Bölüm 10

47 2 9
                                    

Mert?
Yanıma doğru yanaştı. Çocuğa dik dik bakıyordu. Mete biraz daha sırıtarak gülmeye başladı. -iyi madem buldun yanına yol arkadaşını bana müsade o zaman dedi ve apartmana girmeye başladı. Mert e anlamsız bakışlarımı atmaya başlamıştım. Bana boş boş bakıyordu en son bakışlarımdan rahatsız olmuş olacak ki - ne var diye bir soru yöneltti. -sence ne olabilir ne oluyor Mert diye sordum. Bakışlarını kaçırdı. - senin için endişelendim. Ne demek için kaşlarımı kaldırdım. Oda bakışlarını aşağıya indirdi. -gerçekten senin için endişelendim yoksa neden evime bu kadar uzak bir yerde ineyim ki? Peki dedim ve yürümeye başladım oda yanımda ilerliyordu. Eve gidene kadar hiç konuşmadık kapıya geldiğimizde ona doğru döndüm ve gülümsedim. - ne kadar da benim için endişelendiğin için geldiğine inanmasam da yine de sağol. Gülümsedi sana gerçekten yemin ediyorum senin için endişelendim ve o yüzden geldim dedi. Fazla uzatmaya gerek yoktu. Yarın görüşürüz dedim ve içeriye girdim.

Mert'in gözünden;
İpek içeri girene kadar bekledim asıl şimdi ben eve nasıl gidecektim. Sessizce geriye doğru dönmeye başladım. Birde yemin ediyorum seni düşündüğüm için diye sanki o orada inse çokta umrumda olacak ah be Burak senin yüzünden çarpılmasam bu gece iyidir. Yolun yarısında telefonum çalmaya başladı. Arayan Burak'tı. -efendim Burak. -neyapıyorsun? -hallettim kardeşim eve gitti kız ondan aradıysan dedim. -ondan neden arıyacağım lan dedi. -iyi o zaman neden aradın canım kardeşim diye bir soru yönelttim. Sessizce bekledi biraz -şeyden eve vardın mı diye aradım. Gülmeye başladım yani benim için endişelendin. -Mert şimdi birşey diyeceğim yakışık kalmayacak. -tamam tamam hadi daha gelmedim gelince sana haber veririm . Tamam dedi ve kapattı. Bir insan gurur yapar mı bu kadar anlayamıyordum. Birkaç dakika sonra tekrardan telefonum çaldı. Arayan Hayattı. -efendim dünyada ki 7 Harika'dan sonra gördüğüm en güzel şey. Telefondan bir gülümseme sesi geldi. -napıyorsun Mert. -iyiyim sesini duydum daha iyi oldum. -şey diyecektim bu proje de seninle ortak yapacaktık ya benim bugün hiç yapasım yok diyorum ki acaba sen halletsen. Aslında buluşamadığımıza üzülmüştüm.-peki ben hallederim dedim. -ya sen var ya bir tanesin bir tane. Gülümsüyordum. - sende dedim ve telefonu kapattım. Eve neredeyse varmıştım. Uzun bir gece beni bekliyordu yarına yetiştirmem gereken bir proje vardı ve daha hiç başlamamıştım.

İpek'in gözünden
Mutfağa girip birşeyler atıştırdım ve odama çıktım. Bugün o kadar yorucu bir gündü ki biraz telefona baktım ve hemen uyumuşum sabah kalktığımda saat 10.30'du. Hızlıca üzerimi giyindim ve kendimi nasıl  dışarı attığımı bilmiyorum. Oysa ki 8 tane alarm kurmuştum demek ki sesini duymamıştım hadi onu geçtim annem beni uyandırmadan neden işe gitmişti. Okula doğru hızlı adımlarla giderken arkamdan bir ıslık sesi duydum arkama  dönüp baktığımda Mete konuşmaya başladı. -gerçekten keşke başka birşey isteseydim biri de benim gibi okula geç kalsın dedim ve karşımda sen varsın. Gülümsedim -lütfen bir daha dualarına birini alma senin  yüzünden demek ki okula geç kaldım. Oda gülmeye başladı. Hızlı adımlarla okula vardık ve aynanda sınıfa girdik. Teneffüste Mete yanıma gelerek -kantine çay içmeye geliyormusun diye sordu. Tam evet diyecektim ki arkadan Burak'ın sesi duyuldu. -gelemez çünkü bizimle gelecek. Ona anlamsız bakışlarla baktım bana bakarak -önemli birşeyler konuşacağız dedi. Mete'ye baktım ve kafasını sallayarak sınıftan çıktı bende Burak'ı takip etmeye başladım. Sınıftan çıkınca üst kata çıktı bende arkasından. Merdivenlerde biranda arkasına döndü. -ne zamandan beri arkadaşlarınla bu kadar içli dışlı oldun. -bilmem yeni arkadaşlar arıyorum kendime dedim. -iyi çok arama biz sana yeteriz. Sinirlendim. -o zaman arkadaşım gibi davran Burak. -neden diye sordu. -çünkü sanki yabancı gibi davranıyorsun. -belki de seni arkadaşım olarak görmüyorumdur. -ha yani arkadaşın değilim öyle mi diye sordum. Bana şaşırarak baktı. -gerçekten bu laftan bunu mu anladın lütfen şu beynini biraz çalıştırır mısın dedi.

Bölüm nasıldı. Bana yorumlarınızı yazın. Sizi seviyorum destekleriniz için çok teşekkür ederim yanımda olduğunuz için çok şanslıyım hepinizi öpüyorum yeni bölüm yarın gelir büyük ihtimal
Instagram hesabımız: sana_ihtiyacim_var_wattpad burdan takip edebilirsiniz.

SANA İHTİYACIM VAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin