"PEDIHHHHHHHHH !!!! NAK AIRRRRR !!!! " Jeritan demi jeritan kedengaran ."Halahhh kau niii ! Baru potong cabai kottt . Poyo lah . " Jin menjeling Namjoon yang dah di bilik air membasuh muka .
"Aku mana pernah nak masuk dapur tolong masak bagai ni sial . " Namjoon bersuara sambil membasuh mukanya .
"Tu lah kau , suruh masak tak nak . Tengok aku potong cabai pun aku buat tak tau . " Jin berdecit .
"Kau lainlah , bertaon-taon kita duduk sekali memang kau yang selalu masak . Gangster tapi tukang masak . Kahkahkah . " Namjoon ketawa . Kakinya melangkah keluar dari bilik air .
Secara tiba-tiba pinggan plastik tiba di hadapannya dan Namjoon sempat menangkapnya dengan sebelah tangan . Fuh . Namjoon bongkak terus kot .
"Aku pandai tangkap lah . " Namjoon ketawa kecil . Dia kemudian berlalu ke ruang tamu . Dia sebenarnya saja gedik nak tolong Jin sebab terlampau bosan tak tahu nak buat apa . Semua cerita di tv bosan , rakannya yang lain semua buat kerja sendiri .
"Weh joon . Lupa nak cerita . " Jin bersuara dari dapur .
"Apa ? "
"Semalam , masa kitaorang nak keluar dari restoran tu . Yoongi terlanggar Jackson . Tapi yang peliknya kan , jackson tak kenal kitaorang . "
Namjoon mengerutkan dahi .
"Srs ah ? Dia tak kenal ? Bukan dia ke beria suruh kita jadi yeoja dulu . Takkan muka kita pun dia tak ingat ? "
"Tu lah , aku syak an . Penyamaran kita sebagai yeoja memang terbaik ah sampai orang yang suruh kita jadi yeoja pun tak perasan kita . " Jin ketawa kecil .
" Dok rasa jugak lah . " Namjoon setuju .
Kim.Taehyung.Handsome
926,777,945 Likes
Kim.Taehyung.Handsome cute ? Yeah . Betul tu sayang 😆
View all 55582 comments
"Tae , bila kau tangkap gambar tu ? " Hoseok menyoal dari tingkat atas .
"Aku sebenarnya upah seseorang untuk ambilkan gambar aku . Kahkahkah . Tengok gambar aku semua cantik . Ko hado ?! " Taehyung ketawa .
"Patut lah . Tapi helok gak lah kau punya gambar ni . " Jimin bersetuju kemudian dia mengesot ke arah Taehyung yang duduk di atas lantai bersandarkan sofa .
"Kau ni nak jadi suster ngesot ke hapa ? " Taehyung mengerutkan dahi .
"Hehe , tae . Kau tolong upahkan seseorang untuk tangkap gambar aku sekali boleh ? " Jimin sengih .
"No . No . No . Aku tak nak . Kau nak , cari sendiri k . " Taehyung menggelengkan kepala kemudian menyambung bermain telefonnya .
Jimin mencebik . Kedekut sia dia ni . Dengan kawan pun berkira gila . Puih .
YOU ARE READING
[C] BTS YEOJA 3
Fanfictionbaca book 1+2 dulu ye ... WARNING ! CARUTAN BERLELUASA ! 15 KE ATAS SAHAJA • • • 17/10/2017 ~ 7/5/2018