"Waaaaaa !! Jk dah nak kawinnn . Aku bila lagii ?!! " Dia meraung sekuat hati ."babi ! Sakitlah ! " kepalanya diusap perlahan .
"haa meraung lagi , sampai keluar anak tekak tu . Anak tekak kau boleh lah aku p jual dekat pasaran gelap . " Yoongi mencebik . Punggungnya dilabuhkan ke atas sofa . Tapi dia pun sedih jugak , kawan dia dah nak kawin .
"kau tak sedih ke Jungkook dah tak da dengan kita nanti . Nanti sapa yang nak tolong aku prank korang . " Sekali lagi dia meraung bagai anak kecil tak dapat mainan .
"nak sedih apa , kawin je pun . Bukannya mati . "
"mulutttt kauu nii , kalau boleh koyak dah lama aku koyak . " Taehyung menjeling .
"sebab tak boleh lah mulut aku berbisa . " Yoongi tersengih .
Taehyung mencebik . Dalam kehidupan dia memang kerja dia mencebik je .
"Hai semuanya . "
"Haa , baru nampak batang hidung kau . Pergi mana ? " Jin yang berada di dapur bersuara .
"Aku keluar dengan Taera tadi . Beli persiapan perkahwinan kitaorang . " Jungkook tersengih . Dia kemudian duduk di sebelah Taehyung yang sedang memandangnya .
"Kau apahal tengok aku dari tadi ? " Jungkook seram dengan Taehyung .
"Aku nak kau . " Taehyung memegang tangan Jungkook .
"eeee kau ni dah kenapa gila ?! " Jungkook bangun dan berlalu ke sebelah Yoongi pula . Taehyung mencebik . Paitiiii !!
Jungkook megrollskan matanya . Aku nak kawin je pun .
"Haa jk , kau beli apa ? " Hoseok dari atas bersuara . Dia malas nak turun so dia hanya memandang dari jauh . Dah sedap tidur dekat atas sofa ni , malas nak turun .
"Beli apa yang perlu lah . Kasut baju semua . "
"Lahh , boleh je kan kau pakai baju kau yang haritu ? " Jin menyampuk .
"Tak nak ah , aku nak yang baru . Mana boleh pakai yang lama . Tak best . " Jungkook sengih .
"Tahulah banyak duit . Duit dalam bank kau pun berjuta . " Taehyung mencebik . Padahal bank diorang pun banyak kosong kosong kosong kosong .
"ehh mestiii . " jungkook riak + bongkak . Insaflah nak oii .
Taehyung mencebik . Dia berdiri dan pergi ke arah Jungkook . Rambut Jungkook ditarik kuat dan apa lagi , larikan diri la diaa dengan gelak besar dia tu .
"babi ah kau cipan !!! Siap kau !! " Jungkook bangun dan mula mengejar Taehyung yabg dah lari .
Kan aku dah cakap diorang ni memang suka main kejar kejar .
"haih dah nak kawin pun perangai mengalahkan anak jiran sebelah . " Jin menggelengkan kepalanya .
"bodoh , jiran sebelah mana ada anak . " Hoseok menepuk dahi Jin .
"eh ? Aku ingat ada anak . Aku main sebat je cakap . Malas nak pikir dia ada anak ka tak . Bukan masalah aku dia tak dak anak . " Jin mengangkat bahunya .
~~~
"Hello ? "
"Haa , asal ? Hah ? Nak jumpa ? Hm , ok . Kejap lagi aku sampai . " Yoongi mematikan panggilan . Dia kemudian berdiri dan mengambil sweater yang disangkut di hadapan almari bajunya . Dia memakainya dan mengambil segala keperluan yang diperlukan contohnya ic . Kenalah bawak an . Kang polis tahan cakap warga asing sesat pulak .
YOU ARE READING
[C] BTS YEOJA 3
Fanfictionbaca book 1+2 dulu ye ... WARNING ! CARUTAN BERLELUASA ! 15 KE ATAS SAHAJA • • • 17/10/2017 ~ 7/5/2018