Rrr 2

1.2K 144 27
                                    

Warning ! Ada carutan-

•••

"Kau cari kat situ . " Jimin menunjuk ke arah bilik bawah tanah .

"Tak nak ah ! Takut ! " Taehyung memegang erat lengan Jimin . Mukanya dikerutkan .

"Ish ! Kalau macam ni sampai bila nak berani ?! " Jimin melepaskan pegangan tangan Taehyung .

"Ok , kau turun ah . " Taehyung memandang Jimin yang sudah diam selepas dia suruh turun .

"Aku pun takut . " Jimin sengih kemudian ketawa . Taehyung menolak badan Jimin sehingga dia mahu terjatuh nasib baik sempat disambut Namjoon .

"Bodohlah . Diam-diam lah sikit shibal . Nak diorang tahu ke ?! " Namjoon menjengilkan matanya sedikit .

"Tak . Tae ni . " Jimin menunjuk ke arah Taehyung .

"Dah , tak payah salahkan orang lain . Korang buat-buat tawaf rumah ni . Alang-alang tu cari sekali . " Namjoon membisikkan kepada mereka berdua .

Taehyung dan Jimin menganggukkan kepala .

Mereka berdua mula menawaf rumah tersebut sekaligus cari kekasih hati rakan mereka .

~~~

Ting !

Namjoon yang sedang duduk di sebelah jackson memandang telefonnya . Kemudian dia menjeling Jackson yang sedang terlentok di bahunya . Dia kemudian menolak kepala Jackson dengan jari telunjuknya . Kepala Jackson ditolak perlahan supaya Jackson tidur tidak beralaskan bahunya .

Namjoon memandang sekeliling . Semua entah pergi mana . Rakannya pula entah menawaf rumah tak habis lagi .

Dia membuka telefonnya . Chat group dibuka .

"KORANGGG !! " Namjoon menjerit dengan suara yeojanya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"KORANGGG !! " Namjoon menjerit dengan suara yeojanya .

Jackson yang tadinya terlena terus membuka mata apabila mendengar jeritan Namjoon di sebelahnya .

"Asal dok jerit-jerit ni sial ?! " Jackson meninggikan suara .

"Biarlah aku nak jerit ke nak berak ka kau apasal bro ?! " Namjoon meninggikan suaranya juga . Paling pantang dia orang tinggikan suara dekat dia .

"What..the...FUCK !! Kau datang sini betina !! " Jackson mahu menarik rambut Namjoon tetapi dihalang Mark dan Namjoon melarikan diri menuju ke luar rumah .

Jimin , taehyung , hoseok , jin dan yoongi turut berlalu keluar dari rumah dengan jelingan .

"Kita blah ! " Yoongi menjerit .

"Memang ah . Tapi kau tahu saja- Arghhhhhh !!! " Jin menjerit sampai terkeluar suara namjanya apabila Yongjae menarik rambut palsunya sehingga terkeluar dari kepalanya .

[C] BTS YEOJA 3Where stories live. Discover now