Seminggu kemudian"Kook ? " Taehyung menjenguk ke dalam bilik Jungkook .
"Em ? " Jungkook memandang rakannya itu .
"kau gementar ke ? " Taehyung berkata sambil bersandar di dinding bilik Jungkook . Tangannya disilangkan .
"sikit ah . " Jungkook tersenyum kelat .
"Jangan lah risau . Kitaorang semua ada . Kau kena yakin ! " suara Jin kedengaran di hadapan bilik Jungkook .
"Tu lah . Kitaorang kan ada . " Taehyung bersuara untuk hilangkan rasa gementar Jungkook .
"Jungkook !!! Jom selfieee !!! " Jimin berlari untuk dapatkan Jungkook . Dia terus duduk bersebelahan dengan Jungkook . Baru sahaja mengangkat kamera terus semua rakannya masuk ke dalam kamera . Siap senyum lagi .
Jimin mencebik . Pantang nampak kamera . Yang tak ada dalam bilik jungkook tadi semua sepantas kilat masuk .
"KELUAR LAH KEJAP ! AKU NAK SELFIE DENGAN KOOK AKU JE ! " Jimin menjerit . Mulutnya dicebikkan .
"Halah kau niii . Penat tau tak aku lari naik sini sebab dengar kau angkat kamera . " Hoseok mencebik .
"Kisah apa aku . " Jimin menjeling .
"dah tepi-tepi . " Jimin menolak rakannya yang lain .
Kamera diangkat sekali lagi .
Klikk
"Kook . Jom . Dah lewat ni . " Jin memanggil jungkook . Jungkook menganggukkan kepalanya perlahan .
~~~
"Baiklah , sekarang kamu adalah pasangan suami isteri . "
Jungkook sengih kemudian menepuk tangannya .
"Wowooooo tahniah broo !!! Aku sokong !! " Jungkook sakan menjerit .
"Aku lempang jugak diani kang . Masuk kubur terus kot . " Yoongi menjeling sambil menepuk tangan .
"Tadi bukan main gementar bagai . " Taehyung turut menjeling . Rasa nak siram dengan air budak sekor tu .
"Kau tahu kan aku bab orang kawin ni aku pelik sikit . Orang kawin aku yang gementar . " Jungkook sengih macam kerang busuk .
"Dah jom . Pengantin nak keluar dah tu . Perut aku dah bunyi drum ni . " Jin bersuara .
"Kau kalau bab makan . Laju macam kilat . " Hoseok menggelengkan kepala . Nasib dia lah ada kawan bela saka ni .
"Tak kacau perut kau pun . " Jin menjeling .
"Tak kata pun kacau perut aku . " Hoseok membalas dengan jelingan .
"Dah lah ! Aku sumbat dalam tanah sekor-sekor kang . Menangis pulak ! " Namjoon bersuara keras . Moodnya sekarang tak berapa baik sangat . Rasa nak pijak orang pun ada jugak ni .
YOU ARE READING
[C] BTS YEOJA 3
Fanfictionbaca book 1+2 dulu ye ... WARNING ! CARUTAN BERLELUASA ! 15 KE ATAS SAHAJA • • • 17/10/2017 ~ 7/5/2018