Bölüm 6

77 3 11
                                    

Kızın yanına gittim. Tuvalete çağırdım kızda beni hiç zorlamadan geldi ki ben olsam asla gelemezdim. İçeriye girdiğimizde hayat içerideydi. Ellerini yıkıyormuş gibi yapıyordu. Ben kıza bakarken kızın arkasından çantasını açmaya çalışıyordu. Ben kızı oyalamaya çalışıyordum. Ama hayat bir türlü alamıyordu. Biran da kız gelmişken tuvalete de girmek istedi galiba. -çantamı tutar mısın diye sordu. İçeriye girince Hayat hemen telefonu çantadan aldı ve dışarıya çıktı. Bende kızın çantasını kapının koluna astım ve sınıfa doğru çıkmaya başladım. Sınıfta oturuyorlardı. Yanlarına doğru gittim. -şimdi ne olacak? Diye sordum. Burak bana doğru döndü. -şimdi telefondan ınstagrama gireceğiz kızın eski sevgilisiyle fotoğraflarını yayınlayıp altına çok özledim yazacağız ve çantaya geri koyacağız. -kız ben yapmadım derse. -kim yapacak telefon çanta da kendi kendine fotoğraf atıp altına özledim yazamayacağına göre. O sırada Mert atladı -parmak izini Nasıl açacağız. -Onu da sen halledeceksin abine götüreceğiz dedi Burak Mert'in abisi bu konularda çok iyiymiş sorun kız abisinin en yakın arkadaşlarından ve abisi neden bunu yapsın. Mert de olaya şaşırmış olcak ki -abim nasıl kabul edecek peki diye sordu. Burak yine gülmeye başladı.-tehdit kardeşim. Şaşırmıştım. Mert buna izin vermezdi herhalde abisiydi sonuçta ama yaptı abisine plan kurdu. Bu çocuk ya çok saftı yada olduğundan daha acımasız bir çocuktu. Burak planı anlattı şimdi bunun birde ikizi varmış abisinin 5 yıldır en yakın arkadaşına platonikmiş ama çocuk bilmiyormuş Yen'i Mert Burak'a söylemiş. Mert eve gittiğinde ablasının günlüğünün resimlerini çekip Burak'a atacakmış. Burak da Doruk' kabul etmezse günlüğün resimlerinin herkese mesaj atmakla tehdit edecekmiş. Anlamadığım birşekilde günlüğünde kaçıncı sayfasını çekmesi gerektiğini bile söyledi. Sanki daha  önce birçok kez okumuş gibi. Mert önce kabul etmedi hatta ikna etmek için çok uğraştı Burak ama sonunda kazandı. Mert karnı ağrıyor bahanesiyle eve gitti resimleri çekip Burak'a attı. Burak'a resimler gelince bana dönerek -hadi yürü Doruk'un yanına gidiyoruz dedi. Hayat da arkamızdan gelmeye başlayınca Burak arkasına döndü.-sürü halinde mi gideceğiz Hayat sen dur biz İpek'le ikimiz gideriz dedi. Hayat önce bir şaşırdı ama hemen toparlandı Burak'a bir bakış atıp geri sırasına oturdu. Biz de Burak'la gitmeye başladık üst sınıflara çıkıp Doruku bulduk. Burak onu kenara çekip hemen konuyu açtı ve anlattı. Doruk küçümser gibi baktı.-bende salağım zaten sizin dediğinizi yapacağım değil mi? Burak hafiften güldü bu gülümsemeden sonra işte tehditler geliyordu ve keşke hepiniz görebilseydiniz o gülümsemeyi o kadar havalı ki. -salak değilsin onu biliyoruz ama bak biz de ne var ikizinin günlüğünde ki aşk itirafları ister misin onları herkes öğrensin senin en yakın arkadaşına aşık olduğunu. Doruk birden şaşırdı. -nerden buldunuz o resimleri? -bu seni hiç ilgilendirmez şimdi yapıyor musun yapmıyor musun? Doruk sinirle nefes verdi telefonu ver. Burak telefonu uzattı. Sanki önceden biliyormuş gibi şifreyi girdi ve telefonu uzattı. Tam arkamı dönmüş gidecekken. Burak Doruk'a seslendi. -bize şifreyi söylemezsen bir daha nasıl açacağız telefonu? Doruk bu kadar akıllı olacağını tahmin edemedi herhalde. Yanına geldi. -şifre MURAT. şimdi şaşırma sırası Burak daydı.-demek senin ikizin en yakın arkadaşının sevgilisini seviyor öyle mi vay be bu iş iyice aşk-ı memnu ya döndü dedi ve gülerek arkasını dönüp ilerledi. Arkasından koşarak ilerledim. Sınıfa girdi ve kızın telefonuna girip planı yaptı daha sonra hızlıca telefonu Hayat'a uzattı. Hayat şaşkınca ona baktı -ne yapacağım şimdi ben bunu. -gideceksin ve yerine koyacaksın. -İpek yapsın ben neden yapıyorum dedi. Ve şok olacağım cevap o zaman geldi.
-onu riske atamam.
Nasıldı bölüm. Bugün hayat karakterinin tipini de paylaşacağım.
Sizden istediğim okuduğunuz kadarıyla Burak'ı bir kelimeyle şuraya açıklar mısınız? ❤️❤️

SANA İHTİYACIM VAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin