Bölüm 12

5.8K 290 70
                                    

Medya da Tae aşkım 😍
İyi okumalar!!!

♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤

"Siyah...Sevdim bunu doktorcuk."

Dediği şeyle gözlerimi sonuna kadar açıp hızlı bir şekilde peşinden koşmaya başladım.

"Pis sapık!Ne diyorsun sen?Öldüreceğim seni!"
Odadan çıkacakken onun durmasıyla bende durdum.Sırıtıyordu.Komik olan ne acaba?

"Bana göstermeye bu kadar meraklı olduğunu bilseydim..."

Ne diyord- Tişörtüm nerede?

Yüksek sesle çığlık atıp yerdeki tişörtümü giydim.Ve onu kovalamaya devam ettim.Bunu ödemesi gerekiyordu.

Koridora çıkıp banyoya doğru koştuğunda bende onun peşinden gittim.Banyoya girdiğimizde karşımda bir adet yarı çıplak Tae görmeyi beklemiyordum.

Tanrım!O kaslar...Gözümün önünde bir el görmemle oraya döndüm.

"Doktorcuk.Nereye daldın böyle?"

Yutkunup Jungkook'a baktım.Aklıma gelen şeyle kaşlarımı çattım.Bu sapık mafya bozuntusuyla halletmemiz gereken bazı meseleler vardı.

"Yah!Gününü göstereceğim sana!"

Deyip ona doğru gidiyordum ki tutulmamla yerimde durdum.Tae aramıza girmişti.Tanrı aşkına neden giyinik değilsin?Senin yüzünden diyeceğim şeyleri de unutuyorum.

"Neler oluyor?Deminden beri bağırışmalarınızı daha doğrusu senin bağırmanı duyuyorum Hwa Rin."

Elimle arkasında ki Jungkook'u gösterdim.
"Bu pis sapık ben giyinirken odaya daldı beni yarı çıplak gördü.Uyarmama rağmen çıkmadı.Şimdi onu öldüreceğim.Bırak beni!"

Dediğim şeyle Jungkook kahkaha atarken kaşlarımı daha da çok çattım.Ne var yani öldüremez miyim?

Tae Jungkook'a dönüp konuşmaya başladı:
"Ne işin vardı lan orada?"

"Gerçekten benim bir suçum yoktu.Ben sadece kurutma makinesinin yerini soracaktım.O da iki erkeğin olduğu evde kapısını bile kilitlemeden soyunup giyindi.Onun da suçu var!"

"Ne demek onun da suçu var?Kapı çalma adetin yok mu senin?Onu sana emanet ediyorum aynı evde yaşayacaksınız diye!Adam ol!Bir daha duyarsam gerçekten Hwa Rin'i alırım!"

Yürü be Tae!

Ona bilmiş bakışlar atarken o da kuzuya dönmüş oflaya oflaya banyo dolabına yöneldi.Bende konuştum:

"Benim bavullarım hala duruyor.Ama siz derseniz ki seni götürmeyeğiz benim için hava hoş."Sırıtırken kolumdan çekilmemle odama doğru sürüklendim.Jungkook tarafından.

Odama girdiğimizde bana döndü.

"Bunlar mı bavulların?Ben götürürüm."Küçük çantalarımı kollarına taktı ve büyük valizlerimide eliyle sürüklemeye başladı.Üstüne baktığımda kurumuştu.O sırada banyodan çıkan Taehyung'a baktığımda onunda tişörtü kurumuş gibiydi.

Jungkook kapıyı açıp bavullarımı da peşinden çıkardı.Kollarındaki çantaları bırakıp spor ayakkabılarını giydi.Daha sonra tekrar eline alarak merdivenlerden inmeye başladı.Tanrı aşkına o kadar ağır şeyleri nasıl tek başına indirebilir.Hemde zorlanmadan.(Çünkü o golden maknea)

Dudaklarımı büzüp bende ayakkabılarımı giydim.Tae'de giymişti.Eve son bir kez bakıp kapıyı kapattım ve kilitledim.Gözlerim dolmuştu.Bu evde çok güzel olmasalarda anılarım vardı.Şimdi terketmek zor geliyordu.

Mafya/Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin