39.část

766 63 9
                                    

„Kdy půjdeme za tvým otcem?“ svalila jsem se na obrovskou hotelovou postel hned potom, co jsem ze sebe svlékla mikinu a kraťasy, takže jsem tam ležela pouze v tričku a kalhotkách. 

„Když teď na tebe tak koukám, mohli by jsme to odložit klidně na zítřek,“ zazubil se a pomalu si lehl na mě. 

Zasmála jsem se a svoje ruce si obmotala kolem jeho krku. Přitáhla jsem si ho k sobě blíž a svoje rty spojila s těmi jeho. Chutnaly tak sladce, že to snad ani nemohlo být možné. Kdyby jsem mohla žít bez plic, líbala by jsem je neustále bez přestání. 

„Dneska jsi nějaká žhavá,“ zamumlal mi na rtech. 

Zasmála jsem se a on se mnou. Svoje rty přitiskl na můj krk, kde zanechal hned několik polibků a následně se mi přisál na pokožku jako pijavice. Vzdychla jsem, nohy si obmotala kolem jeho pasu a přitáhla si ho k sobě blíž. 

Když na mém krku zanechal hned několik modřin, vrátil se k mým rtům, ale zastavila jsem ho. „A to s tím mám jít k tvému otci? Co si bude o mě myslet?“ pohoršeně jsem se na něj podívala. 

„On to přežije,“ řekl bez zájmu. 

„Jsi tak bezohledný,“ zamrmlala jsem skoro neslyšitelně. 

„Cože jsi řekla?“ přísně se na mě podíval. 

„Ale nic,“ špitla jsem. 

„Co si řekla?“ 

„A co tě to zajímá?“ zachichotala jsem se. 

„Jsi roztomilá.“ 

„Jsi lhář.“ 

„Miluju tě.“ 

„Já tebe ne.“ 

„Ale ano.“ 

„Tak fajn,“ zamrmlala jsem v blízkosti jeho rtů a nakonec se na ně přitiskla. Přetočila jsem nás a usmála se mu na rtech. Měla jsem nad ním moc a to mi vyhovovalo. 

„Řekni, že mě miluješ,“ zamrmlal mi na rtech a stiskl mé boky. 

„Nebo?“ posadila jsem se. 

„To nedopadne dobře,“ doplnil. 

„Pro mě nebo pro tebe?“ pobaveně jsem nadzdvihla obočí. 

„Samozřejmě, že pro tebe.“

„Lásko na něco stále zapomínáš,“ ušklíbla jsem se. 

Nechápavě svrašil obočí. „Na co?“

„Že já jsem ta která tě přitahuje a nejradší by si ze mě strhl všechno oblečení. Můžu si s tebou dělat, co chci, když budu chtít,“ vítězně jsem se usmála. 

„To by se mi líbilo,“ ušklíbl se. 

„Takže máš rád, když si s tebou dělá holka co chce?" tázavě jsem nadzdvihla obočí. 

„Je to takový sexy, když ví co dělá a ví co chce," pokrčil rameny a ruce si dal za hlavu. 

Udělala jsme pohyb na heo rozkroku, což způsobilo, že se jeho tělo napnulo. Zakousla jsem se do rtu a udělala několik dalších pohybů. Z jeho úst se vydralo několik vzdechů, která pro mé uši byly jako ukolébavka. 

„Myslím, že by jsme měli jít za tvým otcem," přestala jsem se hýbat. Chtěla jsem ho provokovat, protože mě to nesmírně bavilo. 

Hnusně se na mě podíval. „Tak ty budeš provokovat," řekl výhružně a vzápětí jsem se ocitla opět pod ním. „Teď tu velím já." 

WingsKde žijí příběhy. Začni objevovat