Nu a mers...

1.2K 75 30
                                    

„Nu sta de mine să te las şi să mă întorc de la tine! Încotro vei merge tu, voi merge şi eu, unde vei locui tu, voi locui şi eu; poporul tău va fi poporul meu, şi Dumnezeul tău va fi Dumnezeul meu; Unde vei muri tu, voi muri şi eu şi voi fi îngropată acolo. Facă-mi Domnul ce o vrea, dar nimic nu mă va despărţi de tine decât moartea!” (Cartea Rut 1:16)

Proxima se ridică cu fața plină de lacrimi.

Lucifer: O DE CE NU MĂ IUBEȘTI? CE BLESTEM MAI E Și ĂSTA? DE CE DOAR FIINDCĂ AM VRUT SA FIU LIBER PRIMESC ASTA? ÎL BLESTEM PE CREATOR ȘI TOATE ALE LUI! ... AHH...

   Lacrimi se scurgeau pe fața lui si încerca sa se stăpânească din plâns pentru a nu părea slab, chiar dacă fata nu le dădea importanță.

Proxima: Lucifer nu mai plânge...

Lucifer: NU PLÂNG! LASĂ-MĂ MURITOARE NENOROCITĂ... TU...NUMAI DIN VINA TA SE ÎNTÂMPLĂ TOATE ASTEA!

Proxima: Dar Lucifer...

Lucifer: LASĂ-MA! ...

Proxima: NU AM CUM!

Lucifer: EU N-AM SA POT TRĂI FĂRĂ TINE! ÎNȚELEGI?

Proxima: LUCIFER! ASCULTĂ-MĂ!

Lucifer: CE VREI?! se răsti demonul.

Proxima: Lucifer... putem trăi și fără iubire în continuare, nu este nevoie de un sentiment ciudat să iubim! Nu sunt sclava nimănui!

Lucifer: Dar nu e doar asta... eu vreau să simți ceva pentru mine! Să mă iubești!

Proxima: Cine credea că pot fi iubită de Regele Demonilor...

Lucifer: Mi-aș vinde și Iadul pentru tine... STAI! ASTA E SOLUȚIA... ADIO PROXIMA! NE VOM REVEDEA CURÂND!

Proxima: Ce? NUUU! Stai, Lucifer!

Dar demonul plecă, iar Proxima nu știa ce să facă.

Proxima: CE NAIBA AM FĂCUT! BLESTEMUL ERA RUPT DE FAPT! AM VRUT DOAR SĂ AȘTEPT UN MOMENT MAI POTRIVIT SĂ-I SPUN... SI ACUM E PREA TARZIU... EU NU VREAU SA-ȘI VÂNDĂ IADUL. Adica... Poate ar fi lumea un loc mai bun fără Iad, dar e casa lui... E tot ce i-a mai rămas, pe lângă mine.

Demonul din padure: Proxima!

Proxima: Demonule! O, te rog ajută-mă!

Demonul: Știu prea bine ce s-a întâmplat... astfel de ce aș mai fi aici?

Proxima: Cum pot ajunge la Lucifer? Trebuie să ajung neapărat la el!

Demonul: Ce face un om pentru iubire, nu-mi vine sa cred.

Proxima: ORICE... ÎMI VREAU DRAGOSTEA-NAPOI!

Demonul: E așa plăcut... nu știu... să vezi oameni care și-ar vinde si sufletul din iubire...

Proxima: Am facut-o deja!

Demonul: Știu... tot iadul vorbea de fata Creatorului.

Proxima: Ajută-mă te rog...să ajung la el...

Demonul o luă de mână pe fată și îi închise ochii. Cand îi deschise ajunsese pe un pod. Lucifer era în depărtare, se apropia de Creator.

Proxima: Luc-

Demonul: Stai puțin, și o apuca iar de mână.

Proxima: CE E?!

Demonul: Știi că dacă te duci acolo, și îl înfrunți pe Creator, și it declari iubirea... vei ajunge exact în Iad, nu?

Fata Diavolului (1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum