Otevřela jsem oči a uviděla to nejlepší, co mě kdy v životě potkalo. Usmíval se, v jeho očích byly jiskřičky štěstí stejně jako v těch mých. Nic jsem neříkala jen se přitulila k jeho hrudi a přiblble se usmívala. Přitáhl si mě k sobě blíž a políbil mě na vrch hlavy.
Nevím jak dlouho jsme tam tahle leželi, ale bylo to víc než příjemné. Věděla jsem, že jsem našla svojí druhou polovičku a to mě dělalo šťastnou. Na začátku vztahu jsem měla obavy, že to budou jen samé hádky, nevěra a tak podobně – jenže ono nic.
Každý den jsme spolu. Milujeme se. Projevujeme si něžnost. Věrnost. Je to takový zvláštní a přitom nádherný pocit. Víte, že někomu patříte, což je za jiných okolností nehezká vlastnost, ale tady to je případ kdy víte, že stojíte pod jeho křídly.
Nedopustí, aby vám někdo ublížil. Nedopustí, aby na vás sáhnul někdo jiný. Nedopustí, abych ho někdy přestala milovat nebo on mě.
„Nad čím přemýšlíš?“ zamrmlal potichu.
„Nad tím jak moc tě miluju,“ zamumlala jsem mu do pokožky na hrudi. I když jsem ho neviděla věděla jsem, že se usmíval. Znám ho až moc dobře. „Půjdu se osprchovat,“ řekla jsem po chvíli ticha. Nespokojeně zabručel a přitáhl si mě k sobě blíž.
„Nechoď nikam, prosím,“ zakňučel.
„Dobře,“ vydechla jsem. Uběhlo možná tak dalších dvacet minut a mě to neomrzelo. V jeho přítomnosti jsem se cítila chráněná a milovaná. Teplo jeho těla mě uklidňovalo, protože jsem cítila že je někdo u mě. Že nejsem na všechno sama. „Už doopravdy půjdu.“
„Dobře,“ zašeptal a povolil své sevření.
V momentě, kdy jsem se posadila jsem si uvědomila, že mám na sobě jen podprsenku. Posadila jsem se na okraj postele a sehla se pro své kalhotky, které jsme si následně oblíkla. Pomalu jsem přešla přes chodbu do koupelny, kde jsem spodní prádlo hodila do koše na špinavé prádlo a následně se přemístila pod sprchu.
Několik minut jsem tam stála a užívala si ten pocit relaxu. Potom jsem si umyla celé tělo včetně vlasu a když jsem vylezla tak jsem si kolem trupu obmotala ručník. Pohodila jsem několikrát vlasy ze strany na stranu a vrátila se zpět do pokoje.
Justin ještě stále ležel na posteli se zavřenými oči. Podle toho jak pravidelně odfukoval jsem poznala, že spí. Přemístila jsem se ke skříni odkud jsem si vzala čisté spodní prádlo, vytahané tričko a sivé tepláky. Všechno jsem si to na sebe následně oblékla a ručník nechala ležet na zemi. Podívala jsem se na Justina, který stále spal.
Usmála jsem se a následně se vydala z pokoje dolů. Všichni ještě spali a někteří na dost divných místech. Jen jsem se nad tím ušklíbla a šla do kuchyně. V lednici jsem si vzala džus, nalila si ho do skleničky a vrátila ho zpět.
Zasedla jsem ke stolu a v klidu si odpíjela dokud jsem vedle sebe nezaznamenala pohyb. Otočila jsem hlavu doleva a spatřila Joshe, který se držel za hlavy a oči měl tak přivřené, že jsem se divila, že přes ně vůbec něco viděl.
„Volí hlava?“ pobaveně jsem se na něj podívala. Je přikývl a sedl si vedle mě. „Chceš prášek?“ opět přikývl. Postavila jsem se a šla ke škříňkám odkud jsem vzala prášek. Do skleničky mu nalila vodu a nakonec to postavila před něj.
Zapil prášek a vděčně se na mě podíval. „Tak jak jsi si užila narozeniny?“ pokusil se o úsměv, ale jen divně zkřivil rty nad čímž jsem se musela tiše zasmát.
„Dokonalý,“ vydechla jsem při vzpomínce na minulou noc.
„Šlo slyšet,“ uchechtl se.
ČTEŠ
Wings
FanfictionS tímhle příběhem jsem začala, když jsem na tom zrovna nebyla nejlépe tak proto to šílenství a depresivní začátek. Je to příběh o tom, že i lidé se špatnou minulostí můžou mít svůj šťastný konec. -Popis autora. Předem chci jen říct, že tenhle příbě...