"Selamat pagi sayang gigi kau kuning-kuning-SHIT !!! TAK BOLEH TENGOK AKU SENANG KE SIAL ?! " Jungkook memegang kepalanya yang dibaling barang dari tingkat atas . Dia memandang lantai .Pasu bunga plastik syial !
Nasib bukan yang kaca , tidak kaa , dah lama aku mampos dekat sini . Taguna punya member . Suka suki je nak baling benda .
"JANGAN MEMEKAK PEPAGI BUTA NI SAYANG . ORANG NAK TIDUR. " Jeritan dari tingkat atas kedengaran . Suara YOONGI . Jungkook mencebik . Aku nyanyi guna mikrofon je pun . Je punnnnnnn . Kecoh sangat apasal ni ? Hergh .
"Sekarang pukul berapa ? " Jungkook memandang jam dinding .
3:00 pagi ?!
"patut ah marah benar orang tua tu . Aku memekak pukul 3 pagi . Hahahahahaha . Bodohlah kau JK . Sepatutnya kau tidur . Haih . " Jungkook menutup lagu di tv . Mikrofon disimpan di tempatnya kembali .
Kakinya melangkah ke biliknya . Sedang dia berjalan , dia memandang pintu bilik Jin kemudian dia tersengih . Perlahan kakinya menuju ke bilik Jin .
'semoga orang tua gila ni tak kunci pintu . Puih . ' Jungkook menjampi kiri kanan . Dipegangnya tombol pintu bilik Jin . Jungkook memulas dan -
"Kau buat apa cibai ? " Satu suara membuat pergerakan Jungkook terhenti . Dia terus berdiri tegak dan memandang belakangnya .
Jin uolsssss !
"Huarghhh - eh , macam mana aku boleh sampai sini ? Ni mesti aku berjalan sambil tidur ni . Haih . Oklah bye sayang . Muah . " Jungkook berpura-pura mengeliat kemudian membuat flying kiss dekat jin .
"Jangan tipu . Macam aku pekak yang tadi kau memekak nyanyi lagu selamat pagi sayang . " Jin berpeluk tubuh .
Jungkook tersengih dan berlari masuk ke dalam biliknya meninggalkan Jin . Huihhhh , nayo betoi .
~~~
"What da pakkkkk ! " Jeritan kedengaran . Memang dari dulu sikap suka menjerit tak pernah ubah . Haihlaaa .
"Pak aku dekat rumah asal ? " Jin memandang Hoseok yang muka dah macam makan sampah lepastu muntahkan balik .
"Aku lupa sehhhh ! " Hoseok menggoncang bahu Jin .
"Lupa apa ? "
"Lupa yang hati aku hanya untuk kau sayang . " Hoseok membuat pandangan menggodanya . Jin dah buat muka panas hati . Ni kalau boleh aku nak tikam muka mamat ni . Jin tampar pipi Hoseok .
"KAU PAHAL TAMPAR AKU BABI !! " Hoseok menarik telinga Jin . Jin menampar tangan Hoseok .
"Kau buat aku murung dengan ayat kau syial ! Geli lah bodo ! " Jin menendang perut Hoseok . Jin bangun dan berlari ke belakang sofa kemudian jelirkan lidah kepada Hoseok . Hoseok bangun dan mula mengejar Jin .
Dapat saja Jin , mulalah wwe .
"aku tak dak komen . " Yoongi berlalu naik ke tingkat atas lepas masuk ja rumah nampak budak berdua ni dok wwe . Siap Jin duduk atas perut Hosok lepastu tarik kaki Hoseok yang Hoseok pula tarik muka Jin sampai jadi paling huduh .
Sampai ke tingkat dua . Dia nampak benda yang memalukan untuk diceritakan .
"Korang buat apa ni bangang ? " Yoongi buat muka bebal .
"Tak nampak ke aku dengan jimin tengah berjimba ni . " Taehyung bersuara sambil menari ikut rentak yang ditunjukkan di dalam tv . Yang jimin terlalu fokus sampai dia tak pandang Yoongi langsung .
Yoongi pergi ke belakang jimin dan Taehyung yang tengah goyangkan pinggang .
1 - 2 - 3 - tendangan maut Yoongi tepat di punggung mereka berdua .
YOU ARE READING
[C] BTS YEOJA 3
Fanfictionbaca book 1+2 dulu ye ... WARNING ! CARUTAN BERLELUASA ! 15 KE ATAS SAHAJA • • • 17/10/2017 ~ 7/5/2018