Bölüm 8

7K 334 169
                                    

Medyada bir adet Kookie 😍
Feels geçirin diye koydum!
İyi Okumalar...

♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤

"Gerçekten bu kız aptalın teki.Anlayamıyorum.Çocuk onu istemediğini bin kere gösterdi.Hala çocuğu bırakmıyor.Ne kadar yapışkan bir kız bu böyle..."
Jungkook bir yandan patlamış mısırı yer-pardon sömürürken bir yandan da filmde ki kıza söyleniyordu.

Evet,şu anda ben,Jungkook,Taehyung,Namjoon ve Hoseok birlikte romantik bir film izliyorduk.Açıkçası romantik filmler çok hoşuma gidiyor.İçinde aşk olan herşey çok hoşuma gidiyor.Çünkü aşığım.Dünyanın en mükemmel adamına...

Ama ben filmi izlemiyordum.Beni koltuğunun altına almış bir adet Taehyung'a bakmakla meşguldum.O benim için dünyadaki tüm romantik filmlerden daha izlenesiydi...

"Meleğim biliyorum çok yakışıklıyım ama artık filmi izlemelisin beni değil..."Sırıtarak söylediği sözlerle yüzüm alev almaya başlarken hızlıca önüme döndüm.Nasıl farketmişti?Film izlemiyor muydu?

"Ben seni izlemiyordum bir kere canım sıkıldı da ondan şey ettim..."diyerek inkar ettim.Çünkü Taehyung bununla çok fazla dalga geçerdi.Tekrar sırıtıp omzumda olan elini daha çok sıkılaştırıp boğazımı sıkarmış gibi yaptı.Daha sonra kulağıma eğilip fısıldamaya başladı:

"Sen romantik filmlere bayılırsın...Meleğim..."
Hayır özel birşey de söylememişti neden böyle yapıp kalp ritmimi değiştiriyordu...

"Yani sen bana inanmıyorsun öyle mi?Tamam,bende gidiyorum!"deyip koltuğunun altından çıkmıştım ki beni kendine çekip tekrar aynı pozisyona getirdi...

"Filmi izlemek istiyorum...Seninle..."

♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤

Jungkook'un Ağzından

Tanrı aşkına bunlar ne yapıyor böyle?Filmi bunlar istememiş miydi?Ne diye böyle oynaşıyorlar?Zaten filmdeki kıza sinir olmuştum birde bunlar...

Kaşlarım istemsizce çatılıyordu.Tabiki de filmi duyamadığım için yoksa başka niye sinirleneyim ki?Tabi canım başka niye olacak Jungkook?

"Fingirdeşmeniz bittiyse filmi izleseniz diyorum..."
Beni duymamışlardı bile.Hayır birde bağırıyorum.Bunu siz istediniz...

Birden gidip ikisinin ortasına oturduğumda ikiside şaşırmıştı.Kendimi gece korkupta anne-babasının arasına yatan çocuklar gibi hissediyordum.Bir zamanlar bende yapardım.Annem ve babam varken...

Bana şaşkın bir şekilde bakmalarını umursamadan elimdeki kaseden mısırı yemeye devam ettim.Hala bana bakarlarken Tae'yi taklit ettim:

"Biliyorum çok yakışıklıyım ama filmi izleyin.Beni değil..."
"Sen nasıl duydun bunu dediğimi Kook,yoksa bizi mi dinliyordun?"

Kaşlarım çatık bir şekilde ona döndüm.Hayır yani bunlar kendini ne zannediyorlar.Onları dinlediğimi mi?Yani,belki biraz dinlemiş olabilirim...Merak ettim...

"Yani o kadar yüksek sesle konuşuyorsunuz ki duymamak elde değil!"
Hoseok sırıtarak bize baktı.
"Sen onların konuştuğunu söylemeden önce kimse farketmemişti...Belli ki baya bir dinlemişsin onları..."

Hah!Bu da dost mu düşman mı?
Doktorcuk yanımdan kalkarak Tae'nin diğer tarafına oturdu.Tae de ona döndü.Hayır nedir bu yani liseli aşıklar gibi?Peki,ben niye sinir olmuştum?

Filmi izlemeye devam ettik...Onlar da susmuşlardı.Ama neden hala Tae'nin kolu doktorcuğun omzundaydı?

♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤

Mafya/Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin