Hızlıca Burak'ın peşine takıldım önümde olduğu için yüzünü göremiyordum ama fazla merak ediyordum biraz daha hızlandım ve aynı adımları atmaya başladım onunla tabi ona yetişebilmek için birazcık koşmam gerekiyordu. Bu hali gördükten sonra gülmeye başladı. Ona sinirlenmemiştim benim için gülmesi güzel birşeydi ama şuan ona takılmak istiyordum. -komik olan birşey mi var Burak bey? Kafasını "evet"anlamında salladı.-bana yetişmek isterken koşmaya çalışman komik çünkü. Bende gülmeye başladım. -çok hızlı yürüyorsun. -sen fazla yavaşsın. Buna ikimizde gülmüştük çünkü o cidden fazla hızlıydı ve ben galiba biraz yavaştım. Sonunda arka bahçeye gelmiştik. Mert yere oturmuş bizi bekliyordu geldiğimizi görünce ayağıya kalktı Burak'a bakarak sinirli bir şekilde -nerde kaldınız be abi yarım saattir bekliyorum sizi giden gelmiyor içeri giden gelmiyor ya diye konuşmaya başladı. Ama Burak'ın çok da umrunda gibi değildi. Merte baktım Burak onu takmadığı için daha fazla sinirleniyordu. -özür diledi Mert biraz beni ikna etmekle uğraştılar dedim. Biri açıklama yapınca sessizce kafasını sallamakla yetindi. Sırada Burak vardı. Burak'a doğru döndüm. -anlat bakalım beni buraya kadar getirmenin arkasında yatan o sebep ne yada plan mı demeliyim?-evet plan demelisin ipek geçtiğimiz günlerde bukete yaptığımız plandan sonra psikopat sevgilisi bugün Murat'ı yakalayacak ve bir dövüş olacak Murat'a tabi ki de kaçacak tek bildiği şey gibi ama eğer biz kaçmasına izin vermezsek kaçamaz ve dayak yer. İyice kafam karışmıştı. -Murat kim? -işte buketin resmini paylaştığımız çocuk herneyse bugün o çocuk dayak yiyecek ve bizde planı burada sonlandıracağız dedi. Sorun yoktu zaten bizim yapacak çok bişeyimiz de yoktu çünkü bütün görevi zaten Burak halledecekti. O gün okul çıkışı Burak ve ben Murat'ı yakaladık Burak'a ne kadar yalvarmasına rağmen Burak ona acımadı dayak yiyecekti o çocuk hem de kendinin iki katı olan bir çocuktan ve Burak bundan sanki zevk alıyordu onu ağacın orada bağladı.-sen bunun başında bekle ipek ben şu çocuğa bir bakayım gelmesi gerekiyordu. Tamam dedim kafamı sallayarak. Burak gider gitmez Murat bana yalvarmaya başladı -ya lütfen bak o çocuk beni cidden çok kötü hale getirecek sana yalvarıyorum. Onu dinlememeye çalışıyordum Burak kızardı. Murat iyice korkmuştu. Dayanamadım çünkü kimsenin bu halde dayak yemeyi beklemesi saçmaydı kimse bunu haketmiyordu: derin bir nefes aldım eğilip Murat'ı çözdüm. Anlamsız bakışlarla bana baktı. -git hadi ne bekliyorsun koş gelcek şimdi. Yüzüme baktı belli bir süre-neden? -çünkü sen bunu haketmiyorsun Murat hadi koş dedim. Gülümsedi ayağıya kalktı- bu yaptığını asla unutmayacağım sana bir iyilik borçluyum Dedi ve koşarak uzaklaştı. Bir süre sonra Burak yanıma geldi önce ağaca sonra bana baktı-yapmadım de ipek onu bırakmadım de lütfen. -bıraktım Burak dedim o an gözlerinde ki hayal kırıklığını gördüm. Önce ağaca tekme attı ve birkaç şey söyledi sessizce sonra hızlıca elimi tutup koşmaya başladı. -nereye Burak ne oluyor? -koş ipek eğer bizi yakalarsa o zaman biteriz koş. O an yakalanmak umrumda bile değildi. Burak özen elimi tutuyordu. Ben bunları düşünürken aniden beni bir araya soktu. Eliyle sessiz ol işareti yaptı. Bir süre sonra ona baktım.-bana kızgın mısın? Biraz bekledi - düşünelim bakalım sen iyi niyetli bir kızsın ve ona acıdın o yüzden onu saldın doğru mu? Kafamı evet anlamında salladım- ve sen bana sinirli değilsin öyle mi? -neden seni bu gruba aldım ben ipek neden seninle çalışıyorum anlamıyorsun değil mi sen farklısın yani o çocuğu salman tam bir mallıktı yada hayatın anlattığı planı yapman tam bir salaklıktı ama ben sana kızamıyorum bu şeyi yanlış kullanma ama ipek ben galiba sana sinirlenmiyorum dedi ben yine öylece kaldım hiçbirşey diyemeden.
Yeni bölüm geldi çok uzun bir aradan sonra son iki bölümdür sürekli bunu söylüyorum biliyorum ama cidden derslerden çok vakit bulamıyorum kusuruma bakmayın hepinizden özür diliyorum ❤️
Şimdi sizden istediğim şey hikaye hakkında kısa da olsa birşeyler yazsanız beni cidden çok mutlu edersiniz Burak hakkında veya başka bir karakter hakkında ❤️
Favori karakteriniz kim oldu bu bölüm onu da yazın 😂
İyi ki varsınız bizi ınstagramdan takip etmek isterseniz;sana_ihtiyacim_var_wattpad bakın ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SANA İHTİYACIM VAR
Teen FictionPlandan başka birşey bilmeyen ve herkesin arkasından bir iş çeviren bir çocuk ve onun için herşeyi yapabilecek bir kız tek sorun plancı çocuğumuz aşka inanmıyor 😊