H2 | Düğüm Bağı

439 21 2
                                    

Bunların hepsi çok fazla ve ben bunlarla uğraşırken şimdi bir de yeni komşularla akşam yemeği yiyeceğim. Neden Hayat'ım normal gitmez ki. Bende bir genç kızım yani bende herkes gibi sevgilimin yanında cafe'de oturup sohbet edebilirdim veya elele dolaşabilirdim. Ama onların yerine benim hayatım bir karmaşa denizine döndü. Yani neden son süvari bir erkek değil ki hem erkek olsaydı bence daha kolay alışırdı bunlara ben normal olmak isterken iyice anormal bir insan haline geldim. Aklıma geldi de acaba ben insan mıyım? Bunu merak ettim yani ejderhalar sadece bizim soydankilerle anlaşabildiğine göre belki de başka bir galaksiden gelmişizdir ne bileyim. Aklım allak bullak oldu resmen. Neyse ben bugün normal bir kız olacağım. Tabi bu doğuştan gri renkli saçlarla ne kadar normal olunursa gerçi ben saçlarımı seviyorum. Acaba yeni taşınan insanlar nasıl birileri çok merak ediyorum ama bu merak başıma dert olmazsa akşama iyidir. Genelde merak ettiğimde heyecanlanır ve sakatlanırım. Son seferinde merdivenlerin oradaki masaya takılıp düştüm tabi arkamdan da vazoyla çiçeklerde bana eşlik etti. Neyse ben acaba akşama ne giysem yani ilk defa misafirlerin yanına çıkıcam. Çünkü bize misafir gelmez genelde gelse bile onlar büyük babamın şirket işlerini konuşmak için gelirler ve ben onları görmemek için Odamdan çıkmam ki bu bana normal geliyor size anormal bir insan gibi gelebilirim hiç önemli değil.
Saat kaç ki ben en son baktığım da daha öğlen bile olmamıştı. Oha saat 17:44 ben de salak salak düşüncelerime dalmışım yine hemen hazırlansam iyi olacak daha saçımı örücem. Ve işte kıyafetlerim hazır sırada nasıl öreceğime gelelim. Acaba yine yandan salaş bir örgü mü yapsam aha buldum. Bütün saçımı salaş bir örgü yapsam daha iyi hem bana öyle daha çok yakışıyor. Neyse örgü de bittiğine göre artık aşağı insem iyi olacak yoksa dadı yine kızacak bana ama asıl kızması gereken benim olmam gerekiyor neyse onunla uğraşmayacağım bugün yeterince uğraştım zaten. Saat 19:55 ve beş dakika sonra yemek saati bende tam vaktinde indim.

- Tatlım daha iyi misin? Sanki biraz halsiz gibi bir halin var

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

- Tatlım daha iyi misin? Sanki biraz halsiz gibi bir halin var. Senden bu kadar çok şey sakladığımız için üzgünüz iyi karşılamazsın diye düşündük.

- Büyük baba bu akşam lütfen bunları konuşmayalım. Sadece bir kaç saatliğine de olsa normal bir kız olmak istiyorum. Biraz saygı gösterin lütfen bu yaşadıklarım çok ağır ve benim sorumluluklarım çok fazla bu akşamlık ben normal bir kız olan Hayat olacağım.

- Senin adına çok sevindim canımın içi sen nasıl istersen öyle olsun. Belki bu gece bir dost da edinebilirsin. Kim bilir? Sen zaten normal bir kızsın bunu sakın unutma. Ha bir de kendine biraz vakit ayırırsan hayatına birini alabilirsin bence.

Ben az önce yanlış mı duydum yoksa büyük babam bana birini bul ve koluna tak mı dedi kısaca gözlerimi kısıp ona şüpheyle bakmaya başladım ki bir anda kapı açıldı ve misafirlerimiz geldiler.

Tam onları karşılamak için koltuktan kalkıp kapıya yönelmiştim ki büyük babam beni kolumdan tutarak gitmemi engelledi. Acaba bunlar neyin peşindeler yine çok merak ediyorum. Büyük babam boşu boşuna böyle şeyler söylemez.

Son Süvari Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin