Mmm

1.4K 145 31
                                    


"Ehem , hello . " Jin buat versi jinnie .

"yea hai jinnie . Abang awak macam mana ? "

"haa dia sihat walapiat , tulang rusuk tetiba bercantum kembali . Ni nak cakap sikit . " Jin pandang rakannya yang lain tengah gelak . Eh sepak naya kott .

"apa dia sayang ? "

WOIIII ! AKU NAK MUNTAHHH ! GAYYYYYYYYYY !

"tak payah lah bersayang sangat . Ni , nak cakap . Sila padam gambar kau post semalam tu . "

"eh awak tengok ke ? Awak ada ig ? Nak ig awak . " Dia gelak dari hujung talian .

Eh mamat ni , aku tengah serius dia memain pulak !

"Kalau saya delete , saya nak dating dengan awak lagi sekali . Boleh ? "

DIA UGUT WEHHHHHHH !

"Ugut pulakkkk ! Haih . " Jin gulingkan matanya . Dipandang rakannya yang seperti menyoal kenapa . Jin berkata mati lah kita tanpa bersuara .

"Hahaha , awak nak ke tak ? "

"Hish , ye lah . Sekali ja k . Last ! "

"baik awak . Oh ya . Awak ajak Yoonji sekali sebab ada orang nak jumpa dia . "

"Ohhhh . Ok nanti aku beritahu dia . " Jin pandang Yoongi . Matilah kau yoongi ! HAHAHAHAHAHAHA .

Setelah selesai jin mematikan panggilan . Dia memandang semua rakannya dan

"ARGHHHHHHHHHHHH !!!!! " jin menjerit tahap tak ingat dunia. 

"Bising lah badigol ! " Jimin membaling bantal ke muka Jin .

"Shit . Jangan pernah kau sentuh muka aku . " Jin menjeling .

"Yoongi sayangggggggg ! " Jin tergedik-gedik berlari ke arah Yoongi yang tengah mengunyah popcorn .

Yoongi pandang jin pelik . Dia buat muka geli tahap cipan . Dikerutkan dahinya dan menjauhkan diri dari Jin yang kian mendekat .

"sini lah nak beritahu . " Jin membisikkan bahawasanya dia kena jadi yeoja atas sebab orang nak jumpa .

Yoongi membulatkan mata . Terus berdiri dia lepas jin bisik hal tu .

"NOOOOOOOOOOOOOOO !!!!! "

"Ni sekor lagi . Aku sumbat dalam jamban baru kau tahu ! Diam !! " Jimin membaling bantal pada muka Yoongi . Yoongi diam dan memandang Jimin tajam .

"Pahal korang ni ? " Namjoon pandang Jin dan Yoongi .

"Dk suruh aku date dengan dia sekali lagi and dia suruh bawak YOONJI ! " Sengaja ditekankan perkataan yoonji iaitu yoongi versi yeoja .

"Shit ! Aku tak nak !!! " Yoongi membantah sekerasnya .

"Kau tak kesian ke kat aku ? Macam mana kalau aku versi yeoja terbongkar kalau dia still letak gambar aku dekat ig dia ? Kau tahu kan got7 boleh je pecahkan rahsia . " Jin pandang Yoongi sayu . Mintak simpati kononnya .

"Argh ! Stress hidup ! " Yoongi kembali duduk . Disumbat popcorn laju-laju dalam mulutnya .

"Kau pun mesti taknak semua ni terbongkar kan ? " Jin cucuk pipi yoongi yang membulat . Bulat laa dia simpan popcorn dekat pipi ! Bukannya nak mengunyah !

"Tengshjs ahrh . "

"Babi ! Cakap bebetul lah ! Ayat macam bangang ! Nak makan makan , nak cakap cakap ! " Jin menolak kepala Yoongi . Cakap macam alien . Elok boleh berkawan dengan taehyung . Taegi in da house .

[C] BTS YEOJA 3Where stories live. Discover now