Bölüm 19

5.2K 268 45
                                    

İyi Okumalar!!!
♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤

Jungkook'un Ağzından

Sözlerimi bitirmemle Hwa Rin'in kollarıma düşmesi bir olmuştu.Kafasını kaldırdım ve yüzüne dokundum.Neden bayıldı ki şimdi?
Hayır yani yılda bir romantik olasım tuttu onda da...Neyse büyük ihtimalle içkidem dolayı sızdı.Birkaç saat sonra iyi olur.

Yerdeki  şarap şişesini ve kadehleri  aldım.Hwa Rin'i kolundan tutarak arabaya getirdim.Arabanın kapısını açıp doktorcuğumu ön koltuğa yerleştirdim.Bende şöfor koltuğuna bindim ve arabayı çalıştırdım...

Malikhanenin önüne geldiğimizde durdum.Arabadan indim ve diğer tarafa geçtim.Hala baygın olan doktorcuğu kucağıma aldım.

"Arabayı park edin anahtar üstünde!"

Adamlarımdan biri kafasını salladı ve arabaya bindi.Bende kucağımda Hwa Rin'le birlikte evin kapısına kadar geldim.Zili çaldım ve kapının açılmasını bekledim.Çok geçmeden hizmetçilerden biri kapıyı açtı.

"Hoşgeldiniz Jungkook Bey..."

Kafamı salladım ve Hwa Rin'i direkt odasına çıkardım.Yorganı çektim ve Hwa Rin'i altına yatırdım ve yorganı da güzelce üstüne örttüm.Ayakkabılarını da ayağından çıkardım.Deri ceketimi ve ayakkabılarımı çıkarttıktan sonra bende onun yanına yattım.

Güzel görünüyor.Çekici...

Yüzüne bakarken derin bir iç çektim.Cevabını merak ediyorum.
Gerçi istesede istemesede onu bırakacağımı zannetmiyorum.Ona bağlandım.O tıpkı uyuşturucu gibi.Beni kendine bağladı.Şimdi bana istemiyorum diyemez değil mi?

Bana şans verdi.Sözünde durmalı.Bense onu haketmeliyim.Onun gönlünü almam lazım.Kendimi hiçbir zaman böyle bir mecburiyetin içinde hissetmemiştim.Ama konu o olunca...

Yorganı üstümüze daha çok çektim ve doktorcuğa sarıldım.Sıcacıktı...

Gülümsedim ve gözlerimi kapattım.
Seviyorum...

♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤
Hwa Rin'in Ağzından

Saçımdaki ellerle uyandım.Kısık gözlerle etrafıma baktım.Başım ağrıyordu.Sanırım dünki alkolün etkisinden dolayı.Parmaklarına saçlarımı dolayan Jungkook'a baktım.

Başımı diğer tarafa çevirdiğimde aklıma dün gece geldi.Neler olmuştu öyle?Hayatımda aldığım ilk aşk itiraf değildi.Lisede popüler bir kızdım.Birçok erkek peşimden koşardı.Ancak bu...Güzel hisettirdi.Değerli ve özel...

"Günaydın güzelim..."

"Günaydın Jungkook."

Sesim biraz soğuk çıkmıştı.Yüzü düşer gibi oldu.Yattığım yerden doğruldum ve sırtımı yatak başlığına dayadım.

"Başım ağrıyor..."

Yüzüme baktı.Ve elini alnıma koydu.Kıkırdadım.

"Ateşim yok Jungkook.Başım ağrıyor dedim."

Aklıma gelen şeyle sıçradım.

"Saat kaç?İşe çok geç kaldım.Hemen gitmem lazım."
Yataktan acaleyle kalktım.Dün ki kıyafetler hala üstümdeydi.Elim ayağım birbirine dolaşmıştı.Dolabım kapağını açıp içinden ne bulduysam çıkartmaya başladım.

Kolumdan tutulmasıyla durdum.
"Sakin ol.İşe gitmene gerek yok.Senin adına izin aldım.Bugün benimlesin..."

Rahat bir nefes alarak omuzlarımı sarkıttım.

Mafya/Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin