,,Acum însă şi voi pe toate să le lepădaţi: mânia, întărâtarea, răutatea, blasfemia, cuvântul neruşinat din gura voastră. "
Pentru Lucifer nu era greu sa păcălească școala ca el era Proxima, o știa pe fata deja prea bine, dar pe Creator nu-l putea păcăli și chiar daca putea... El nu are voie în biserică...
Asa că Proxima era cea mai bună la ore și în pauză dadea replici arzătoare prietenelor lor. Când ajunse acasă, Creatorul o vizită. Lucifer era speriat.
Creatorul: Proxima?
Proxima: Da... TATĂ?
Creatorul: Parcă am vorbit cu tine asta încă odată... Cred ca nu ai înțeles!
Proxima: A... Ce?
Creatorul: Lucifer...
Proxima: Eu-
Creatorul: Nu ma întrerupe! Lucifer îți seduce mințile nu? Nu mai gândi ca el! Trebuie sa fii prietena cu dușmanii tăi! Nu să fii rea!
Proxima: A...atât?
Creatorul: Atât! Si tu asa greu înțelegi!
Proxima: Oh, daca e doar atât, vă promit ca de mâine dușmanii mei sunt prietenii mei!
Creatorul: Sper Proxima!
Proxima: Nici sa nu vă îndoiți!
Lucifer: E prea simplu... Acum, sa vad cum pot sa o ajut pe Proxima...
Lucifer se duse în noaptea aia la castelul Patronului, dar Proxima nu era la zidul de cărămidă, apoi lui Lucifer îi trecu altă idee prin cap. Cum nu era la zid, trebuia sa aștepte altă zi acum... Dacă nu era școala asta... Poate reușea sa o salveze si nu mai suferea atât.
Ziua asta la școală, Lucifer se hotărî sa asculte sfatul Creatorului. Se duse direct la Katerine.
Proxima: Katerine!
Katerine: Lasă-ma proasto! Nu vorbesc cu tine!
Proxima: Hai sa fim prietene!
Katerine: Ce? Nu-
Proxima: Sigur? Astăzi vom da un test neanunțat la mate...
Katerine : Și de ce m-ar interesa?
Proxima: Pentru ca ai nevoie de mine să-l treci!
Katerine: Ba nu!
Proxima: Bine! Daca ai nevoie de ceva la test, uita-te la mine, îți dau eu raspunsurile!
La ora de mate chiar au dat test neanuntat. Katerine nu învățase asa ca se uita la Proxima cu gândul ca poate chiar o va ajuta. Proxima a început sa îi dicteze răspunsurile, încât mai toată clasa lua dupa aceea de la Katerine, Ami si tot așa toți au copiat fara ca domnu de mate sa stie, când Lucifer e pe acolo domnul e orb.
În pauză Katerine, plus restul clasei i-au mulțumit Proximei. Creatorul era si el acolo. A vazut ca Proxima s-a schimbat si a zis sa o lase sa continue de acum singură. Perfect pentru Lucifer...
Proxima: Clasă! Facem așa si la ora de chimie? Caci doamna ne da test!
Clasa: Da!
Și-au facut așa și la chimie si restul orelor. Toți colegii o placeau acum pe Proxima, pentru ca cine nu ar vrea note mari? Acum... Sa vedem cine îi este prieten adevărat...
Proxima avea ora de biologie acum, și nu suferea câtuși de puțin biologia, din cate știa Lucifer, pentru ca are o profa ce mereu îi găsește cate ceva chiar daca ea face totul perfect.
Doamna: Proxima! Ieși la tablă și fă desenul pentru sistemul... Digestiv.
Proxima ieși si se prefacea ca nu stie, ca se gândește. Apoi se uita către clasă, în special spre Katerine. Nici măcar nu se uita la ea.
Doamna: Na, unde te uiți! Fara inspirație din partea clasei! Ce e? Ai uitat?
Proxima: Nu doamna.
Doamna: Atunci ce? Ce te tot uiți în clasă?
Proxima: Mă uitam sa vad cine m-ar ajuta daca nu aș ști, sa pot spune cine mi-e prieten adevărat si cine o face pe interes, dar acum m-am convins si mai bine... Ca toata clasa e pe interes.
Unii își coborau capetele, iar alții nici nu ascultau prostiile spuse de Proxima. Pe doamna o impresionă însă ce spuse si se gândi ca nu ar trebui sa țină ura pe un copil asa curat ca Proxima.
Doamna: Atunci, știi sa faci desenul?, spuse ea încercând sa ascundă ca nu vrea sa cedeze prima.
Proxima: Normal că știu!
Și în câteva secunde făcu desenul la perfecție si arata atât de bine facut, ca în cărțile de biologie.
Doamna: Bine... La loc.
În pauză colegii si-au cerut scuze ca nu au ajutat-o. Proxima îi înțelesese, ca era si doamna si e mai severă, dar a spus ca următoarea data sa nu mai facă așa. Ei au promis, sa vedem câți se vor ține de promisiune.
În pauză Proxima s-a dus la baie si cu puterile lui Lucifer bloca ușa pe dinfara. Să vedem cine o aude si o ajută. Lucifer voia sa o testeze pe Katerine prima, asa ca restul lumii nu va auzi si nu va vedea nimic. Caterine intră cu prietena ei Ami. Ami nu auzea nimic. Katerine o auzi pe Proxima strigând ajutor, dar cum Ami nu îi acordă atenție se gândi ca nici ea sa nu-i acorde. A început sa râda pe ascuns de ea. Lucifer o facu atunci si pe Ami sa o auda, se gândi ca poate daca aud doi, una o va ajuta. Ți-ai găsit... Au râs si au ieșit ca si cum nu erau in baie si nimic nu s-ar fi întâmplat.
Proxima: Mă gândeam eu... Hai sa vedem alții...
Pe rând, ceilalți au ajutat-o, pana la urmă, e un copil Proxima, iar o faptă bună se răsplătește. Cele 3 persoane care nu au ajutat-o au fost Aurora, Ami si Katerine, prea mărita Katerine!
Făcând acest lucru, Carina i-a deschis ușa, si au început sa vorbeasca din nou. Aurora nu era o companie asa plăcută, o forța sa faca multe printre care sa nu vorbeasca cu Proxima. Știa Lucifer și asta prea bine...
Astfel se sfârși si ziua asta. Lucifer a ajuns acasa si dupa ce se rugă (va imaginați cât a suferit sa se roage fals) Creatorul o mai felicita pe Proxima încă odată si plecă. Lucifer se ducea acum către Proxima... Trebuia să o scoată... Era deja Joi...
CITEȘTI
Fata Diavolului (1)
SpiritualDacă iubești demonii și tot ce ține de supranatural, nu mai caută altundeva. Cartea aceasta îți va satisface toate gândurile. Lucifer, cel mai puternic demon al Iadului, face un pact cu Creatorul pentru a încheia Armageddonul, dar puțin știa Creator...