???

997 51 2
                                    

     ,,Căci nu în arcul meu mă încred, nu sabia mea mă va scăpa" 

PROXIMA?

Proxima?

Mă auzi?

Proxima: aud ceva...

Mama: Proxima! Esti bine! Mi-am facut atâtea griji!

Proxima: cum e posibil sa supraviețuiesc unei sinucideri? Sunt sigură ca nu era nimeni care sa ma salveze.

Mama: Ce prostii tot vorbesti? Ai venit de la școala cu domnul director si ai cazut in pat. Nu te-ai mai trezit de atunci. A trecut o zi... îmi faceam deja griji.

Proxima: ... ma poți lăsa singură putin?

Mama: da..da.. numai ca într-o ora trebuie sa mergi la scoala... nu vreau sa te trimit daca nu te simti bine...însă poate îți revi.

Proxima: Aha, am înțeles.

  Dupa ce mama a părăsit camera a aparut Lucifer.

Lucifer: Chiar erai obosită nu-i asa?

Proxima: Tu nu erai supărat pe mine? Afara parcă ploua!

Lucifer: Nu știu la ce te referi. Noi nu am mai vorbit din masina, de cand cu domnul director.

Proxima: Am visat totul?

Lucifer: Ce ai visat?

Proxima: Am visat ca... am visat multe... e greu de explicat. În vis ma urai oricum.

Lucifer: Ce vis al naibii ai avut?

Proxima: Nu ma întreba.

Lucifer: Ah... haide doar sa... uitam de asta si sa facem altceva. Mi-ar placea sa te vad zâmbind, știi?

Proxima: Lucifer... daca as păți ceva?

Lucifer: Cum adica ,,sa pățești''?

Proxima: DACA AS VREA SA MA SINUCID! M-AI SALVA?

Lucifer: În primul rând nu ai putea sa te sinucizi, pentru ca te-as salva eu.

Proxima: Dar exista si momente cand nu esti langa mine... si... poate atunci

Lucifer: Proxima taci! Nu se va întâmpla asa ceva! Si acum ca mi-ai spus acest gând am sa fiu mult mai atent cu tine!

Proxima: Mersi mult Lucifer... gândul asta ma face sa ma simt bine.

Lucifer: Acum pregătește-te de școală...

   Nu aveam chef de școală cum nu aveam chef de altele... dar am zis sa merg. Stateam in clasă la ora de română... daca stiam ca de acolo aveam sa fiu dusa într-o sala de testare pentru probleme grave...Probabil nu as mai fi mers la școala!

Proxima: ce plictisitoare e ora... uite... zice ca îi pasa de ora si tot ce face e să stea cu coatele pe bancă.

Lucifer: Nu-i acorda atenție! Eu in locul tău as pleca de la ore si as veni la teze sa iau 10.

Proxima: Cu intelectul tau da... dar pentru mine!

Lucifer: Uite... îți promit ca mergem undeva sa petrecem dupa ce pleci de la școala.

Proxima: Unde? Ma faci curioasă!

Lucifer: Într-un loc magic...

Proxima: Da... mersi... stiu multe locuri magice... cum ar fi cimitirul.

Lucifer: Pe bune?

Proxima: Glumeam... adica poti sa îmi înțelegi sarcasmul.

Lucifer: Ma gandeam ca cimitirele sunt locuri magice pentru voi. Poate e un obicei sau ceva... ce stiu eu despre oameni... eu doar îi fac sa sufere.

Proxima: Ție chiar iti place sa vezi asa ceva?

Lucifer: Hai sa nu intrăm in detalii personale.

Proxima: Dacă spui tu... îmi dai macar un indiciu despre loc?

Doamna: Proxima?

Proxima:Da?!

Doamna: Vorbești singură?

Proxima: Ah... Nu? (roșeste de rușine)

Clasa: *râde* -tipic

Doamna: poate ai niste probleme... nu stiu... vrei sa te duci la medic?

Proxima:NU! Sunt bine!

Ami: Ba eu nu cred ca e... adica a mai leșinat acum cateva zile și cine știe... poate părinții o pun sa învețe mult.

Proxima: Ce?! Nu!

Doamna: Proxima eu spun sa te duci la doamna psiholog.

Clasa:*rade, șoptește*

Proxima, iese din clasa, desi ezitand. Se oprește pe hol, în fața ușii psihologului dupa care se trage înapoi cativa pași.

Proxima:Ce ma fac?

Lucifer: Adică? Daca nu vrei la psiholog nu te du!

Proxima: Și ce îi zic profei dacă află?

Lucifer: Tu mereu ai probleme cu ,,ce fac dacă... dar dacă așa...dar blah blah blah '' oh, mai încetează! Pur si simplu îi zici ca ti-a facut un control si ai nevoie de odihnă !

Proxima: Nu e așa simplu...

Lucifer: Proxima, uita-te la mine. Lasă lumea asta! Ai sa stai aici câțiva ani... pe când dincolo o eternitate! Asa ca... renunța la sentimente de pe acum... va fi mai usor.

Proxima: Lucifer... tie îți e ușor sa spui... dar e greu sa fi în pielea mea... îmi e frică să greșesc, pentru ca oamenii îmi pot face rău. Nu e ca la tine... eu nu sunt o zeița si nici un demon... nu am puteri...

Lucifer: Dacă n-ai avea puteri, nu m-ai putea vedea, ca restul oamenilor. Nu te poți considera inferioară!

Proxima: Ai dreptate ...

Lucifer: Atunci... hai sa chiulim! Ce mai aștepți?

Proxima:Hai!

Psihologul: Aici erai! Am auzit pe cineva vorbind si am crezut ca mi se pare... sau că-s niste elevi, dar după m-a sunat doamnă Gutenberg sa-mi spună ca vine o elevă.

Proxima: Super...

Psihologul: Intri deci?

Proxima: Aaa...

Lucifer: Intră...n-ai ce face...

Fata Diavolului (1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum