Oturduğum koltukta tırnaklarımı kemirirken düşünmeye devam ediyordum.Düşünmem için verilen süreden 3 dakika kalmıştı.Ne yapacaktım?Burada kalsam bu manyak mafyanın beni o adamlar gibi yakmayacağını nereden bilebilirdim.Gitsem...Hastaneyi gerçektende havaya uçurur muydu?
Yok canım o kadar da cani olamaz.O sırada iç sesim devreye girdi.Bi sen eksiktin zaten!'Saçmalama kızım sen gelmeseydin adam iki kişiyi yakarak öldürüyordu!'
Yani,uçurur mu uçurur belli olmaz.Saate baktım son 2 dakika 5 saniye...Tanrım!Sen bana yardım et!
Birden kapı çalındı ve içeriye bir hizmetçi-kıyafetlerinden öyle tahmin ediyorum-girdi.Elindeki tepsideki kurabiyeler ve meyve suyu bu tezimi doğruladı.Bana nazikçe gülümseyip koltuğun yanındaki sehpaya tepsiyi bıraktı."Efendim acıkmışsınızdır diye düşündüm."
"Teşekkür ederim hiç gerek yok-"Evet karnımın gurultusu gerçekten ihtiyaç olmadığını söylemişti.Kadın gülünce bende utançla gülümsedim.Başını eğerek kapıdan çıktı.Evet,gerçekten kurt gibi açtım.Neredeyse 32 saattir yemek yemiyordum.Etrafıma göz gezdirip kurabiyelere uzanıyordum ki tepsinin yanındaki not dikkatimi çekti.Açıp okumaya başladım:
'Karnının gurultusu aşağıdan duyuluyor.Sana gelenleri zıkkımlan ve iyi düşün.Son 1 dakika..."
Resmen rezillikte üstüme yok.Önce adama tekme attım sonrada...Cidden!Ayrıca çok kibar.Zıkkımlan nedir ya?!Ne?Omg!Son bir dakika!Saate baktığımda 50 saniye kaldığını gördüm.Şu anda yemek yemekten daha önemli şeyler vardı benim için.Offff gerçekten 10 dakika ne çabuk geçmişti böyle!Ne yapacağımı düşünürken birden hastanedeki hastalarım geldi aklıma.Onların gülüşleri,ağlamaları,çığlıkları...3 yıldır tüp bebek tedavisi gören Ah Young'un yeni doğan bebeğini kucağına aldığındaki gözlerinde ki mutluluk...Daha 7 yaşında olmasına rağmen lösemiyle baş edecek kadar güçlü olan Woo Bin...1 yıldır komada olan çocukları uyandığında Kim ailesinin Tanrı'ya olan şükürleri...
Hepsi paha biçilemezdi...Peki ben onların basit bir tebessümü kadar değerli miydim?Kimisini anne babası,kimisini sevgilisi,kimisini eşi...Herkesi bekleyen biri vardı...Benimse ne bir ailem ne de bir sevgilim...Bir kişiye yüzlerce kişi.Kendimi feda etmeliydim.Çünkü bana bu yakışırdı.Bir doktora bu yakışırdı.Doktor olmak demek insanları kurtarmak demekti.Bunu sadece ameliyata girerek değil onlar için kendini feda ederekte yapabilirdin.Burada kalacağım.Belkide bu kararla hayatım boyunca kurtaramadığım kadar insan kurtaracağım.Hem beni öldürmezler belki.Belki bir süre beni serbest bırakırlar.İyi düşüneyim iyi olsun...
Kapı tekrar açıldığında bu seferki mafya bozuntusuydu."Süre doldu küçük hanım!Kararın nedir?"Hala küçük hanım diyor ya!Şeytan diyor elinin tersiyle...Neyse...Ha?Evet,kararım neydi?Burada kalcaktım.Demin söyledim ya.Tekrar söyleyemem üşeniyorum.Gözlerinin içine kararlılıkla baktım.
"Burada kalacağım.Çünkü o insanları kurtarmam gerekli.Bana bu yakışır.İnsanları diri diri yakmak değil!"Adam bir an ona gönderme yaptığım için sinirlensede.Sırıtıp,beni alkışlamaya başladı.Hayır komik mi?Bide bütün dişlerini gösteriyo!Anladık dişlerin çok güzel!
"Ah!Ne kadarda duyguluydu böyle,ağlayacaktım resmen.Cesaretini tebrik ederim doktor.Artık burada kalmaya mecbursun."Onu biliyorum zaten.Mankafa!
Adam cebinden telefon çıkarıp birini aradı:"Hiçbir şey yapmayın,geri gelin.Gerek kalmadı!"deyip telefonu karşıdakinin yüzüne kapattı.Gerçekten çok kibar olduğunu söylemiş miydim?
Hiçbir şey söylemeden dışarı çıkıyordu ki konuşarak onu durdurdum.
"Bana ne yapacaksınız?"
Alayla güldü.Yoksa daha çok piçce mi demeliyim?
"Önce iç organlarını sökeceğim,daha sonra onları pişirip diğer ölmeyi bekleyenlere yedireceğim.Bedenin konusunda emin değilim.Seni dondurarak heykel olarak kullanabilirim.Şaheserimin adı da:
'Cesaretin vücut bulmuş hali aptal doktor'.Beğendin mi?Ama eğer beğenmediysen daha güzel işkence yöntemlerimde var.Seç-beğen.Nasıl olsa ben uygulayacağım!"Iyk!Ona be!Öyle işkence mi olur?Ben olsam gözlerine yağda kızdırılmış metal çubuk sokardı- Ben yine ne diyorum?Kesinlikle açlık bana kafa yapıyor.Tam konuşuyordum ki sözümü kesti."Uslu bir kız olduğun sürece birşey yapmam.Merak etme."O konuda çok emin değildim ama...
"Ama beni kızdırda kötü bir kız olursan işkencelerimi uygulamadan çekinmem.Tekrardan cesaretini kutluyorum.Yeni hayatına hoşgeldin doktor!"deyip dışarı çıktı.
Bende aptallığımı kutluyorum.Hani şu diğer Mavi Malikhaneye bakmayan aptallığımı...Yeni hayatımı hiç hoş bulmadım ama...Kusura bakma mafya bozuntusu...♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤
Bu bölüm biraz kısa oldu üzgünüm.😔😔 Lütfen vote vermeyi unutmayınnnn.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya/Jeon Jungkook
RandomKendince ölümü kutsamış bir mafya ve herşeye rağmen yaşamın güzel bir yer olduğunu benimsemiş bir doktorun hikayesi...Ortak inandıkları tek şey ise aşk...