Birşey demeden sınıfa çıktım ve yerime oturdum. Burak geldi ve yanıma oturdu. -dün seninle güzel konuşmuştuk fakat şimdi biraz küsmüş gibi davranıyorsun. Söylediklerine şaşırmıştım. -ben böyle basit şeylere küsmem Burak yada durup dururken soğukta davranmam. Gözleri açıldı. -istemeden birşey mi yaptım ben sana. -bilmem dedim sen düşün birşey mi yaptın bana. Düşünür gibi yaptı. -yani gece sadece yarın görüşürüz dedim ve kapattım ben. -tamam dedim atar yapacak halim yoktu. Ders başlamıştı çoktan ve o dikkatle dersi dinliyordu. Ona doğru döndüm ve izlemeye başladım aslında yüzü çok güzeldi ve biraz bebeksiydi. Yaşını kesinlikle göstermiyordu. Ama boyu uzundu. Saçları biraz uzundu ama yukarı kaldırdığı için belli olmuyordu. En önemlisi ise gerçekten çok yakışıklıydı. Dersin ortasına doğru birden bana doğru döndü. -bugünkü planda bana yardım edecek misin? -hayır dedim. Cevabıma ilk başta biraz şaşırdı. -neden? Diye sordu. -çünkü siz istediğiniz olduktan sonra hiçbirşey olmamış gibi beni görmemezlikten geliyorsunuz. Kafasını salladı -hayır öyle birşey yapmıyoruz. Öylemi bakışları attım. Oda kafasını yere eğdi -özür dilerim dedi neden her seferinde bu çocuğu hiçbirşey yapmamış gibi affediyorum ama bir dakika bana hak verin sizin de karşınızda Burak gibi bir çocuk olursa sizde aynısını yaparsınız. -tamam,sorun değil dedim. Yüzüme baktı ve sadece 'güzel' dedi. Sonra dersi dinlemeye devam etti. Bende derse geri döndüm. Bu gidişle sınavda birşey yapamayacaktım. Plandı Burak'tı derken hiç dersi dinlemiyordum. Zil çalınca Burak hemen ayaklandı peşinden bende kalktım. Yukarıya çıkıyordu bende çıktım arkamdan hayat ve Mert'in geldiğini de anladım. Bunlara hiç haber vermiyordu ve her seferinde alarm gibi yukarı çıkıyorlardı. Burak yine anahtarla kapıyı açtı ve içeriye girdi. Bizde arkasından içeriye girdik ve kapıyı kapattık. Cebinden yine kağıtlar çıkarttı. bu sefer kime kötülük yapacaktı. Burak'ta bir özellik vardı illa birine plan kurması için ona kötülük yapılması gerekmiyordu. O zevkine plan kuruyordu. Masum insanlara buda onu kötü yapıyordu. Kağıtları bize uzattı. -bu sefer ki planımız üst sınıflardan birine. -neden diye sordum. Yüzüme bakıp gülümsedi. -çünkü canım öyle istiyor. -ama neden işte bir sebebi olması gerekmez mi? Diye sordum. Hala gülümsüyordu. - ben eğer birine bu zamana kadar hiç kötülük yapmamışsam ya heran yapabilirim hazırlıklı ol yada asla yapmam ona aşık olmuşumdur. Güldü bende güldüm umarım Burak özen bana asla plan yapmazsın. Ama hayat da vardı. Belki hayat'a da hiç plan yapmamıştır diye düşündüm. Hayat sanki beni duymuş gibi Burak'a döndü. -bana plan yapıyorsunuz Burak bey? Burak ona doğru döndü. -yani seni çok sevdiğim söylenemez tabi. Hayat ağzı açık Burak'a baktı. Sonra devam etti. -şaka yapıyorum dediğinde Hayat sadece gözlerini devirdi. Plan yine 11. Sınıflardan bir kıza yapılacaktı. Benim görevim ise kızı tuvalete getirmekti. Riskli olan ise planda sadece kızla ben diyalogda bulunacaktım ve buda kızın benden şüphelenme ve beni şikayet etme olasılığını artırırdı. Eğer annem okuldan şikayet alırsa ben kendimi şurdan 5. Kattan atsam iyi olurdu. Ama yine de yapacaktım. Burak'a döndüm -kız tek beni görecek ya beni şikayet ederse dedim -edemez dedi. -nasıl bu kadar emin olabiliyorsun ya başım belaya girerse. Bana birkaç saniye baktı ve cevapladı. -ben varken başını kimse belaya sokamaz şimdi yapıyor musun yapmıyor musun? -yapıyorum dedim. Odadan çıktık. Ben kantine kızın yanına ilerledim. Onlarda planda ki görevlerinin olduğu yere. Telefonum çaldı birden Mert arıyordu açtım -şey İpek eğer senin başın belaya girerse suçu üstüme alırım babam zaten ceza almama alıştı dedi. Önce biraz şaşırdım. -teşekkürler dedim. -birde ben yanındayım dedi ve yüzüme telefonu kapattı. Neydi şimdi bu. Yine de birilerinin yanımda olması güvende hissettirmişti.
Bölümü nasıl buldunuz. Yorumlarınızı yazın
Instagram hesabımız: sana_ihtiyacim_var_wattpad takip edebilirsiniz😍😍😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SANA İHTİYACIM VAR
Teen FictionPlandan başka birşey bilmeyen ve herkesin arkasından bir iş çeviren bir çocuk ve onun için herşeyi yapabilecek bir kız tek sorun plancı çocuğumuz aşka inanmıyor 😊