„Fericiţi sunt cei care aud cuvântul lui Dumnezeu şi îl respectă!”
La 11 jumătate Proxima ieși afară și îl regăsi pe tipul ei.
Lucifer: Aici erai...
Proxima: Nu mi-am zis numele până acum? Proxima! Ce... urât de la mine.
Lucifer: Proxima... Știi ca Proxima e numele unei stele?
Proxima: Nu... Este?
Lucifer: Da... Este cea mai frumoasă stea de pe tot cerul: strălucește de orbește și ucide inimi. Seduce minți si întoarce timpul din loc. Atât de fermecătoare este...
Proxima: Vai... Nu-mi vine sa cred... Ce frumos vorbești.
Lucifer: Adevărul e mereu frumos de ascultat.
Proxima: Nu și cand îl primești de la colegele mele... Cât mă bucur că asta e ultima săptămână de școală și dupa iar vacanță! Poate ne vom mai întâlni...
Lucifer: Și eu aș vrea...
Proxima: E așa frumos cerul în seara asta...
Lucifer: Dacă aș putea...te-aș duce sa îți vezi steaua...
Proxima: Ar fi un vis îndeplinit.
Lucifer: Da, Proxima?
Proxima: Da...
Lucifer: Cât e ceasul?
Proxima: Nu știu... Miezul nopții?
Lucifer: Vorbești serios?!
Proxima: Stai ca am telefonul... Ba nu, e încă 11:58. Câteva minute... De ce?
Lucifer: Pentru ca încă nu am terminat ce am început când ai plecat.
Proxima: Ce?
Lucifer: Sărutul ...
Proxima:nu știu daca sunt pregătită pentru așa ceva... Abia azi te-am cunoscut...
Lucifer: Proxima, știu ca îți e frica sau ceva de genul... Dar asta e seara dorințelor... Am nevoie de sărutul tău... Pana la miezul nopții...
Proxima: Ah...
Lucifer: Te rog din toată inima... promit ca nu te voi lăsa singură niciodată!
Proxima: Bine... Doar unul...
Si copii noștri s-au sărutat, în bătaia razelor de lună înghețate pe fața lor. Ceasul era 23:59.
Lucifer: Cum te simți acum Proxima?
Proxima: Nu simt nimic. De ce, ar trebui să simt ceva?
Lucifer : Ah... Nimeni nu mă înțelege... N-ai auzit de dragoste?
Proxima: Ha?
Deodată Lucifer ieși din corpul acelui băiat. Nici nu avea de ce sa se întoarcă, tipul nu știa ce e cu el si fugi spre casa lui. Proxima nu a înțeles nimic, dar nici că-i păsa. Lucifer s-a dus direct la Demon.
Lucifer: PLANUL TĂU DE RAHAT NU A MERS!
Demon: Cine a zis ca va merge? A fost prima încercare... Stai sa vezi planul B.
Lucifer: De unde știu că asta va merge?
Demon: Încercăm, nu? Că doar nu murim! Hahaha!
Lucifer: Glumele tale idioate... Zi planul!
Demon: Vacanța de vară...
Lucifer: Ce e cu ea!?
Demon: Acum un an... Un demon a făcut-o pe Proxima sa se despartă de un tip...
Lucifer: Victor? Crezi că-
Demon: N-ai de unde să știi pana nu încerci!
Astfel Lucifer așteptă până Proxima intră in vacanta si la scurt timp dupa aia Victor veni în sat. Totuși, avea alta iubită, dar asta nu-l încurcă pe Lucifer să-și faca planul.
Asa ca îi lua corpul lui Victor si s-a dus la Proxima.
Victor: Proxima!
Proxima : Tu ești Victor?
Victor : Da! Am venit după tine... Pentru că te iubesc...
Proxima : Foarte drăguț... Dar... Trebuie sa ști ca eu nu mai simt la fel.
Victor :Imposibil Proxima! Trebuie sa ne iubim... Suntem făcuți unul pentru altul...
Proxima : Nu mai vreau sa știu ce e aia iubire. În plus iubesc pe altcineva.
Victor :Cine?
Proxima : Cineva ireal... A carui suflet aparține de al meu... Dar acum Creatorul m-a facut să uit tot... Sa nu mai simt așa ceva. A fost totuși frumos... Îmi amintesc si acum ce s-a întâmplat, dar fără vreun sentiment.
Și în timp ce Proxima vorbea, câteva lacrimi îi curgeau din ochii strălucitori. Dar parcă nu arăta ca îi vine sa plângă, de parcă cea de dinafara, era o Proxima de piatră, intactă, fără sentimentele, pe când cea din interior nu rezista, și simțea ceva, dar nu putea vorbi.
Victor :Înțeleg...
Proxima :Îmi pare rau Victor ca te fac sa suferi... Sper sa ma ierți cândva... Si sper ca și cel pe care l-am iubit sa mă ierte ca nu simt nimic.
Victor : Te-a iertat deja...
Si Victor o părăsi pe Proxima în poarta casei ei. A înțeles acum ca nu exista soluție diavoleasca pentru blestem dumnezeiesc. S-a dus deci sa-i mulțumeasca Demonului din padure pentru ajutor.
Demon : Știam ca vei veni..
Lucifer: Da, să îți spun ca nu a funcționat nimic, dar iti mulțumesc oricum.
Demon : E nu merge... Ma știi pe mine sa renunț la ceva? Oare nu am gasit eu soluții tot timpul?
Lucifer :Nu și acum...
Demon : Dar oare Lucifer.. . Nu crezi tu ca numarul 3 e norocos?
Lucifer: Numerele biblice sunt blestemate pentru mine!
Demon: Va trebui sa înghiți de data asta blestemul si sa vedem cum facem..
Lucifer: Ce tot spui? Ma enervezi!
Demon: Spun că... Sângele omului îl cheama pe demon și e legat de el pana când-
Lucifer : Îi îndeplinește dorința... Blestemul din pădure! Crezi ca va merge?
Demon: Păi ... Putere diavoleasca nu e... Nu vad de ce nu?
Lucifer: Adio demonule!
Lucifer s-a dus din nou la Proxima si când a vazut-o i-a spus:
Lucifer : Proxima!
Proxima : Nu mai vreau sa te vad, spuse cu lacrimi ea.
Lucifer: Știu ca te doare ca nu putem fi împreună... Dar am gasit soluția! Mai ții minte ca ai venit cu mine în padure? La casa bântuita?
Proxima :Da...
Lucifer: Te-ai înțepat în ceva si spune blestemul ca demonul strigat in cabană trebuie să îndeplinească o dorință omului pentru sangele vărsat.
Proxima :Chiar crezi ca va functiona Lucifer?
Lucifer :Nu avem de unde ști pana nu încercam... Și daca nu merge promit că te las în pace tot restul vieții...
Proxima începu să planga foarte tare. Lucifer simțea si el durere ei.
Lucifer :Spune... Deci... Ce îți dorești?
Proxima, privindu-l în ochi a spus: Îmi doresc să iubesc din nou!, și se trânti în brațele invizibile ale lui Lucifer, dar cazu pe patul ei.
Lucifer vorbi după un moment de tacere: a funcționat?, dar tot ce primi raspuns erau lacrimile vărsate ale Proximei.
CITEȘTI
Fata Diavolului (1)
SpiritualDacă iubești demonii și tot ce ține de supranatural, nu mai caută altundeva. Cartea aceasta îți va satisface toate gândurile. Lucifer, cel mai puternic demon al Iadului, face un pact cu Creatorul pentru a încheia Armageddonul, dar puțin știa Creator...