''Sunt prieten cu toți cei ce se tem de Tine și cu cei ce păzesc poruncile Tale.''Dimineață de luni cu miros de ploaie.
Lucifer: În sfârșit! O zi fara soare! Se mai gândește Creatorul si la mine!
Proxima: Cred ca face asta doar sa își ude pământul uscat.
Lucifer: Crezi ce vrei...
Proxima: Ce faci azi? Cum ai de gând să mă mai convingi?
Lucifer: Ehehe, ai vrea să știi tu, nu? Dar ce rost ar mai avea trucurile de magie dacă ar fi dezvăluite?
Proxima: Le-aș putea înțelege mai ușor!
Lucifer: Lasă nu mai fi asa curioasă... Ah, îl simt pe MARELE ȘI ATOTPUTERNICUL CREATOR... mă duc să mă ascund...
Creatorul: Proxima, fata mea!
Proxima: Da?
Creatorul: Când confirmi că nu vei mai avea nimic cu acel băiat?
Proxima: Mâine TATĂ.
Creatorul: Vreau să o faci astăzi, cu cât e mai devreme cu atât mai bine.
Proxima: Astăzi o fac atunci!
Creatorul: În rest, ești bine? Nu te-a mai atacat în vreun fel Lucifer, nu?
Proxima: Cine? El? Nu...
Creatorul: Trebuie să te las singură din păcate, dar dacă ai nevoie de mine... Cheamă-mă!
Proxima:Aşa voi face!
Lucifer: Chiar îl asculți... Ești un cățel după coada lui! La fel ca toți îngerii ăia! De asta am și plecat! Nu îmi vine să cred că faci așa ceva!
Proxima :Hei! Lui i-am zis că îi confirm azi... Dar cine zice că o si fac azi?
Lucifer: O, îmi place de tine puștoaico.
Proxima: Ce să zic... Fac orice pentru el...
Lucifer: Haide astăzi să facem ceva nou...
Proxima: La ce te gândești?
Lucifer: Este o casă, în locul ăsta... Pe drumul spre pădurea ta, la câțiva kilometri...
Proxima: Nu am fost niciodată în pădure...
Lucifer: Ce? Niciodată?
Proxima: Adică să intru mai mult decât se vede marginea...
Lucifer: Lasă ca te duc eu...
Proxima: Și ce facem acolo?
Lucifer: Sunt diferite spirite care apar noaptea...
Proxima : Dar părinții nu o sa mă lase niciodată!
Lucifer: Cine are nevoie de ei? Eu sunt tatăl tau si ești cu mine, nu singură.
Proxima: Nu... Am nevoie de un plan...
Lucifer: Bine... Ma gândesc stai... Uite: le spui ca pleci la o colega sa dormi peste noapte!
Proxima: Și dacă o sună?
Lucifer: Dacă sună colega aia?
Proxima :DA.
Lucifer: Cum ce? Și mai bine! O să vina si ea cu noi!
Proxima: Nu o să se sperie?
Lucifer: Chiar nu știu... Alege și tu o colega mai rebelă!
Proxima: Dar eu mereu mi-am dorit să dorm cu prietena mea Carina...
CITEȘTI
Fata Diavolului (1)
SpiritualDacă iubești demonii și tot ce ține de supranatural, nu mai caută altundeva. Cartea aceasta îți va satisface toate gândurile. Lucifer, cel mai puternic demon al Iadului, face un pact cu Creatorul pentru a încheia Armageddonul, dar puțin știa Creator...