Bbb

1.8K 180 34
                                    


"Haih , penatnya . Belikan aku air tae . " Jimin tidak memandang Taehyung . Dia mengibas ngibas bajunya akibat kepanasan setelah berjogging tadi .

"Amboiii , kau yang terhegeh nak ikut aku lepastu aku jadi kuli batak kau pulak . Banyak handsome muka kau . " Taehyung bercekak pinggang . Meluat dengan jimin ni .

"Aku ... Huf huf .. Memang handsome . Baru tahu ke ? " Jimin memandang Taehyung dengan sebelah keningnya diangkat . Taehyung menjeling . Riak riak riak . Bila nak insaf pun tak tau .

"WOWWWW , BANGTAN !!! AAAAA !!! " Kedengaran suara terjerit memanggil bangtan yang sedang berehat di kerusi yang disediakan .

Mereka berenam hanya melambaikan tangan bak retis dan senyum tak lekang dari bibir .

"Nampak tak ? " Jin bersuara perlahan sambil melambai ke arah peminatnya .

"nampak apa ? "

"semua tu minat aku . Korang tak payah perasan diorang minat korang . Muka macam tongkang pecah . Ada hatii . " Jin ketawa kecil .

"Shitnya perangai kau !! Ni kalau lenyek lenyek ni , handsome kau pup . Hilang . " Jungkook mengrollskan matanya .

"Hai semua . " Hoseok menghai kepada para peminat mereka . Apa lagii , menggelitis tak ingat dunia laa jawabnya . Ada yang sampai pengsan bila hoseok haikan mereka .

"Tu , kenapa pengsan ? " Hoseok separuh panik .

"Pengsan sebab terkedu melihat awak . " Si pengsan tu bangun menjawab kemudian pengsan balik . Aiii boleh pulakkk . Ni mesti berangan nak suruh hoseok angkat . No way , author takkan buat . Muahahahahahaha .

"erk . Haha , em hai semua . Dah makan ? " Hoseok senyum . Lagi bergetar laa tulang rusuk diorang . Bukan setakat tulang rusuk , dengan tulang belakang rahang gigi semua bergetar .

"Tak . Tapi dah kenyang . "

" Belum makan pun dah kenyang ? "

"dah kenyang tengok awak sayangku Hoseok . Aaaaaaaaa !!! Aku cakap dengan crushh wehhhhh !!! Maigadddddd !!! " Perempuan itu berlari ke hulur ke hilir .

Hoseok hanya tersenyum .

"jom balik . Kang ada yang mati kat sini tengok kita . " Jimin bersuara . Mereka yang lain bersetuju untuk balik . Sebelum balik mereka berhenti untuk membeli air dahulu . Maklumlah penatt + panas . Tambahan retis kannn jadi hot terus lah .

~~~

"Jia . Ada apa nak jumpa ? " Yoongi memandang gadis yang kini berada di hadapannya .

"saja . Rindu awak . " Hee jia ketawa kecil .

"aii , nasib comel je kau ni . Kalau tak dah lama aku sebat dengan batang penyapu . " Yoongi memandang wajah mulus Hee Jia yang putih dan bersih . Gadis di hadapannya kini ialah kekasihnya . Tapi tak official sebab aku tak pandai nak confess . Dia paham yang aku jenis tak reti panggil saya awak bby babi bagai ni . So , dia terima aku panggil aku kau dengan dia .

"Awak , jom pergi funfair nak tak ? "

Yoongi membuat muka malas . Tangan Yoongi ditarik . Hee jia membuat muka minta simpati . Memang comel sangat sampai Yoongi rasa nak cubit je pipi tu . Nasib baik yoongi masih baik . Muahahahahaha . Mohon jeles reader .

"Ya lahhh . Kau ni kan . Aku cium kau kang . " Yoongi bangun . Tangan Hee Jia digenggam perlahan dan menarik tangannya untuk bangun dari kerusi . Hee jia hanya mengikut sahaja .

[C] BTS YEOJA 3Where stories live. Discover now