator: Haide nu veniți?
Larisa: Eu vin... Dar Proxima nu vrea! A spus ca vrea sa rămână aici.
Demon: Dar nu poate sta aici, Patron vrea toți copii înapoi.
Larisa: Păi vorbiți cu el! Poate faceți ceva!
Proxima: Încă o cărămidă... În sfârșit liberă!
Ieși prin crapatura. Era întuneric asa ca se gândi sa urmeze zidul de cărămidă. După o margine, ghici cine era!
Proxima: Lucifer?
Patron: Ai vrea sa fie el nu? Dar din pacate eu sunt.
Proxima: Ah! Lasă-ma în pace! Lucifer mă va salva!
Patron: Exact! Lucifer nu are voie să intre in Regatul meu...așa ca...
Proxima: Ba nu! Va vina! Ai sa vezi!
Patron: Până atunci eu sunt stăpânul tau... Cum de ai avut curajul sa treci? Știi ca celorlalți le e frică, nu?
Proxima: Mie nu!
Patron: Asta pentru ca nu ti-am folosit frica ta cea mai mare!
Proxima: Nu am așa ceva.
Patron: Ei nu ai... Te știu eu Proxima... Dar cum ai păcălit demonul meu? Asta e întrebarea?
Sună un telefon.
Patron: Da?
Demon: Domnule, Proxima nu vrea sa iasă din mină. Larisa a zis ca vrea să stea aici si trebuie sa va intreb.
Proxima: Ai demoni proști rau de tot.
Patron: Las-o să doarmă! Si las-o si pe Larisa cu ea!
Proxima: Nu!
Demon: Bine!
Proxima: Nu și ea!
Patron: Iartă-mă dar si ea a fost complicele tău, trebuie sa plătească si pentru ea frica cea mai mare e sa doarmă în mine bântuite.
Proxima: Nu îi fa asa ceva!
Patron: Ba îi fac tot ce vreau, acum hai sa plecăm de aici.
Proxima: Nu plec decât afara din locul ăsta!
Patron: Da? Bine, după tine..., și deschise o ușa rotundă ce ducea în jos.
Proxima: Asta e o gaură de vierme sau ce? O sa ma duca direct în mormânt?
Patron: Nu, nu. Si știi prea bine ca nu poți muri de două ori Proxima! Hah!
Proxima: Zău? Mergi tu primul!
CITEȘTI
Fata Diavolului (1)
SpiritualDacă iubești demonii și tot ce ține de supranatural, nu mai caută altundeva. Cartea aceasta îți va satisface toate gândurile. Lucifer, cel mai puternic demon al Iadului, face un pact cu Creatorul pentru a încheia Armageddonul, dar puțin știa Creator...