Bölüm 7

59 4 6
                                    

-ne demek onu riske atamam. Hayat iyice sinirlenmişti. -ben de kendimi riske atamam o zaman git kendin koy kızın çantasına telefonu nasıl olsa kız beni değil İpek i gördü. Burak sakince onu izliyordu. Bende sadece o söylediği şeyleri düşünüyordum. Beni riske atmak istemiyor ne güzel. O sırada Burak bana döndü.-şuan şununla uğraşacak halim yok koyabilir misin? -tamam dedim telefonu elinden aldım ve üst kata çıktım dersimiz boştu ve dersleri bedendi hepsi aşağıdaydı ve sınıf bomboştu. Telefonu çantaya koydum ve sınıftan hızlıca çıkarken yanlışlıkla birine çarptım. Kafamı kaldırdığım da geçenlerde odaya kapattığımız kızı gördüm ve bu hiç iyi olmamıştı. -napıyorsun sen burda diye sordu. -şey nöbetçiyim de sınıf defterini alacaktım. -aşağıda defter hoca da ondan iste dedi ve sırasına oturdu. Hızlıca sınıftan çıktım ve bizim sınıfa girdim. -hallettim dedim. Ellerindeki birleştirip teşekkür ederim dedi. Gülümsedim rica ederim dedim ve yanlarına oturdum. Hayat telefonu ile ilgileniyordu. Yaklaşık 10 dakika sonra kapı hızla açıldı ve telefonun sahibi içeriye daldı. Bana doğru geliyordu. Mert hemen önüme geçti. -hayırdır Buket abla dövecekmiş gibi geldin. -zaten dövmeye geldim Mert çık önümden dedi sinirle Burak sessizce izliyordu sadece o sırada sadece Burak'a bakıyordum. Bir nefes verme sesi geldi Hayat dan. -of yeter Buket işine bak hadi. Kız gelen tepkiye şaşırdı ve Hayata döndü. -pardon o telefonumu çalmadan önce düşünecekti onu. -ne yapmış işi gücü yok telefonunu mu çalacak yazıyorsun özledim diye sonra kime atayım suçu diye bekliyorsun. Şaşırmıştım Hayat beni savunuyordu. Kız daha da sinirlendi. -Hayat bak sen karışma zaten boyundan büyük işlere karışıyorsun. Birden lafı kesildi. Burak tarafından -benim boyum yeter mi? Defol git sınıfdan olay çıkartmak istiyorsan İpek veya Hayat değil bana söyle tamam mı alırım ben senin ifadeni. Kız hiçbir şey söylemedi sadece bana baktı ve arkasını dönüp gitti. Hayat çok sinirliydi. -oldu mu Burak bizi herkesle düşman ettiğin yetmedi bu kızı da reklam et zaten işin ne? Burak Hayat a döndü. -istemiyorsan veya çok batıyorsa git Hayat seni burada tutan yok. Hayır bu kadar ağır konuşmaması gerekiyordu. Hayat ilk önce Burak'a baktı ve -iyi madem beni burada tutan kimse yok ben gidiyorum bir daha asla benimle bir iş için konuşma ve bu günü unutma Burak özen dedi ayağıya kalktı tam giderken Mert elinden tuttu. -Hayat bak yapma Benin için kal bari. Hayat elini kurtardı. -artık ben Burak için kılımı bile kıpırtdatmam dedi. Burak Mert e döndü -bırak gitsin Mert arkasından ağlayacak halimiz yok bir Hayat gider bir İpek gelir sıkıntı yok dedi ve o laftan sonra Hayat direk sınıftan çıktı. Biraz acımasızca davranmıştı kim bilir belki bana da böyle davranacaktı ilerde sanki oyuncakmış gibi. Umarım Burak özen bana böyle davranmazsın. Burak sinirlenmişti ama belli etmiyordu. Mert Burak'a baktı ve -ben Hayatın peşinden gidiyorum dedi. -nereye gidiyorsun bırak ne hali varsa görsün. Mert onu dinlemedi ve sınıftan çıktı şimdi sınıfta sadece ikimiz kalmıştık. Tahtaya doğru bakıyordu ve hiç birşey demiyordu. -çok sinirlendin mi sordum. Bana döndü. -ben Burak Özen'im kızım beni kolay kolay kimse sinirlendiremez. Yüzüne baktım bu ne egoydu böyle -sen hep böylemiydin diye sordum. -nasıl dedi. -böyle kendini birşey sanan büyük abi tripleri. Gülmeye başladı ona gülmek gerçekten  çok yakışıyordu. Sonra bir an da toparlandı. Yüzüme doğru yaklaştı. -abi deme lazım olur dedi. Ayağıya kalktı ve gitti sınıfta tek başıma nasıl da salak gibi kaldığımı düşünerek oturdum. 5 dakika sonra geri geldi. -gelmiyor musun? Ona doğru döndüm -nereye? Gülümsedi- Hayata plan kurmaya...

Nasıl buldunuz bölümü 🔥🔥
Hikayenin ınstagram hesabı: sana_ihtiyacim_var_wattpad takip edebilirsiniz. Sizi seviyorum❤️❤️❤️❤️

SANA İHTİYACIM VAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin