Rrr

1.2K 145 56
                                    

Jungkook bangun dari tidur . Dia melihat jam di dinding biliknya . Ugh ! Masih awal pagi .

Telefonnya diambil . Screen dibuka .
Dia melihat mesej terakhirnya bersama Taera . Barulah dia tahu kenapa Taera diam 2 hari . Tak contact dia . Dia ingat Taera bz dan tak nak diganggu . Selalunya Taera kalau bz dia memang takkan contact sangat . Just mesej kalau ada hal penting atau tanya khabar ja .

Keypad ditekan . Rindu dekat Taera . Entah telefonnya sekarang ada pada siapa .

Jungkook bingkas bangun dengan amarah yang membuak

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jungkook bingkas bangun dengan amarah yang membuak . Ni pastinya yang reply adalah Jackson atau gengnya .

Dia mengambil tuala untuk mandi . Lepas ni mereka akan laksanakan misi mereka . Semoga berjaya .

Selesai sahaja mandi dan bersiap . Kakinya lantas keluar dari biliknya .

"Woah . Awal korang bangun . " Jungkook berlalu turun ke ruang tamu dimana rakannya yang lain sedang berkumpul .

"Tengah plan untuk kejap lagi . " Taehyung bersuara perlahan .

"Asal tak gerak aku . Aku nak tahu jugak ! " Jungkook mencebik . Paiti korang !

"bukan tak nak gerak , tapi kesian dekat kau , kitaorang tahu dari semalam kau tak tidur kan . Kau tidur pun sebab penat menangis meraung . Kau menangis sampai jiran sebelah dengar kau tahu tak syial ?! " Namjoon berpeluk tubuh .

Jungkook sengih . Hehe . Memang semalam dia tak tidur . Kalau ikutkan nak ja dia pergi bangunan tu malam tu jugak . Tapi disebabkan nasihat rakannya yang lain supaya jangan ikut perasaan sangat jadi dia cuba bertabah . Cuma dia tak kuat bila teringatkan Taera yang tak tahu keadaannya macam mana . Kena seksa ke apa ke . Argh !

"So , apa korang nak buat ? " Jungkook menyoal .

"Kita jadi yeoja . " Hoseok memandang Jungkook .

"WHAT DA ?! NI BUKAN MASA NAK MEMAIN LAH !!! " Jungkook separuh menjerit .

Namjoon mengrollskan matanya . Dah agak apa pandangan Jungkook .

"kau tak payah jadi yeoja . Kau pergi bangunan tu sesorang . Kitaorang akan ada dalam rumah tu dulu . Maksudnya kitaorang akan pergi bangunan tu dulu . Then malam tu kau pulak yang datang . Bawak lah polis semua . " Namjoon menerangkan semula kepada Jungkook .

"aku tak faham ah . Asal korang kena jadi yeoja ? "

"Ish , ni lah cara kitaorang nak masuk bangunan tu . Kalau masuk pakai diri kita ni , memang sah lah plan musnah . Aduh . Kau ni lembab sangat kenapa ni ? " Jin menggaru kepalanya yang tak gatal .

[C] BTS YEOJA 3Where stories live. Discover now