Bölüm 19

61 5 14
                                    

Zaten en iyi yaptığı şeyi yaptı oda çekip gitti bende peşinden birşey demeden ilerledim. İkimizde Hayatı orada bırakıp ilerliyorduk ama bu hayattı. Onun kendini kötü hissetme gibi bir özelliği yoktu peşimizden geliyordu. Hızlıca bana yetişti.
-hedefine ulaştın ipek mutlusundur şimdi!
Gerçekten bu kızın kafasını arada anlamıyordum Burak'ı seviyor diyeceğim iki yıldır üst sınıflardan bir çocukla aşk yaşıyordu. Dostluklarından dolayı kıskanıyor diyeceğim Burak benle arkadaş gibi bile değil ve ben bu kızın amacın hala anlamadım.
-senin amacın ne hayat?
-amacım filan yok ipek sen fazla açıldın ve birinin sana dur demesi gerekiyor.
Hiçbirşey demedim orada sadece arkamı dönüp Burak'ı takip etmeye başladım. Bu saatten sonra hayata hiçbir açıklama yapmayacaktım. Burak okulun arkasına çoktan varmıştı bizi bekliyordu. Banklardan birine oturdum ve Burak anlatmaya başlasın diye yüzüne baktım benim ona baktığımı farkettiğin de konuşmaya başladı.
-aslında size burada bir plan anlatacaktım ama şuan vazgeçtim plan felan yok şuan zaten beni sinirlendiren biri de yok dedi. Arkasını döndü ve Mert,ben ve hayat orada kaldık önce hepimiz olayı idrak etmeye çalıştık ilk önce Mert toparlandı.
-uzun zamandır bu çocuğu bu halde görmedim cidden ne düşüneceğini o bile bilmiyor gibi
Haklıydı bu sıralar Burak ne düşündüğünü ne yapacağını bilmiyor gibiydi. Zaten sorsaydık da bize söylemezdi sorunlarını kendi içinde yaşıyordu o. Hayat sessizliği böldü.
-isterseniz Burak'la gidip konuşurum bana anlatır dedi.mert olumlu anlamda kafasını sallayınca bende birşey demedim. Hayat Burak'ın peşinden hızlıca ilerledi. Bende mertle orada kalınca;
-Mert hadi gel sana kahve ısmarlayayım canım sıkıldı benim dedim.
-valla sen ısmarlarsan gelirim beleş kahveye kimse hayır demez dedi gülerek.
Kantine doğru ilerledik.kahve alıp bir masaya oturduk.
-anlat bakalım Mert var mı hoşlandığın birileri?
Mert önce yok be felan dese de sonra belli oldu kim olduğu. Üst sınıflardan Ada diye bir kız. Anlattığına göre fazla havalı bir kızmış ve abisinin yakın arkadaşıymış.ben o sevgisini anlatırken aklıma takılan soruyu direk sordum ona.
-ben hayatla aranızda birşeyler var sanıyordum.
-sende mi herkes öyle sanıyor onu seviyormuşum gibi ama hayır hayata karşı asla birşey hissetmedim onu sadece küçük yaştan beri tanıdığım bir kız olarak görüyorum.
En başından beri yanlış anlamıştım demek olayı. Biz bu konuları konuşurken kantin kapıları sertçe açıldı. İçeriye iki tane çocuk girdi. Hızlıca kantine yönelip kahve aldılar. Hemen yanımızda ki masaya oturdular.Diğerine göre biraz daha kısa olan çocuk bana doğru döndü. Yarımdan gülümsedi belki bana söylemiyordur diye arkama baktım ama bu taraf da sadece ben oturuyordum. Çocuk bana bakmaya devam edince. Bir sorun mu var der gibi kafamı salladım. Bu tepkime biraz daha fazla gülüp önüne döndü. Kahveleri içtikten sonra sınıfa çıktık mertle Burak ve hayat içeri de oturuyorlardı. Sınıf kapısını kapatacağım sırada kapı hızlıca açıldı. Kantinde ki çocuk içeriye girdi. Kolum acımıştı ve dik dik çocuğa baktım. İçeriye girerken gülümseyerek yüzüme baktı "sakin ol prenses sadece kapıyı açtım" herhangi bir sıraya oturdu sonra da bir sürü boş sıra varken gelip benim olduğum sıraya yanıma oturdu. Üstelik bilerek yaptı diyemedim çünkü orada oturduğumu bilmiyordu.

Uzun bir süreden sonra yeni bölüm geldi. Umarım güzel bir pazar günü geçiriyorsunuzdur. Bundan sonra hafta bir bölüm atmaya çalışacağım kısa bir bölüm oldu ama diğerleri böyle olmayacak ayrıca hikayeye yeni biri girdi farkettiyseniz. Daha tipi belli değil ama en kısa zaman da açıklayacağım size kişiyi.

Sizden tek istediğim alt da soracağım sorulara cevap vermeniz gerçekten mutlu olurum. Bir sonra ki bölüm de görüşmek üzere

Favori karakteriniz kimdi?( Diğerlerinin aksine arka karakterleri sevenleriniz var mı aranız da😇)

Bu arada 1000 okunma olunca size hikayeyle ilgili bir sürpriz yapabilirim. ❤️❤️
Instagram hesabımızı takip edebilirsiniz
sana_ihtiyacim_var_wattpad

SANA İHTİYACIM VAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin