"KIM NAMJOONNNNNNNN !!!!!! ""KAU NAK APAAAAAAA ?! " Namjoon mengeluh berat . Dari tadi jamban tu asyik dok panggil dia . Kang aku jahit mulut tu kot .
"SAJA PANGGIL KAU . "
"Ish budak nih . Rasanya dia nak penumbuk sulung aku kot . Herh . Nasib baik aku masih dapat bersabar . " Namjoon menjeling . Dia sambung makan honey star yang jin beli . Bedal je lah . Sapa suruh letak tempat terbuka .
"YAHH ! KIM NAMJOON ! " Jeritan kedengaran lagi .
"AUCH !! " Namjoon memegang telinganya yang ditarik seseorang .
"KAU APAH- JIN . Good Morning . " Namjoon sengih .
"Harini baru nak ingat Good Morning bagai , pandaiiii ! Honey star aku sapa nak ganti hah ?! " Jin memandang Namjoon tajam .
"Alaaa , sapa suruh kau letak tempat terdedah ? Lain kali tulis dekat plastik tu ' ini jin punya , jangan ambil . Kalau kau ambil aku cincang kau . ' Haaa baru orang tak berani ambil . " Namjoon sengih .
"Haih !!!! Jelly yang aku letak dalam peti ais , siap tulis nama lagi . Ada jugak orang bedal kan ! " Jin menjeling .
"Tu bukan aku . Tu jungkook . Yang kau beli jelly kelapa dah kenapa . Tau saja laa Jungkook peminat apa jua yang berkaitan dengan coconut . " Namjoon mempertahankan diri .
"Tch . Penat aku dengan korang ni . " Jin berpeluk tubuh . Dia kemudian mengambil sudu di tangan Namjoon dan kemudian mengambil mangkuk yang masih berisi honey star dan susu . Jin duduk di hadapan Namjoon dan senyum .
"Sistem barter . Aku bagi kau kentut aku . Kau bagi aku honey star aku . Bye . " Jin mula makan .
"Ken- BANA KAU LAH JIN ! BUSUK GILA BINGAIIII !!!! " Namjoon terus berlari ke ruang tamu .
"Hahahaha . Baru ko tau kehebatan kentut aku . " Jin gelak .
~~~
"YUCKSSSSS !! " Yoongi berlalu ke ruang tamu .
"Asal kau ni ? " Jimin pandang Yoongi yang menutup hidungnya . Mukanya habis berkerut .
"Dekat dapur bau bangkai siaa . Sapa kentut sia . Dah lah tingkap dapur tak buka , gila . " Yoongi berlalu ke ruang tamu tingkat atas . Keinginannya untuk minun air dah terbantut .
"Jinnnnnnn !!!! " Jimin menjelerit .
"Pahal ? "
"KENTUT KAU BAU LAGI LAH BANGANG ! KAU G BUANG SEKARANG ! Kau sedut je guna hidung kau lepastu lepaskan dekat luar rumah . Kalau boleh dekat rumah jiran sebelah . " Jimin bersuara .
"Aku sedut guna hidung Hoseok je lah . Hidung dia kan tinggi . Mesti muat dalam tu . " Jin cari hoseok .
"KEPALA BANA KAU ! Kau pergi buang sekarang atau aku makan semua makanan yang kau simpan dalam peti besi dalam bilik kau ? " Hoseok yang terdengar bersuara .
"Kau tak tahu nombor peti besi aku . " Jin berdecit . Nombor rahsia duhhhh !
"0910 . " Jimin berkata selamba .
"BABI !!! MANA KORANG TAU HAH ?!!!!!! " Jin menjerit .
"Masa kau mabuk , kau beritahu kitaorang semua . Then kitaorang bukaklah dan ternampak makanan kau . Peti besi lah sangat padahal petiais yang ada kunci . Tch . " Jimin menjeling .
"SHIT !!! " Jin menghentakkan kaki . Ni padahnya mabuk sesuka hati . Dia kalau dah minun lepastu mabuk , semua rahsia dia nak beritahu . Tu satu hal . Buat hal dekat orang , p tumbuk orang awam , p mengorat tak kira namja yeoja . Erghhh memalukan . Sejak tu kalau nak minum , jin selalu minum dekat rumah ja .
YOU ARE READING
[C] BTS YEOJA 3
Fanfictionbaca book 1+2 dulu ye ... WARNING ! CARUTAN BERLELUASA ! 15 KE ATAS SAHAJA • • • 17/10/2017 ~ 7/5/2018