Ne olduğunu anlamadan sadece Burak'a bakıyordum. Sinirle arkasını döndü ve müdürün odasına gitti. Hayata baktım ve bana gülümsedi yanına gidip -ne oluyor burada diye sordum. -bilmem sana sormak gerekiyor neden kilitledin Burak'ı tuvalete. Ağzım açık bir şekilde sadece Hayata bakıyordum. Mert sinirle yanıma geldi ve bağırmaya başladı. -sana güvenmeyeceksek neden bizimle duruyorsun ne istiyorsun bizden. -Mert bak hiç düşündüğün gibi değil bana Hayat dedi öyle yap diye. Hayat biranda ayağıya kalktı. -ah yuh artık lütfen İpek iftira atma ben sana öyle demedim. Tam cevap verecekken Burak sınıfa girdi. Sıranın altından telefonunu aldı tam çıkacakken Mert ve Hayat arkasından geliyordu. Aniden dönüp gelmeyin dedi ve inmeye devam etti. Peşinden hızlıca çıktım. -Burak beni bir dinle bak ben Hayat öyle dedi diye yaptım. Yüzüme dahi bakmıyor yokmuşum gibi davranıyordu. Peşinden koşarak derdimi anlatmaya çalıştım. Kantinden gazoz aldı ve boş bir sıraya oturdu. Çok sinirlenmiştim. Yüzüme dahi bakmıyordu. Hızlıca masaya koyduğu gazozu yere fırlattım. -seninle konuşuyorum yüzüme bak. O sırada sert söylemiş olacağım ki yüzüme baktı. -hangisine? Cevabı karşısında biraz şaşırdım. -Burak ben birşey yapmadım sana yemin ediyorum. Birşey demenden kalktı ve sınıfa çıkmaya başladı. Bense kantinde oturdum. Çok sinirliydim ve kimseyle konuşmak istemiyordum. O sırada yanımda ki sandalye geriye çekildi ve üzerine Mete oturdu. -selam. Kafamı salladım sadece. - ne oldu prenses yüzün asılmış senin diye sordu. Hiç dedim konuşacak durumda değildim sadece ağlamak istiyordum. -tamam madem anlatmıyorsun o zaman yanında oturayım ben yanındayım belki daha rahatlarsın. Gözlerim dolmuştu. Oda bunu farketmişti. -hey sen ağlayacaksın. Yüzümü ellerimle kapattım. -sana bunu kim yaptı söyle bana. - hiçkimse dedim. Israr edince de olayın hepsini ona da anlattım. -ben yanındayım dedi. Kafamı sağol anlamında salladım. Zil çalınca gitti ve ben biraz daha oturdum. Bugün cuma ve iki gün tatil olması çok iyiydi. Biraz onlardan uzak durmam lazımdı. Tam servise bineceğim sırada Hayat ağlayarak yanımdan geçti. Şaşkın bakışlarla geldiği yere baktım. Arkasından Mete bakıyordu. Yavaşça yanıma geldi. -gerçekten ben birşey yapmadım. -acaba dedim. -sadece kendi biraz kaşındı ve ben haddini bildirdim. Gülümsedi ve bende gülümsedim. Beraber servise yürümeye başladık. Serviste ne Mert nede Burak vardı. Mete ile yanyana oturduk. Yine o benden önce indi ve ondan bir sonra ki evde ben indim. Eve vardığım da pazartesi sınav olduğu için sadece ona çalışacaktım planım buydu. Telefonuma gelen mesajla çalışmam bölündü.
-Mete Yılmaz :naber
Ben:iyi senden
Mete: benden de iyi
Ben: sınav var pazartesi ona çalış
Mete: çalışmayacağım çünkü hiçbirşey anlamıyorum
Ben: ben şanslıyım birşeyler anlıyorum en azından
Mete: aslında bir fikrim var bir yerde buluşsak ve sen bana anlatsan olmaz mı?
Ben: tamam yarım saat sonra sizin evin orada ki kafenin önünde ol
Mete: tamam
Hızlıca üzerimi giyindim ve çantama kitapları mı koyup dışarıya çıktım. In dakika sonra kafenin önündeydim ve beni bekliyordu. Yanına yanaştım. -selam -selam dedi ve kafenin içinde bir yere oturduk. Yaklaşık 1 saate yakın ders anlattım oda karşılığında beni evime kadar bıraktı. Akşam tam uyuyacağım zaman telefonuma gelen mesajla kalktım. Mesaj Burak'tan geliyordu.
Burak özen : iyi çalışabildin mi bari sınava
Ben: evet çalıştım
Burak özen: hayret çocuğa bakmaktan hiçte çalışıyor gibi değildin
Ben: sen bizi nerde gördün
Cevap gelmedi. O zman anladım Burak özen görürdü demi ondan asla kurtulamayacaktım. Sürekli hatalarımı yüzüme vuruyordu. Sorun şu ki ondan zaten kurtulmak istemiyordum.
O an farketmedim ama sonra biranda gecenin köründe gözlerim açıldı. 'Ee bu çocuk benimle konuşmuyordu'
Selam bölüm yine biraz geç geldi. Ama artık yetiştirmekte biraz zorlanıyorum çünkü hergün aklıma birşey gelmiyor şöyle yapalım yoruma hafta da 2 gün belirleyin yazın en çok istenen ili gün atayım bölümleri hem hafta da 2 gün bölüm gelir hemde ben biraz daha rahat yazabilirim. Sizi seviyorum iyi ki yanındasınız. Nasıldı bölüm yazın bana
Instagram adresimiz: sana_ihtiyacim_var_wattpad bakabilirsiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SANA İHTİYACIM VAR
Teen FictionPlandan başka birşey bilmeyen ve herkesin arkasından bir iş çeviren bir çocuk ve onun için herşeyi yapabilecek bir kız tek sorun plancı çocuğumuz aşka inanmıyor 😊