Bölüm 13

6.1K 311 167
                                    

Medyada Fetüs Jungkook 😂😂
İyi okumalar...

♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤

Hwa Rin'in Ağzından

1 Hafta Sonra

Lanet alarmın sesiyle gözlerimi birgüne daha açtım.Uzanıp komidinin üzerine baktığımda saat 06.05'ti.Saat 8'de hastanede olmam gerekliydi.Yataktan gözlerimi ovuşturarak kalktıktan sonra banyoya girdim.

Kısa bir duş aldıktan sonra saçlarımı kuruladım ve üstümde sadece bornozla odaya geri girdim.

Tabi karşımda bir adet yatağa uzanmış Jungkook beklemiyordum.
Beni görünce hemen yataktan doğruldu.Ve bana bakmaya başladı.

Bense bornozumu daha sıkı tutuyordum.Sapık bu belli mi olur!O gün bana yaptıklarını hatırlıyorsunuz değil mi?Neymiş ceza çekermişim!

"Senin ne işin var burada?"

Dedim tedirginlikle.O ise başını eğip dudaklarını büzdü.

"Doktorcuk ben bu bornozun rengini beğenmedim."

Yataktan kalkıp bana doğru gelmeye başladı.Belimden tutup duvarla kendi arasına aldı.Bense transa girmiş gibiydim.Onun yaptıklarını izliyordum sadece.

Bir an kendime gelince omuzlarından itmeye çalıştım ama nafile.O gerçekten büyük bir gövdeye sahipti.

"N-nesi varmış bornozun?Beyaz işte!"dedim yüzümü başka bir tarafa çevirirken.Çenemdem tutup gözlerini gözlerime sabitledi.

"Ben siyah istiyorum!Tıpkı o gün ki gibi."dedi göz kırparken.O gün ki sütyen vakasını hatırlayınca bir ara kendimi öldürmem gerektiğini bir kenara yazdım.

Kolunun altından çıkıp söylendim.

"Siyah bornoz yoktu ne yapabilirim?"

O da arkasını dönüp kapıya yöneldi.Kapıdan çıkarken de şunları söylemişti.

"İstediğin siyah bornoz olsun doktorcuk.Aşağıda bekliyorum çabuk ol.Bugün seni ben götüreceğim."

Dediği şeyle gözlerimi devirdim.Hergün beni onun şöförü götürüyordu.Sanki o götürmese kaçacaktım?Evet,belki kaçabilirim.Bu konuda emin değilim.

Dolabımın yanına gidip kapaklarını açtım.Bugün Tae'ye açılacaktım.O yüzden güzel olmam gerekliydi.Ama abartı değil.Şık ve gündelik olmasını istiyordum.

Dolaptan yüksek bel,dar kesim siyah bir kumaş pantolon aldım.Daha sonra siyah ince askılı bir atlet ve bordo renk şifon gömleğimi aldım.

Dolabın alt tarafına ayakkabılarımı koymuştum.Oradan da siyah topuklu botlarımı aldım.

Dolabın en alt çekmecesinden iç çamaşırlarımı da aldıktan sonra dolabı kapattım.

Tam bornozumun iplerini açacaktım ki bundan önce kapıyı kilitlemenin daha iyi bir fikir olduğunu düşündüm.

Kapıyı kilitledikten sonra bornozumu çıkartıp iç çamaşırlarımı giydim.Daha sonra atletimi ve altıma siyah pantolonumu giydim.

Gömleğimide giydikten sonra altta ki iki düğmesini açık bıraktım ve bir tarafını pantolumun içine soktum.

Ayakkabılarımı da giydikten sonra geriye sadece saç ve makyajım kalmıştı.

Makyaj masasına oturduktan sonra elime tarağımı aldım ve zaten kurutmuş olduğum saçlarımı taramaya başladım.Salık bırakacaktım.Makyajımı da hafif yapacaktım.

Mafya/Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin