Nnn

1.4K 157 39
                                    


Matahari yang dah terpacak tapi tujuh orang manusia ni masih tidur tak sedarkan diri . Tidur mampus ni .

Ding dong

Ding dong

Ding dong

"Iyee kejap lah . " Jimin yang bangun akibat bunyi loceng rumah bangun menuju ke monitor untuk melihat siapa yang datang .

GG ?!

Mata Jimin terbuntang . Macam mana diorang tahu rumah ni ?!

"Woii pompuan-pompuan hanat ! Kitaorang tahu korang ada dekat rumah ! Baik keluar sebelum kitaorang pecahkan pintu korang ni !! "

Kedengaran suara Jessica menjerit .

Mata Jimin lagi membulat . Weh takkan versi yeoja ?!

Jimin terus berlari ke tingkat atas .

Bilik pertama dia masuk ialah Namjoon . Si leader .

"Joonie !!!! " Jimin mengoncang tubuh milik Namjoon itu .

"Apa ? " Namjoon merengek . Selimut tebal ditarik menutupi lehernya .

"GG datang lah syial ! Dan panggil kita yeoja hanat ! " Jimin menjerit .

"Hah ?! Srsly ?! " Namjoon terus bangun dari pembaringan . Dia memandang Jimin yang menganggukkan kepala .

Mereka berdua terus keluar dari bilik dan pergi ke monitor . Kelihatan GG memang berada di luar rumah mereka .

"Yahhhh Yoonji ! Kau keluar sekarang !! " suara seohyun pula kedengaran .

"Pergi panggil diorang semua . " Namjoon mengarahkan Jimin . Jimin terus berlari menuju ke bilik rakannya yang lain .

"Apahal ni ? " Taehyung bersuara sambil menenyeh matanya .

Namjoon memandang rakannya yang lain sedang menuruni tangga .

"sini jap . " Namjoon memanggil .

Mereka berenam melangkahkan kaki menuju ke arah Namjoon . Namjoon menunjuk skrin monitor cctv kepada mereka berenam .

"GG ?? Buat apa kat sini diorang ? " Hoseok agak sedikit terkejut . Yang lain turut terkejut .

"tu lah aku nak tanya . Macam mana diorang tahu rumah kita dan dia cari kita versi yeoja . " Namjoon menggaru belakang kepalanya yang terasa gatal .

"Bukan kah diorang pernah hantar surat suruh kita jauhkan diri dari bts dan seventeen dulu ? " Yoongi bersuara .

Mereka berenam memandang yoongi .

"apa ? " Yoongi mengerutkan dahi .

"Betulahhh ! Diorang pernah hantar surat . Patutlah ! Tapi apasal diorang cari Yoonji ? " Namjoon mengerutkan dahi .

"Diorang cari aku apasal ? " Yoongi makin mengerutkan dahi .

"Aku tak tau . "

"Ke sebab Woozi letak gambar kau semalam dekat ig ? " Jungkook bersuara perlahan .

"KAU PANDAI SIA JUNGKOOK ! BOLEH JADI JUGAK ! " Jin menepuk bahu Jungkook .

Jungkook hanya senyum . Malas nak riak .

"tu nak buat apa ? " Jin menyoal .

Masing-masing keliru apa nak dibuat . Takkan nak keluar versi yeoja pulak . Tak nak lah ! Penat . Lagi tak mungkin nak keluar versi original dan spicy . Nanti diorang tu kena heart attack pulak . Lagi susah .

[C] BTS YEOJA 3Where stories live. Discover now