"BANGUN AKU KATA ! ""woiiii ! Siallah !! Pahal kau ni ?? " Yoongi berdiri dengan baju yang basah lencun . Rambutnya diserabaikan .
"Aku dah menjerit sia . Siap ketuk kuali jiran sebelah kot . Bom tangan pun aku letupkan dekat korang . Tapi semua tidur mati . Memang padan lah kena macam ni . " Jin senyum senget . Baldi yang tadinya penuh dengan air sejuk siap ada ais kiub lagi sudah kosong . Semuanua pergi ke badan dan muka-muka depa . Bahahahaha . Jin kau hebat .
"Siallah ! Habis basah karpet gebu aku beli !! " Jimin menjerit . Dia tak hiraukan hal badannya yang basah disimbah tapi risaukan karpet gebu yang baru dia beli .
"Tch . Korang tidur pukul berapa semalam sampai pukul 3 petang pun masih tidur . Aku pagi tadi siap pergi market lagi . Adalah awek kenyit mata tapi aku tak layan . Em . Balik tu aku singgah kfc . Buat eat jin sesorang aku kat sana . Terjumpa dengan Taeyang . Dia ajak dinner malam ni . Seventeen ikut jugak sial . Duh . Balik pulak sited nak gitau korang tapi hampeh tak bangun lagi . Shibal betul perangai . Kesimpulannya di sini aku nak soal , korang tidur pukul berapa ? " Jin duduk di atas sofa .
"Apa kau membebel ni gila ! Naik bernanah dengar cerita kau lah ! " Yoongi bangun untuk ke biliknya . Dari semalam tidur atas lantai sebab layan movie hantu yang tak menyeramkan langsung tu . Aku tak tau sama ada movie tu seram ka tak . Nak kata seram , aku tak seram pun . Tapi tu la , hoseok dengan taehyung dok menjerit macam mak lampir . Haihhh.
"kitaorang tidur lewat semalam . Pukul 6 baru tidur . Hehe . Aku tak boleh tidur sebab dok dengar hantu dalam movie tu datang kacau aku . Ergh . " Jimin sengih .
"Haa padan lah . "
Jimin mencebik . Kot lah nak pujuk aku ka . Ni tch .
"Tak payah berangan aku nak pujuk kau . Plis lah . Jijik . " Jin menggulingkan matanya .
Jimin bertambah mencebik . Kakinya dihentakkan .
~~~
"Tadi pagi kau kata Taeyang ajak dinner kan ? " Namjoon memandang Jin yang tengah selfie . Namjoon mengrollskan matanya . Sikit-sikit selfie .
"Hm . Dia ajak tadi . Aku just cakap tengokpah kalau tak dak kerja kita pergi lah . "
"Kita memang tak dak kerja pun . " Taehyung ketawa .
"Pergi je lah . Lagipun sebagai diri kita kan . Pasal seventeen tu biarlah . " Jimin bersuara tenang .
Kim.SeokJin.Handsome
133,444,912 LIKES
Kim.SeokJin.Handsome handsome ?
View more comments ..
"Aku nak komen huduh . " Yoongi bersuara sambil memandang telefonnya .
"Jeles aku lagi handsome dari kau an . " jin menjeling .
YOU ARE READING
[C] BTS YEOJA 3
Fanfictionbaca book 1+2 dulu ye ... WARNING ! CARUTAN BERLELUASA ! 15 KE ATAS SAHAJA • • • 17/10/2017 ~ 7/5/2018