Ohoiiii , i'm backkkkk !!! *joget*
---
"Weh , lusa ada party maskot . Shit . " Taehyung mengeluh berat . Berat lagi kakinya untuk melangkah pergi sebab dia terlampau malas .
"Kita nak jadi apa ? " Jin menyoal .
"Em ... Tarzan ? " Yoongi bersuara dan kenalan ketukan di kepalanya . Yoongi mengaduh sakit . Dia menjeling Taehyung yang mengetuk kepalanya sesuka suki ja . Haih . Mahal ni kepala aku .
"Apa kata .... " Jungkook memandang rakannya .
"Kau jangan cakap ... " Jimin mengeleng kepala .
Jungkook tersegih . Betul apa yang jimin pikir .
"Wehh takkan ? Again ?! Aku tak sanggup dah ni . " Namjoon meraung .
"Last . Janji last . Kita jadi yeoja untuk kali terakhir . " Jungkook mengangkat tangan seperti berikrar .
"Aku malas . " Yoongi berlalu naik ke biliknya .
"Yoong !! " Hoseok memanggil tapi tidak di diendahkan Yoongi .
"Abaikan ja dia , kalau dia tak nak nanti . Kita paksa dia jugak , kalau tak nak jugak , kita yang pakaikan dia . Muahahahahw . " Jimin gelak .
Yang lain pandang Jimin yang tengah buat evil laugh . Padahal bukan jadi pun .
"Apa ? " Jimin pandang diorang semua . Ni yang seram ni , mudah mudahan kawan kawan aku bukan geng #kunyit .
"Dah , kita jadi yeoja buat kali terakhir kay ? " Jungkook memandang rakannya yang nak tak nak jadi yeoja balik . Aku ni sebenarnya bukan nak jadi yeoja sangat pun . Ntah mulut aku ni p cakap betul dekat si jamban tu . Haoh .
~~~
"Taera . " Jungkook pandang Taera . Resah resah resah . Takut Taera tak setuju . Ni diorang punya pasal suruh aku pergi cakap dengan Taera . Haih .
"Kenapa awak ni ? " Taera kerutkan dahinya . Pelik dengan perangai Jungkook . Dari tadi tak tentu arah .
"Ok cenni . Em - " Jungkook mula bercerita bahawa dia dan rakannya ada party dan mereka akan jadi yeoja dan nak suruh Taera makeupkan untuk diorang .
Taera ketawa .
"Yang awak ketawa ni dah kenapa ? "
"Ye lah , tetiba teringat awak semua jadi yeoja dulu-dulu . Hahahaha . " Taera mula galak ketawa . jungkook mencebik . Tak habih-habih teringat hal tu .
"Ok-ok . Em , saya boleh makeupkan . " taera tersenyum .
"srs ?! Cunnnnnnn !! " Jungkook menepuk tangan kuat membuatkan seluruh mata yang berada di dalam cafe memandangnya . Dia kemudian tersengih apabila dia menjadi perhatian .
"Calm down . Im just gelak gituew . " Jungkook buat peace dengan menayangkan gigi bunnynya tu . Tahulah comel . Ni kalau depan aku dah lama aku lamar jadi suami .
~~~
"Guys , jom pergi sekolah . Aku rindu fans aku kat sana weh . " Hoseok menjerit + merengek . Kepalanya diletakkan di atas riba Taehyung . Taehyung menjentik dahi Hoseok yang luas tu membuatkan Hoseok turut menjentik perut buncit Taehyung .
"Kau ni , aku baru lepas makan . Nak main jentik perut orang pulak . Tahulah perut kau tak besar macam aku . Tch . Jangan jeles . " Taehyung mencebik . Diselaknya rambut Hoseok yang masih tidur beralaskan pahanya .
"Dahi aku mahal . Kau ingat kau layak ke pegang dahi aku sial . " Hoseok menjeling .
"sapa ajak pergi school tadi ? " Namjoon menyoal dari tingkat atas .
YOU ARE READING
[C] BTS YEOJA 3
Fanfictionbaca book 1+2 dulu ye ... WARNING ! CARUTAN BERLELUASA ! 15 KE ATAS SAHAJA • • • 17/10/2017 ~ 7/5/2018